1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    is ook op de PC. Op de 360 is er geen probleem...

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel op de pc en heb er maar zelden last van gehad

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De nieuwe DLC staat online, Teeth of Naros. Ruim 1 GB groot! Lijkt weer een quality DLC te zijn!

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    demo gecheckt, maar word er niet warm van.

Voelt te ''goedkoop'' aan.

5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Dat gevoel had ik ook echter toch maar na de vele lovende woorden de gok gewaagd en ik moet zeggen, het bevalt mij wel, speelt lekker vlot en vertrouwd aan, besturing is erg duidelijk en heb dan ook gelijk de DLC er bij gehaald en bereid me voorop uren speelplezier :).

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Skyrim en Witcher > Amalur wat mij betreft.

Het is allemaal te clean en cartoony om me echt in de wereld in te kunnen leven. Veel herhaling in de gameplay ook en het verhaal stelt niet veel voor qua diepgang.

Combat is wel nice

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Skyrim en Witcher vind ik ook beter dan Amalur, Maar Amalur is desalnietemin een leuke game die erg lekker wegspeelt!

Net de 2e DLC gecompleet, alles gedaan. Minder leuk dan de eerste, maar dat komt ook omdat het nu allemaal wel erg bekend is. Alle cheevoos ook en 1300 (G)

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kwestie van smaak. Ik persoonlijk vind Amalur > Skyrim , Witcher nog niet gespeeld. Skyrim heeft misschien wel een dieper verhaal, battle system zuigt echter en ook Skyrim valt veel in herhaling wat betreft gameplay.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is ook echt een kwestie van smaak.

Dat amalur niet zo lang beviel kwam ook doordat ik toen net veel Skyrim had gespeeld. En wat ik in Skyrim heel erg waardeer is dat het echt heel open is en heel oranisch aanvoelt. Het voelt echt als een wereld ipv een serie 'levels'. Je kan je in Skyrim steeds afvragen of je over de volgende berg heen kan, of je die plant die je even verderop ziet kan plukken etc etc. Je bent echt voortdurend aan het kijken wat er allemaal te ontdekken valt.

En in amalur had ik dat veel minder. Je ziet de paar objecten waar interactie mee mogelijk is al van een grote afstand glinsteren (voor de rest is het dus allemaal maar decor) de mappen zijn niet erg interessant qua layout, allemaal een beetje dezelfde doolhofjes en daardoor voelt het minder als een avontuur en meer als een grind.

Witcher heeft ook een beetje diezelfde opbouw als Amalur maar wel met die hele organische feel van Skyrim. En natuurlijk een volwassener sfeer en veel meer en veel interessantere dialogen.

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ehm ik snap iets niet, ik had van alle items waar je potions mee kan maken er 10 of meer
    maa rde achievement harvest 10 of each reagents onlucked niet
    vergeet is wat?

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er zijn twee belangrijke dingen aan deze achievement:

1) Van alle dingen is inclusief prismere dust en nog wat items die je pas veel op het eind van de game tegenkomt.

2) Heel belangrijk, het gaat erom dat je het zelf geharvest hebt, dus niet geloot, uit een kistje, gekocht, etc! Dus zelf geplukt! EN dat is wat anders dan er 10 in je inventory hebben zitten!

Ik heb gewoon heel de game alles geplukt en op een gegeven moment unlockte deze. Voor een guide zie:

http://www.trueachievements.com/a160979/green-thumb-achievement.htm

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb de game net uitgespeeld en heb overal 10+ in mn inventory,, meeste wel 50 tot 100+
    en oook die primare dust hb ik er wel 20 van...

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Een post op het officiele forum van de Directeur van 38 Studios

Met andere woorden het boeit EA allemaal weer heel erg weinig zolang ze maar DLC eruit stampen, patches om de game fatsoenlijk speelbaar te maken (op PC) zijn bijzaak

Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wat is er dan zo verkloot aan de PC versie?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien pad de 10de keer dat het hier gezegd en uitgelegd word maar goed, de camera is echt bagger op de PC dus.

De field of view is hetzelfde als op de 360 wat dus resulteert in motion sickness omdat je een stuk dichter op je scherm zit en sowieso zie je veel minder omdat je focus punt verder dat het beeldscherm zit. Normaal word dit opgelost op de PC door een grotere Field Of View wat dus meer op het scherm toont zodat je in het midden (en dus in je focus punt) ongeveer evenveel ziet als op de console.

Kijk maar's naar het onderste plaatje en stel je voor dat het grootse scherm een stuk naar voren word geschoven.

Daarnaast is het punt waarom de camera gelocked staat erg laag.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    LEES je uberhaupt wel wat ik heb geschreven ??? |:-

Vraag ik me ook af. Op de 360 weinig bugs tegen gekomen. De DLC is van goede kwaliteit.

Maar wel shit dat EA zo dwars ligt voor een patch...

EDIT :
    De lage cameralock is er ook op de 360, ik vemoed om performance redenen...

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn wat minimale bugs in quests die je volgens mij met elke RPG wel hebt dat onder speciale omstandigheden dingen kunnen glitchen etc.

Maar daarnaast is het gewoon echt die camera man, ik wil graag verder spelen maar word er helemaal dement van na 10 min spelen :emo:

Hij reageerde net op mijn post:

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    @gakkie, heel miss dat ik te weinig primare dust ZELF heb geharvest.. ga dat nog ff proberen!!

vandaag ga ik trouwens een uitbreiding kopen denk ik game uitgespeeld

hoevele uur extra speel uur bevat elke uitbreiding eigenlijk en met welke is het leukste te beginnen?

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Een shameless quote van mezelf

Ik zou Legend of Kell eerst doen. Die is het grootst en het leukste. Als je daarna nog meer wil kun je De Teeth of Naros doen. Daarmee ben je minimaal een uurtje of zes zoet ...

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    thx net gekocht nu in de download!

Deel Deze Pagina