1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ehm alleen essence of fate staat er niet tussen?
    ik heb inmiddels heel wat lopen harvesten en ben er 100% zeker van dat ik van elke ingredient er zeker wel 10 geharvest heb behalfe van essence of fate.... weet je miss waar ik die een beetje goed kan harvesten?

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Gast. Google het. We zijn niet je persoonlijke zoekmachine.

3. Seh

Seh Guest

Bij het begin moet je naar rechts, daar kom je die dungeon tegen met monsters erin. Vervolgens moet je iets van 1 minuut door de dungeon lopen, houd rechts aan!! En dan zie je een chest, daar zit gratis essence of fate in.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En dat telt dus niet voor de achievement. Je met het harvesten! Maar volgens mij telt essence of fate niet mee. Kwestie van blijven harvesten en afstrepen. Seaflax schijnt ook vaak een probleem te zijn...

En de guide die ik heb gepost is heel duidelijk imho. staat duidelijk alles in...

Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb nu het eerste gebied af maar nog vrij weinig quests voor de factions gedaan, is het verstandig daarmee te wachten of juist niet? Raak steeds afgeleid door de zijmissies en ben nu maar aan mainquest begonnen omdat zijmissies op waren in eerste gebied. Inmiddels heb ik er weer genoeg in tweede gebied.

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je moet doen wat je zelf leuk vind dats het coole van de game!
    ik heb zelf eerst giga veel sidemissies gedaan (echt wel 60 ofzo) en toen wat factions en toen pas de main quest maar je kan in principe precies doen wat je wilt :)
    weet niet hoe het zit met de lvl caps of de omgeving veranderd als je ook levelt (dus dat als je eerst veel sidemissies doet dat dan de hoofdmissie makkelijker owrd)

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Doe sowieso wel waar ik zin in heb, bedoel meer of dat verstandig is. Zijn er bv. voordelen, zonder deze te benoemen aub, als je de factions gedaan hebt. Net zoals Lorestones setjes voordelen geven bv.

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Jep!

Trouwens over je eerste vraag, als je Dalentarth als eerste gebied bedoelt, kan je daar misschien eerst wel beter de sidequests (voor de factions) afmaken, want later moet je toch naar andere gebieden (bijv. Plains of Erathell en Detyre).

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die hoofdmissie is sowieso makkelijk. Ik vond zelfs de laatste missie achteraf teleurstellend. ;)

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ga eindelijk dit spel maar halen van het weekend.

Nog wel een vraag. Ik wil tijdens het spelen een full mage om kunnen zetten naar een full rogue.

Wat is dan handig als start ras en start bonus?

En werkt dit goed halverwege het spel of kom je dan in de problemen dat je stats niet passen bij de wisseling van je class?

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    @wizz, na het completen van factions krijg je wel leuke bonussesn ja!
    @bigskyke je kan altijd switchen! bevalt het toch niet swithc je.. bevalt het dan weer niet switch je!!

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Maar je kiest wel ras en begin bonussen zoals plus 10 procent mana. Levert dit geen probleem op bij een switch dat je dan strength mist als je full warrior gaat? Of kun je ras en startbonus ook resetten?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die start bonussen zijn niet zo belangrijk. Je kunt altijd en zo vaak je wilt volledig switchen...

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    K thanx. Zal eens kijken wat mn eerste build wordt dan.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben op hard begonnen. Vooralsnog volledig finesse. Later wat might erbij.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Echt een vette game. En op hard gelukkig wat meer uitdaging als in de demo.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Let er wel op dat het gold kost. Het word iedere keer hoger als je switched, maar er is een cap geloof ik van een aardige fortuintje.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja maar zal niet heel vaak wisselen. En lees van iedereen dat je geld genoeg verdient uiteindelijk.

Wel een vraag: als je respecced dan kun je de skillpoints zoals mercantile, detect hidden etc. opnieuw kiezen. Betekent dit dat je je skillpoints van trainers ook kwijt bent dan?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, alles gaat overnieuw. ;)

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Skillpoints van trainers zijn permanent en hou je dus bij een respec!
    En maak je over gold geen zorgen. Ik heb iets van 23M :p

Deel Deze Pagina