1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Is een guide handig bij deze game?

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Totaal overbodig. Heb hem op 100% en geen guide gebruikt. EEn keer wat opgezocht op internet en thats it...

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ach, vind het leuk om ze te verzamelen. Bovendien af en toe wel leuk om in te lezen als je iets over het hoofd hebt gezien. Meeste guides zijn niet echt noodzakelijk, voor mij zijn het vooral hebbedingetjes.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    daar is ook niks mis mee. Voor het spelen van de game heb je hem alleen niet nodig *)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Er zijn nu twee quests waar ik hem wel bij kan gebruiken. De rest is afwachten tot er een patch komt voor die inventory stuck items. Ik wil die rotzooi kwijt. Heb liever een lege inventory dan een volle met items die je niet kwijt kunt. 8)

Is er al iets bekend over een patch?

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik koop guides alleen ala ze nodig zijn. Ff 13-2 is een goed voorbeeld. De reden dat ik geen Faq gebruik is dat een guide lekker wegleest en mooie kaarten en plaatjes heeft.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Precies en vette plattegronden en dergelijke die handig zijn om routes uit te stippelen als je nog niet veel ontdekt hebt. Mede daardoor in Oblivion ook alle 367 plekken ontdekt.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Een van de leukste dingen in een RPG vind ik juist het zelf exploren en zoveel mogelijk zelf te ontdekken. een guide die mij vertelt dat er ergens iets is of erger wat er ergens is, sloopt voor mij de totale spelbeleving...

Guides zijn voor mij uiterste noodoplossingen, als ik er echt niet zelf uitkom, als ik denk dat ik tegen een bug aanloop en dat soort dingen. En als ik weet dat er heel veel missables in een game zitten (bad game design imho), zoals bij bijvoorbeeld The last remnant het geval was. Die heb ik vanaf de helft met guide gespeeld, om alle sidequests en de ultieme eindboss te kunnen doen ...

Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
  9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is er eigenlijk een manier om sneller tussen plaatsen te verplaatsen? ik ben nog niet ver in het verhaal maar quest veel en soms loop ik me echt de tiefus...
    en speelt het hele spel zich zich af opde 1e map waar je begint zeg maar of kom je later ook op andere eilanden ofzo?

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kunt toch warpen tussen plaatsen die je eerder hebt bezocht via de kaart?

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat kan zeker, je moet dan naar je map gaan en dan volgens mij met (Y) naar je world map, dan kan je warpen :)

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Thx blij dat ik dat nu weet haha scheelt me aardig wat LOPEN !
    vind het trouwens een retegave game!
    ik heb een hekel aan oblivon/dragon age maar deze game owned echt
    dit is eigenlijk het spel wat fable zou moeten zijn !!
    je weet altijd wel waar je heen moet en je hebt een heerlijk open wereld

moet wel wat meer gaan xperimenteren met potion maken enzo en wapens craften want daar ben ik slecht in ...

Heb als speelstyl longswords gekozen + wat met boog als dmg maker
    is dat een beetje goeie combo?
    wat is jullie setup?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Daar ben ik het helemaal me eens. Ik snap alleen niet wat je tegen Oblivion en DA hebt? Heb je die games wel uitgespeeld en goed doorgenomen?

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hij wil real time combat met conbo's etc. Geen spreuken selecteren uit menus maar hack and slash gameplay denk ik.

15. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die heb ik wel gevonden, maar dat bedoelde ik niet echt. Ik heb het meer over het gebruik van de console knoppen in het algemeen voor deze game en hoe ik ALLE opties kan benutten ... vaak moet je gewoon "weten" dat je (bijvoorbeeld) 2 knoppen te gelijk moet gebruiken om een nieuw menu te openen ... enz ...
    In een "Manual" (boekje bij game) staat altijd op z'n minst 1 afbeelding van de controller mét de uitleg wat elke knop (of combinatie van knoppen) doet ... bij Amalur niet dus ! Te lui of te gierig om 1 stukje papier in de Xbox hoes te stoppen ?
    Arrg .. ergerlijk vind ik het, want voor die extra content (armor/weapons) die je met een code kan verkrijgen daar hebben ze wél een stukje papier voor over ... Hierin kan ik de devs/publisher niet in volgen ! :'-(

16. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927

Heb jij een speciale controller met 50 knoppen ofzo? Volgens mij kan je gewoon zodra je het spel start vast wel één voor één de knopjes indrukken om te kijken wat ze doen? De 360 controller heeft nou ook niet zoveel combinaties dat de knoppen layout een mysterie zal zijn... 8)

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry, ik ben gewoon teleurgesteld .... elke RPG die ik tot hiertoe kocht bevat op zijn minst een afbeelding van de controller (ik heb géén speciale met méér knoppen :+ !) met de bijhorende uitleg.
    Ik vind het gewoon lullig dat dit bij Amalur domweg niet voorzien is. En dat terwijl zo 1 afbeelding maken waarschijnlijk een miljoen maal gemakkelijker is dan het maken van de game zelf .

18. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ontdekt dat als je RT+RB ingedrukt houdt en dan 2x A en 2x B drukt binnen 4 seconden, dat je dan WEL kan springen in deze game!!!

:+

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Fucking lame. |:-

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Stel je niet zo aan man. Hij bedoelde het als grapje en eerlijk gezegd heb ik er zeker om moeten lachen :thumbs:

Deel Deze Pagina