1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    GOTY editie? :+

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    jkan iemand me uitleggen hoe ik de 3 achievements voor die destinys kan krijgen ,heb al achievement guides gelezen maar wil het niet erg snappe... ben level 40 dus kan makkelijk ff saven via een fateweaver reseten - acheivemetns scoren en teruglade ofniet?
    k snap de acheivements totaal niet...

It is Your Destiny 50
    Unlock a top tier destiny.

Jack of All Trades 10
    Unlock a Jack of All Trades destiny.

Some of This, Some of That 10
    Unlock a two-class hybrid destiny.

See "Jack of all Trades" for more info

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    1 keer alle punten verdelen over 2 classes eb 1 keer al je punten verdelen over alledrie de klasses en je bent klaar. Heb je er dan nog niet 1 unlocked van die 3?

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    It is Your Destiny 50
    Unlock a top tier destiny.

Jack of All Trades 10
    Unlock a Jack of All Trades destiny.

oh wacht u zie ik het, alleen die 2
    nja ga ff een fateweaver zoeken naar deze quest en ga het proberen!!
    en voor die top tier moet je dan alle pnnte in 1 class doen?

edit: thx inmiddels gelukt!!

net ook de 2e DLC uitgespeeld.. damn wat een game zeg... nu alles gedaan dus na gaat ie na VELE uren uit mn xbox sniff....

hoop echt dat er nog meer DLC gaan komen!

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen, ik ben het met veel reviews eens, het voelt een beetje als een MMO maar dan een single player MMO en dat is dan een compliment. Je hebt echt het gevoel dat je niet alleen bent in de wereld.

De demo van dit spel is echt een aanfluiting en zeker niet goede promotie voor het spel. Het is jammer dat ik zo weinig tijd heb.

Ik hoop het snel weer verder te spelen maar de komende weken blijft het helaas erg druk voor mij maar als ik in een maand tijd 3x Mass Effect kan uitspelen moet dit ook wel lukken :).

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @Casper: alle achievements ook ?

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    @gakkie, de meeste ja..
    Ben niet voor alle gaan hunten zoals allelorestones ofzo
    ik speel spellen vooral voor d elol en als ik er klaar mee ben vind ik het leuknog wat achieves te scoren maar tis geen must voor mij alles te hebben
    hebjij ze wel allemaal?

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die lorestones enzo had ik gewoon tijdens het spelen ontdekt. Ik explore graag uitgebreid :9 Heb ze allemaal, 1300/1300 (G)

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    haha ik ook heb ze ook BIJNA allemaal maar net niet haha
    maar getz 1300 is bij deze game toch wel een prestatie! =)

nuhoen op meerexpensions haha!

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat deden jullie met de faction quests? Gelijk afronden in het gebied waar je waa, of verspreiden over de game?

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik doe eerst alle sidequests inclusief faction quests voordat ik eigenlijk door ga met de main story. Maar ik ben sowieso wat meer van het afwerken van de sidequests. Wil zoveel mogelijk gedaan hebben in de game in de eerste playthrough.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Doe dit zelf ook met sidequests, maar heb het idee dat alle faction quests of het grootste deel aan het begin van het spel zitten.

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Faction quests verplaatsen mee met je. Op een gegeven moment zit je dus niet meer in Dalentarth maar moet je ook naar Plains of Erathell, Detyre etc.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Klopt ook, die zitten ongeveer allemaal op het eerste continent. Ik deed steeds the faction quests in het gebied waar ik toch aan het questen was...

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Weet nu niet wat ik moey verwachten l. De één zegt darlt verder in de questline je ook richting die woestijn en andere gebieden gaat, de ander dat ze in het quest gebied blijven. Denk dat ik vandaag een flink aantal quests ga doen voor Travellers, H.o. Ballads en die mercenarys ben hun naam kwijt in dat kasteel.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik snap niet wat je bedeoelt te zeggen?

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nu is het me duidelijk. House of Ballads blijft wel in begin gebied maar andere factions verwijzen je door naar verder gelegen locaties.

18. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben even verder gegaan met dit spel, en zit nu ergens aan het eind van de zone "Alabastra". Qua vijanden kom je veel groepjes tegen sprites die zowel fire als ice aanvallen hebben. Wat is daar de beste tip voor om die neer te halen? Soms word ik echt gestoord van die aanvalle wat me geregeld een aantal potions kost gezien mijn health met grote sprongen omlaag knalt.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Spreuken en boogaanvallen werken goed als je hun spreuken hiermee kan onderbreken

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vond ik wel een goede keuze. Zo heb je op het begin nog iets leuks voor je aan het echt grote avontuur gaat beginnen.

Ik moet ook nog een hoop afmaken van de game. Veel side missies, maar ook de Dead Kel dlc en die andere die er al is of nog komen gaat.

Het blijft imo een vette game, al zijn er nog een hoop dingen die verbeterd kunnen worden. Zo blijven er nog altijd een aantal items in mijn inventory plakken die ik gewoon weg had kunnen gooien. Ik kan ze nu dus gewoon niet weggooien, verkopen of kapot maken.

Deel Deze Pagina