De in game questlog is duidelijk genoeg en als je een quest actief maakt krijg je ingame markers. Hoe duidelijk wil je het hebben. Sterker, op de detail map van de huidige area zie je alle objectives van alle quest die je daar hebt als witte rondjes, en de actieve quest als gele rondjes. Op de worldmap zie je de active quests als gele rondjes. Je loopt nooit te zoeken waar je naartoe moet!
Guide totaal niet nodig ...
Ik heb een full Finesse build gespeeld (dus ALLE punten in finesse) en dat werkt goed. En ik heb ook gespeeld zoals jij in principe aangeeft: eerst met de bow damage doen, dan
melee afmaken. Max zosnel mogelijk de bow skills, die geven je nl belangrijke effects, zoals piercing damage en bleeding damage en crowd control. In combinatie met een goede bow kom je vaak niet eens meer aan melee toe.
Vergeet ook niet stealth, achter iemand sluipen en met
een backstab levert enorme damage op, tot ver boven de 100k! En tegen bosses kun je, als je die hebt unlocked, een smokebom gooien, zodat ze tijdelijk disoriented zijn, dan achter ze sluipen en mid combat een backstab doen. Carnage guaranteed!
Dus, als die speelstijl je aanspreekt, doen! Ik heb er de game op hard mee uitgespeeld en het speelt lekker en divers!
Klik om te vergroten...