NPC worden weer friendly als je een paar dagen uit de buurt blijft... Beteter prijzen krijg je door punten te stoppen in de mercantile skill... Als je alles verkent en alle quests doet, makkelijk dik over de 100 uur ...
Ha zo, is dat alles? Dan zijn de NPC's kort van memory ! Beetje flauw, maar wel een mogelijkheid om de "per ongeluk" aangevallen dorpeling(en) weer tot je vriend(en) te krijgen/maken
Gisteren nog weer een aantal quests gedaan. Heb nu 270 K gold ongeveer. Vette game, moet nog een hele hoop doen en ben nog niet toe aan de MQ om die af te maken. Eerst voor die warrior achtige clan even wat extra quests afmaken, verhaal heb ik al uitgespeeld daar. Wereld begint wel meer te leven naarmate je verder komt en ik merk ook echt gevolgen zo nu en dan. Kwam namelijk gisteren een NPC tegen die op basis van mijn acties omgekomen zou zijn tijdens een slag, waar ik ook bij was. Later kon ik zijn vrouw vertellen hoe het zat en had de NPC een schuldgevoel. Fokking tof gewoon! Die quest krijg je trouwens niet eerder dan een bepaald punt in het verhaal.
en een gemiddelde speelduur zeg maar zonder alles 100% te doen? en klopt het dat er geen boekje bij de game zit??
Er zit idd geen boekje bij de game. Er is een beknopte handleiding ingame. Een gemiddelde speelduur is erg moeilijk te geven, maar ik gok dat als je alleen main quest en faction questlines doet, je nog gauw 40-60 uur bezig bent ... EDIT: Level 38 nu, bijna klaar in Klurikon. We naderen het einde! Ben benieuwd!
Waarom kan ik geen quests oppakken van de Board in een van die keeps? Is dit een bug ofzo? Ik klik op A om ze aan te nemen, maar er gebeurt niets. Staat verder ook geen beschrijving bij ofzo.
Hmmm, weird? Vaak staat er bij zo'n board iemand die er over gaat en waar je de quests moet inleveren. Mss moet je eerst met die dude praten ?
Wel jammer, want ik vind zo'n handleiding in een boekje altijd wel erg handig . Is die ingame handleiding duidelijk genoeg en vooral, is die gemakkelijk/handig in gebruik ? Of moet ik daarvoor doorheen vele menu's gaan eer ik vind wat ik zoek ? :{
Inmiddels de mage guild story-line uitgespeeld. (of hoe fractie maar heet) En die was al stukken boeiender dan verwacht. Ik hoop dat ik dit weekend de review kan afronden, al lijkt het einde ver in zicht.
Persoonlijk lees ik de handleidingen nooit, dus ik mis het niet. De ingame handleiding is beknopt, maar bevat alles wat je wil weten en is toegankelijk via (start) > manual
Wel idioot. Gisteren geprobeerd te game te herladen om te kijken of ik nu wel de quests van The Board kon oppakken, maar nee dus. Shieldring Keep, daar zit ik nu en ik kan de quests van the board daar dus niet oppakken. 3 stuks zie ik er staan, waarvan een ge repost is, maar geen alleen te starten. Beetje jammer, want ik heb een bepaalde systeem in het hoofd zitten om alle gebieden van link naar rechts op de wereld af te werken. Hoe konden ze trouwens zo gemeen zijn om er een quest in te stoppen waar je Spoiler vier Elanden moet doden en hun hoofden tentoon moet stellen om een boss troll te roepen. Edit: Misschien een noobvraag, maar hoe dispell ik wards/shards? Ik kom zo nu en dan wel eens een kist tegen met zo'n paarse wolk er om heen, maar ik ga kennelijk iedere keer dood als ik die probeer te unlocken.
Excuses dubbelpost, maar ik weet al wat het probleem is. Het is geen bug zoals ik eerder dacht, maar je moet eerst een van die quest op de board zelf vinden, afmaken en inleveren tot je de rest kan aannemen. Bij shieldring keep was het voor mij dus een dode gozer die ik zag liggen en de objective was vier shamans killen, daarna inleveren bij dezelfde quest board persoon in Shieldring Keep. Daarna kon ik dus die andere quests aannemen. Van mij mogen ze dit wel aanpassen bij 38 Studios, maar het kan ook nog wel even wachten. Beetje zelf zoeken zoals DKS kan ook geen kwaad. Laat alleen deze vraag nog over:
Vind die kistjes zelf ook irritant laat ze zelf meestal achter nu, niet belangrijk genoeg. Maar je moet iets voor de rondjes klikken en allen moeten te gelijk unlocked zijn, met punten in dispelling zal dit makkelijk moeten zijn. Verder moest het gewoon meteen werken met de quests ik had niet al een quest gestart voordat ik ze aannam. Maar je hebt ze nu dus dat is mooi.
Ja hoor, nu kan ik ook geen Poison Gland uit mijn inventory verwijderen. Net nu ik ik die quest heb gedaan. Damn, als ik nu bij ieder item dat ik oppak moet nadenken of ik het wel kan verwijderen/verkopen als dat uberhaupt mogelijk is. Ik hoop echt dat ze dit fixen, want het is ook helemaal geen quest item meer, aangezien ik die quest al heb gedaan. Die fles drank die nog in mijn inventory zit heb ik ook alleen maar random gejat en kan ik ook niet verwijderen/verkopen.
net begonnen met de game en vind em erg vet tot nu toe, toffe combat en ben blij dat er tot nu toe goed de weg word gewezen.. ook het loot systeem vind ik prima (niet zoals oblivion dat er kilos troep op je afkomt) nu gauw verder spelen!=)