1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Weet iemand trouwens een manier om snel wat Gold te verdienen? Ik zit nu zo'n 11 uur in de game maar ik heb ondertussen nauwelijks genoeg geld om één trainer te betalen of een extra backpack te kopen... Zit nu rond de 10.000 gold maar zon trainer kost al snel 15k. Lijkt me toch niet de bedoeling dat je +/- 10 uur speeltijd nodig hebt om één zo'n trainer te betalen?

2. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, zoiets lees ik graag ! Dit wou ik weten. Dan ga ik steevast in Persuasion en Dispelling investeren ...

En dat is tweemaal goed nieuws !
    Merci voor de info !! :)

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    veel looten en exploren, ik heb iets van 55 000 nu.....
    kan iemand me dan btw vertellen waar je die shops in de game voor de backpacks vind?

en vroeg me wat af.... wilt iemand me wat setup advies geven?

Ik ben nu een soort warrior met boog, heb veel skills in might en een paar in finesse
    Ik heb een longsword als wapen en een mooie boog

maar mijn tactiek is toch dat ik veel dmg doe met de boog en dan een beetej slash

dus ik zat tedenken zou het miss beter zijn om mn skills te reseten (dat kan toch??)
    en dan vooral veel in finesse te zetten
    dat ik zeg maar een soort rogue word

Veel dmg met boog, snelle daggers om de laatste dmg te doen
    en miss nog een paar skills punten in traps zetten
    en daarnaast ook gewoon een hoge en sterke armor zodat ik veel dmg op kan vangen

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik speel nu veel met die Faeblades, met een paar punten in Finesse zijn die echt awesome _O_ Je maakt er zulke snelle combos mee, enemies komen er gewoon niet tussen :cool: Enige minpuntje is dat ze niet al te sterk zijn, dus op de wat grotere enemies ben je soms echt 5 minuten aan het hakken 8)

Maar daar heb ik dan weer m'n Greatsword en Hammer voor :cool:

En volgens mij had die shop in het eerste stadje (ben ff de naam kwijt) een backpack. Was zo'n shop waar verder achter in het gebouw ook een wapenhandelaar en Weapon Forge zat :)

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gold heb je op een gegeven moment voldoende. Op het einde van de game had ik 10M+! Gewoon veel looten en verpatsen...

En je komt nog trainers genoeg tegen. In het begin van de game deed ik niks met de trainers...

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Van de week, vlak voor ME 3 uit kwam, nog even mijn Finesse opnieuw gereset. Tering wat gaat dat nu lekker. Echt een wereld van verschil. Epic boog van 44 dmg erbij en ben nog niet eens level 30.

Edit: Post 13.000, zie het nu pas. \o/

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die boog kan wel een stuk beter hoor :)

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand aub?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Weet ik, maar vandaag wilde ik alleen maar even 2 quests afmaken. Een serie staffs maken.

Guide is wel erg onduidelijk en side quests staan niet in de inhoudsopgave aangegeven. Ook zijn er heel slechte beschrijvingen en bij de side quests bijna niet zelfs.

Neem die quests van die staffs of die task om die pagina's te vinden. Die van die staffs heeft niet eens een beschrijving hoe je dat het beste kunt aanpakken.

Ik vraag me af waarom ze al die 400+ pagina's dan met zoveel screens etc hebben gevuld. Tekst is belangrijker. Overzicht ook en dat heb je kennelijk alleen maar bij Prima Games Guides.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De in game questlog is duidelijk genoeg en als je een quest actief maakt krijg je ingame markers. Hoe duidelijk wil je het hebben. Sterker, op de detail map van de huidige area zie je alle objectives van alle quest die je daar hebt als witte rondjes, en de actieve quest als gele rondjes. Op de worldmap zie je de active quests als gele rondjes. Je loopt nooit te zoeken waar je naartoe moet!
    Guide totaal niet nodig ...

Ik heb een full Finesse build gespeeld (dus ALLE punten in finesse) en dat werkt goed. En ik heb ook gespeeld zoals jij in principe aangeeft: eerst met de bow damage doen, dan
    melee afmaken. Max zosnel mogelijk de bow skills, die geven je nl belangrijke effects, zoals piercing damage en bleeding damage en crowd control. In combinatie met een goede bow kom je vaak niet eens meer aan melee toe.
    Vergeet ook niet stealth, achter iemand sluipen en met (X) een backstab levert enorme damage op, tot ver boven de 100k! En tegen bosses kun je, als je die hebt unlocked, een smokebom gooien, zodat ze tijdelijk disoriented zijn, dan achter ze sluipen en mid combat een backstab doen. Carnage guaranteed!

Dus, als die speelstijl je aanspreekt, doen! Ik heb er de game op hard mee uitgespeeld en het speelt lekker en divers!

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Bij die quest van die staffs en die dagboekpagina's was dat niet het geval. Is volgens mij ook een bekende bug. Net als bij ME 3 heb ik het idee dat ik ook hier maar moet wachten op een fatsoenlijke bijna allesomvattende patch.

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    thx dats precies wat me cool lijkt!!! - en wat is dan beter daggers of feablades??

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    faeblades for life man! Echt, je komt een paar epics tegen. Ik heb nu greens, maar die krengen zien er echt bruut uit en doen ontiegelijk veel damage. Misschien lijkt het niet zo, maar bruut zijn ze wel in actie en kleur.

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind zelf de daggers veel fijner om mee te werken but stealth attack is velen malen krachtiger

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    NamedWarrior heeft gelijk! daggers all the way. de insane backstabdamage krijg je alleen met daggers!

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok dan worden t daggers, ben nu lvl 13... wat is voor lvl 13 een goeie attack power voor de dagger en voor de boog?
    wil zometeen gaan swithcen maar eerst ff goeie wapens verzamelen! (ehb nu een zwaard met 80 attack)

en weet iemand waar je je stats/abilitys kan reseten?

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Fateweaver, die gast die je in het begin ontmoet en bij die fae folk is er één plus later nog meer. Weet even het symbool niet meer, daggers weet het zo even niet uit me hoofd, ging zelf in iedergeval voor volle poison met sneak attacks erbij.

Al even niet meer gespeeld en opnieuw gestart met nieuwe mage gewoon met staff. Chakrams lijken gaaf maar zijn maar zwak beetje hetzelfde als fae, verder zit ik te denken hem naar een warrior te veranderen al 3 items van die ceromonial set.

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet je miss hoe de stadjes heten waar je ability kan reseten>

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Fateweaver Locations

Agarth (mobile)
    House of Ballads
    South of Didenhil
    Ayten
    Moon Camp
    Emaire
    Rathir
    Adessa
    Mel Senshir

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Thx!!!

Hmmmz kan er alsnog niet helemaal uitkomen wat nu het beste bij me past
    stealth is toch niks voor mij!

wat ik graag wil is eerst VEEL dmg doen met boog en dan ze gauw en snel kapot rammen
    daarom dacht ik daggesr + boog
    maar nadeel is dan dat ik geen punten in might heb dus geen goeie armors
    is het miss dan met mijn tactiek toch slim om puur finesse te gaan

of miss dan toch meer in might en toch terug naar mn longswords en dan een beetje in finesse voor boog?

Deel Deze Pagina