1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok thx en hij geld dus ook voor longswords he?
    en wat gebeurd er als je 5 skills heb, moet je dan 1 skill zeg maar ''niet'' gebruiken?

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En dat geld ook voor longswords ja. Maar met een finesse build zou ik echt voor daggers of faeblades gaan, omdat je daar masteries voor hebt!

Ja, je kunt maar max 4 skills hotmappen. Ik heb zelf nooit lunge gebruikt.
    De sustained abilities kun je mappen, dan gebruiken en dan unmappen. Die moet je dus nooit mapped laten staan. Zolang je ze niet nogmaals gebruikt blijven die nl altijd actief ...

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Al is dat ook wel op te lossen. Mana potion en je hebt hem weer vol en de ability blijft actief. Aan de andere kant laad mijn Mana zich redelijk snel op en anders pik ik wel iets mee, potion, waarmee dat kan.

Ik vind tijdens de boss battles die timeshift veel belangrijker om vol te hebben. De eerste echte boss had ik veel moeite mee, maar nu wals ik werkelijk door elke boss heen.

Jij bent level 40 en dat lijkt me helemaal een eitje nu. Opzich wel goed dat ze de game gewoon speelbaar voor iedereen hebben gehouden, ook op de hogere standen.
    Als je een RPG met uitdaging zoekt, dan ga je maar Dark Souls spelen.

Sprookjes games/films/boeken moet je niet teveel mee fokken.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    N.a.v. bovenstaande:

Stel, mijn mana is 100 punten.
    Een sustained abilty kost 20%/20 punten

Ik gebruik die ability, drink een mana potion en doe voor 50 punten magie gebruiken.
    Loopt mijn mana dan vol tot 80 of tot 100?

Mij lijkt 80 logisch,maar ellow zijn post doet mij twijfelen.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Yellow zit er naast, jij zit goed. Sustained abilities gebruiken een % van je volle balk. Potions zullen nooit verder aanvullen dan tot 100- dat %. Dat zie ook, een stuk van je manabalk blijft grey.

Ik gebruikte 2 sustained abilities, samen 40% van je mana. Mijn mana was (ongeveer) 1000, dus na activeren van de sustained abilities had ik maximaal nog 600 voor abilities over. Regen en manapotions gaan nooit verder dan die 600.

Dat was voor mijn char meer dan genoeg, ik heb zelden een manapot genomen. Op het eind had ik iets van 60 mastar mana pots over !!

En timeshift gebruikte ik nauwelijks, zelfs niet bij bosses. Heb ze toch al makkelijk neer en meer dan genoeg EXP in de game. Zonde om dan nog meer EXP te vergaren :)

Ik hoop dat de volgende DLC nog een paar leveltjes laat groeien, maar dat denk ik niet, dan moeten ze nl ook de abilities uitbreiden....

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb 50/50

30 finesse 30 might

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zit zelf rond te kijken naar wat voor karaketer ij ga bouwen als ik de game heb. Nu zit ik aan een rogue te denken maar ook magie.

Aantal vragen.

Is de rogue een beetje levensvatbaar en ook een beetje powerfull in deze game?

Is magie goed een beetje sterk en goed te combineren met rogue of kan je beter echt sterk worden in rogue klassen omdat je niet genoeg punten hebt voor je skills?

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    1. Ja! Ik heb met een rogue (full finesse build gespeeld) op hard en ben door de game gegeleden :)

2. Combi build zijn prima te doen in deze game en worden zelfs ondersteund door passende destinies. Dus een rogue/mage build kan prima. Bij een combi build kun je natuurlijk nooit alle abilities van beide klassen op max krijgen. Je zult dus goed moeten kiezen welke abilities van welke klasse je graag wil en die dan ook uitbreiden. Een build met allemaal low level abilities zal het in the end natuurlijk niet zo goed doen. Dus kies zorgvuldig je abilities en ga die door de game heen maxen.

En heb je dan de longsword mastery ? Tis natuurlijk handig een wapen te nemen waarin je een mastery hebt!

Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja heb longsword mastery!! vind dat een lekker wapen snel en best goed (hamer is mij te traag!)

ik dmg nu eerst met boog en zet wat traps en dan hakken hakken hakken!

edit: whaha net mn 1e beetje evil keuze gemaakt nadat ik alle warsworn quest had gecomplete
    om de warsworn te doden en dan zou ik iets heel sterks krijgen!! muahahhaha

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tegelijkertijd met de witcher 2... :eek:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    En weer een redelijk duur grapje. :eek:

Dit word keuzes maken, maar atm ben ik weer aan het PC gamen. Ik wacht denk ik wel even met die DLC. Laatste tijd teveel aan MP uitgegeven.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik verwacht dat er van dit spel ook een versie komt met alle DLC; koop ik die wel.

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hmmz ik zit met een porbleem
    voor de faction quest: the parloined letters moet je in adesse ''enter the vault''
    nu ben ik precies waar op mn map het icoontje staat waar ik heen moet maar er is niks
    ik zie wel een put op de grond maar ik kan er niet op reageren

is dit een bug ofzo? en wat moet ik nu doen?
    ik kwam bij deze area en toen triggerde ik 2 quests tegelijketijd en nu kan ikdie quest niet meer verder ijkt het....

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, zegt me zo niks, eerlijk gezegd. Heb ook al zoveel quests in Amalur gedaan. Kan je dus niet helpen, sorry...

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    lol was een gare bug denk ik... K ben er via een andere weg ingekomen... marker stond verkeerd dus

ik vroeg me btw af, heeft het zin uitbreidingen tekopen als je de game nog niet heb uitgespeeld of kan je dan daar beter mee wachten?
    dit is voormij denk ik wel de game van het jaar tot nu toe... had verwacht dat FF dat zou worden maar in tijdne niet zo bezig geweest met een game alsdeze

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zou eerst de game gewoon uitspelen. Als je dan nog trek in hebt meer, dan zou ik de uitbreidingen doen!

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zo gedaan @ Endgame. :emo:

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    haha ok , nja weet het wel zeker van deze gameheb ik vooorlopiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig niet genoeg!

heb nog lang niet alles gedaan en ontdekt...

Wat nu wel ff een ''probleem'' is
    ik ben er nooit goed in geweest, het maken van potions en wapens enzo......

Ik ben nu al zeker meer dna halferwege en heb volle blacksmith skill maar heb nog nooit een wapen gemaakt of goeie potions....
    heeft iemand miss wapen maak tips?

mn setup is longsword + boog

maar alsi k bijv een longsword wil maken is die altijd slechter dan mn huidige...
    ik zou welis een echte mooie LS willen maken ofzo..... :)

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Casper018 het valt me wel op dat bijna elke post van jou in dit topic een vraag is... Je kan ook gewoon zelf wat uitvogelen en uitproberen, zo komen wij er ook achter :thumbs:

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Of kijk op gamefaqs. Staan veel walkthroughs. Met control + f kun je dan de bijhorende quest zoeken. Staan ook diepte Faqs op betreft crafting, bosses etc.

Deel Deze Pagina