Wat hadden jullie dan? Ik heb nu een female (uiteraard) rogue met faeblades en chakrams, met een bow als extra (die dingen zijn echt machtig tegen die irritante fearies, makkie zo). Ik heb ook 3 punten in Might (iemand naar je toetrekken) puur zodat ik dan wat sterkere armor kan dragen (Shepards armor bv. Ziet er trouwens best vet uit in deze game!)...die 'ability' is de enige waar je wat aan hebt zonder aan de wapens van Might punten te verspillen, aangezien ik die wapens toch niet wil gaan gebruiken. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de unlockte weapon extra's van ME3 niet zo sterk zijn...heb nu wapens die sterker zijn, maar die van ME3 zien er zo uber-vet uit in de game.\o/
Je hebt Might geloof ik, Finesse en Magic geloof ik. Finesse is volgens mij de tree van de Rogue. Kijk gewoon goed naar de beschrijvingen van de skills en je weet snel wat je moet doen. Ik heb de game te lang geleden gespeeld, maar als je een oproep of PM doet, misschien dat Gakkie je dan nog wel kan helpen. Hij is sowieso beter in dit soort games dan ik.
Tering wat is deze game VET. Deze game vergelijken met Fable (wat veel gebeurde in discussies in dit forum) is een vieze belediging voor deze game. In het begin was ik wat overrompelt door de vele quests/sidequests/tasks die je kreeg maar als je jezelf een beetje houd aan een richtlijn dan komt het allemaal goed. De game is ook echt mooi...op de face-animaties na dan, dat is echt gewoon opvallend slechter. PLEASE EA, laat ze de sequel maken!!
Ik ben het helemaal met je eens! Er is ook zo fokking veel te doen. Ik heb de game uitgespeeld, inclusief de DLC, alle achievements gehaald, maar nog lang niet alle quests gedaan. Die missies die je krijgt met de DLC heb ik ook compleet overgeslagen zonder dat ik het doorhad. Eerlijk gezegd moet ik wel toegeven dat ik het op een gegeven moment gehad had met alle tekst en heb ik de dialogen (zeker bij sidequest) grotendeels geskipt. Ik heb nu wel weer zin om helemaal opnieuw te beginnen met een nieuw personage.
Ik zit nu op level 20 en ben met mijn 2de faction bijna op het eind. Ook al een hoop sidequests gedaan, zo'n 40. Aangezien ik bijna geen Daggers tegenkom voor mijn rogue/mage, ben ik me gaan richten op chacrams () en faeblades en de bow (die blijft gewoon ownen tegen bepaalde vijanden). Nu ik wat verder ben heb ik wel spijt van bepaalde beslissingen met betrekking tot punten verdelen, dus ik ga binnenkort maar eens respeccen. Echt, ZO relaxed dat dat kan op elk moment!\o/
Chakrams zijn inderdaad echt intens vet Heb zelf ook een rogue/mage, met daggers die ik zelf heb gemaakt met blacksmithing. Ik ben nu iets van level 24 maar ik heb het idee dat ik met het verhaallijn nog niet eens op een kwart ben Veel te veel sidequests aan 't doen, is ook al leuk genoeg. Eigenlijk wil ik elk wapen wel een keer proberen, maar ik denk dat ik dat maar bewaar voor als ik aan 't eind van 't verhaal ben en meer zelf kan maken etc.
Ik gebruik Faebladed en degene die ik nu heb doen echt ontiegelijk veel damage en het zijn maar greens.
Ik nader nu het einde van de main quest, en merk dat ik toch meer moeite begin te krijgen met de vijanden. Het gaat nog wel, maar gebruik nu toch wel (naar mijn zin) te vaak een healthpotion. Iemand tips om een goede sterke Faeblade en/of Dagger zelf te maken? (heb Blacksmithing en Sagecrafting op max) Of ligt er ergens of in een bepaalde quest wat goed/beter spul? Ik heb ook het idee dat Fire het meeste damage doet bij de meeste vijanden....althans het lijkt of ik dan sneller door de weerstand snijd/hak.
Ik ben level 35, en heb toch al zo'n 90 sidequests gedaan. En het leuke is, nog lang niet alle! Deze game is echt MEGA groot!
Valt wel mee als je de guide hebt ingezien. Daar staan alle quests op een rijtje. Het is meer de DLC die de boel een stuk groter maken. Fysieke guide is niet aan te raden, eigenlijks best slecht. Prima Games had die moeten maken imo.
Noem mij 1 console game die er in de buurt komt. Ik ken geen console game waar 100+ sidequests inzitten. Dus het mag veel genoemd worden. Prima sucks. Bradygames hadden vroeger de beste (Final Fantasy 7 & 8 waren echte topguides) maar die zijn ook niet meer wat het geweest is. Veel guides vallen tegenwoordig in teveel blablabla. Hele texten over het verhaal zelf etc etc....dat is niet interessant, ik wil gewoon kort en krachtig weten waar ik naar toe moet en wat belangrijk is. That said, bij deze game heb je ook absoluut geen guide nodig....daarin is ie als RPG uniek (FF13 heeft ook geen guide nodig maar dat noem ik ook geen RPG meer).
Fallout 3 had no way meer dan sidequests dan Amalur. Andere weet ik niet. Maar dat is het punt niet echt. Hoeveel heeft Amalur er eigenlijk precies? Ik heb er nu 105 gehad, heb er nog 20 open staan, en heb een heleboel nog niet geactiveerd....
Je bent er bijna doorheen, volgnens mijn guide, maar die is niet echt duidelijk. DLC verlengd ook nog aardig, maar is vrij kort voor de vraagprijs.
Deze game heeft echt belachelijk veel quests. Even een quote van mezelf toen ik het origineel had uitgespeeld (zonder DLC) Met beide DLC komen er nog eens een 40 tal quests erbij!