1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vanavond level 40 aangetikt! Ben bezig in alabastra. Om level 40 te halen moet je dus echt wel het grootste deel van de content doen. Bosses zijn allemaal een makkie tot nu toe, ondanks dat ze allemaal orange zijn. Eentje had ik in 2 klappen; een crit met mijn bow voor 6700 en daarna een crit met de dagger voor 6000. Hoogste damage (backstab) tot nu toe 132000 !!

Ben benieuwd of ik nu inderdaad niet verder meer kan levelen ..,

EDIT:
    Er is DLC aangekondigd!!! \o/

Dat noem ik nog eens DLC: )

Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik denk toch dat dit wel wat meer dan 1200 MP gaat kosten. Gokje op 1800 MP, misschien 2400.

Neemt niet weg dat ik hem wel ga kopen, dat is wel zeker. :9

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee hoor, de prijs is al bekend. Slechts 800 (P) ! _O_

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    WTF. Eat shit Activision en Bethesda, om maar wat developers te noemen. 8)_O_

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben bang dat de level cap niet verhoogt wordt. Maar de DLC schijnt naar je level te schalen en vanaf level 10 te spelen te zijn. Mss ga ik wel een nieuw char maken en tot level 10 spelen en dan de dlc doen.

Hier de officiele site van de DLC:
    http://reckoning.amalur.com/r/dlc/dead-kel

Aan de grootte en prijs kunnen veel devs een voorbeeld nemen!

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    levelen gaat wel traag btw!!! hebben jullie miss tips waar je het beste je skills in kan zetten?
    ik wil een beetje warrior achtig mannetje maken en vooral met zwaarden omgaan denk ik lekker slashen!!
    zat zelf te denken ook wat (god hoe heet het) bloemen pluk skills te doen om potions te maken dat dat goed is?

en kan iemand me uitleggen hoe lockpicken werkt ik snap er geen hout van die doe maar wat steeds

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wel leuk allemaal die DLC maar moet nog steeds beginnen aan het tweede continent 8)

Die DLC komt er sowieso, mits ze de moeite doen om's een patch te releasen.

EDIT: Wel een beetje jammer dat de level cap niet omhoog gaat, zo is het toch een stuk minder leuk om te questen. Maar met Borderlands heb ik me veel langer vermaakt op de Lvl cap dan tijdens het levelen dus wie weet.

Levelen traag? :eek: vond het juist snel gaan.

Skills = Detect Hidden asap maxxen! :+

Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoezo is dat detect hidden zo belandrijk dan?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daarmee zie je alle treasures en lore stones enzo op je minimap

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja dat weet ik maar waarom is dat juist zo handig te hebben in vergleijking met blacksmuth skills en andere?

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld op hard! Coole eindbaas! Weg naar het einde was ook wel mooi. Al met al een lekkere game. Een 8 krijgt ie van mij. Als je in sommige gebieden niet zo snel de content zou outlevelen, dan had ik er nog een half puntje bij gedaan.

Mis slechts 4 achievements, morgen maar eens kijken wat die inhouden. Heb echt alles gedaan, iets van 210 completed quest(lines), alle gebieden, alle dungeons, etc. Mijn vermogen is 10M+

Zal morgen nog eens wat stats posten ...

Ik wacht met smart op de DLC!

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Geld ene map-awareness altijd handig.

Inmiddels al een stuk verder met de hoofdquest en die begin eindelijk boeiend te worden. In de tussentijd 3 fracties uitgespeeld :) ik verbaas me erover hoe groot en uitgebreid deze game is. Ook hoeveel voice-acting erin zit en hoe groot het is 8)

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.012
    Heb de demo gespeeld, vond het spel best wel oke..beetje Fableachtig, dus dat is sowieso goed. Maar ik twijfel nog of ik 'm zal halen. De gehele game wel toffer dan de demo? :+

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    en lockpicking is daar nuy een speciale truk voor wat je moet doen?
    ik beweeg nu maar wat tot ie open gaat maar geen flauw idee wat ik doe

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Absoluut. Ik twijfelde eerst ook na de demo, maar nu ik de full game heb speel ik bijna geen andere game meer, inclusief Skyrim.

Voor mij is dit de game die de Fable serie had moeten zijn. :thumbs:

16. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    210 quests !? Wauw, dat klinkt goed ! En hoeveel uren heb je nu ongeveer gespeeld met dit ene karakter Gakkie ?

Nu begint het écht wel te kriebelen om deze game te kopen, vandaag nog zelfs, want moet toch een cadeautje kopen voor me zus, neem ik voor mezelf ook meteen een cadeautje mee :+

Benieuwd of KoA: R me op z'n minst 'tijdelijk' kan afhelpen van het Divinity virus dat me weeral reeds 4 maanden in de ban houd van de DKS :)
    Tot hiertoe kan geen enkele andere rpg hieraan weerstaan . Skyrim komt er nog het dichts bij momenteel .

_0/

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ff de final stats:

212 completed quests
    0 failed quests
    Level 40
    106 uur
    Highest damage 167816!!!
    10M+gold
    155 locations
    Alle lorestones (gewoon tijdens het exloren)

200uur lijkt mij dus echt overdreven, ik heb echt alles gedaan. Fateshift heb ik heeeel weinig gebruikt zelfs niet bij bosses, ook niet bij de bosses op weg naar het einde. Als je er moeite mee hebt is het wel een handig hulpmiddeltje...

En er is 1 dungeon die je pas kunt doen als je de game uithebt, maar daar is weinig aan..

EDIT:

Wooooot, 1000 (G)...

Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    @ Gakkie: Waar kun je trouwens je damage stats zien? Ik heb er nooit aandacht aan besteed, te druk met spelen. Ik hoorde je al over blows en damage van zoveel honderd K ofzo? Ik zou wel eens willen weten of ik daar iets van terug kan vinden. Als die crits die je in beeld ziet tijdens het vechten die blows zijn die jij bedoelt, dan is mijn hoogste 820 op level 23/24.

Gisteren namelijk het verhaal uitgespeeld. Einde was wel tof, maar in zekere zin viel het wat tegen.
    eindbaas nog makkelijker dan die balor ofzo. 8) Waarom word je in zo'n gandalf achtige situatie gedrukt? :+

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    In het menu nder stats kun je het terug zien, maar je ziet het ook op het scherm idd...

Wat bedoel je met gandalf achtige situatie?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Die eindbaas:
    Is gewoon een fucking Balrog. 8) En eigenlijks zou je die eindbaas gewoon als Mage moeten spelen. :+

Bedankt voor de informatie trouwens.

Deel Deze Pagina