1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb het alleen met Top Spin II gedaan. Alleen dat was in een tijd dat ik nog wel eens fel kon zijn als iets niet lukte. :+

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Even een vraag. Wat zijn een beetje effectieve builds om te maken? neem aan combo van 2 paths? en wat zijn relaxte skills en wat niet? soms xitten er in games skills die top lijken maarbhard zuigen

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Finesse all the way en wat Gakkie ook zet. Hard schijnt dan zelfs een makkie te zijn op hogere levels.

En icm met Fae Blades en veell crit damage. _O_

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    In het begin concentreren op de bow abilities uit de Finesse tree. Dan kun je een groot deel van de mobs al omleggen voor ze bij je zijn. Bosses (mini) die kun je eventueel hit en run doen. Later dagger abilities erbij en dan is de game zeer goed te doen op Hard!

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Probeer jij het nog maar eens een keertje op Hard met Fae Blades en Finesse all the way. Ik heb die build echt helemaal ontdekt.

Wel een tip voor je: Je moet die Finesse DLC weapons en armor hebben. Deze draag je echt gigantisch lang bij je en zijn een echte must, zeker voor de Finesse build. Kost ook geen drol die DLC. ;)

Sinds ik de game en die DLC heb, wil ik niet meer anders. _O_

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga never nooit DLC wapens kopen; vind dat echt zonde. Het spel is prima te spelen zonder...de game is zowieso niet moeilijk; meteen op Hard beginnen.

Ik had de wapens/armor van de Mass Effect actie van de demo, die heb ik ook lang aangehad/gebruikt.

Ik zelf had een mix van finesse/magic.

Het leuke van deze game is dat je dat op elk moment weer kunt resetten, als je het liever anders doet. Echt super.:thumbs:

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Dit dus. Daggers of Fae Blades is een kwestie van smaak, al kun je met daggers wel lekkere stealth kills maken ...

En je kunt de game prima spelen op hard met allerlei wapens en armor. Je hoeft helemaal geen uber shit te hebben ...

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Al kan dat het wel leuker maken, zeker voor iemand als Yellow 13. :+

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ben mage/warrior en rule nu al.

Zijn er nog missable achievements

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ja eentje: 50 persuations. Klote achievement, ik begon er pas rond het midden van de game op te letten kreeg 'm gewoon op de allerlaatste mogelijkheid, na de twee DLC's gekocht te hebben 8)

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit weekend weer begonnen met spelen, zat er na een uurtje weer helemaal in, wat een heerlijk spel is dit toch.. Wel jammer alleen dat t spel zo gevoel is voor mn controller, beeld draait de heel tijd naar links :mad:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, beetje spastisch lijkt het wel, maar schijnt op de PC nog erger te zijn. Ik heb de game al een hele tijd niet meer aangeraakt, maar wel een char ongeveer aan het begin van de game. Imo de meest kleurrijke game van de afgelopen jaren, ondanks zijn gebreken. Combat is ook heerlijk en voor zover ik het begrepen heb werkt die ook op alle classes, maar Rogue owned nog harder dan in Dragon Age I en II. _O_

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is ook niet zo moeilijk. Bijna elke game owned Dragon Age II. :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Na, in DA II vond ik hem ook al overpowered, maar als je dat in KOA doet, dan kun je op hard na een 30 tal levels alles als kinderspel aan.

16. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Zo, game opgepikt bij BS laatst. Nu aan het spelen maar twijfel over de rol. Ik speel op Hard, is elke type dan goed te doen?

Wil graag gaan voor Rogue met klein beetje mage invloeden her en der. Maar in eerste instantie dus investeren in Rogue skills. Verstandig?

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind ik wel; zo heb ik de game ook (uit) gespeelt, ook op Hard.:thumbs:

De Rogue heeft gewoon vette wapens (chakrams, bow en.....nog iets) en de Mage is handig voor elemental aanvallen.

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Thanks! Zit er nu lekker in maar voel me nu al overpowered eigenlijk! Heb twee van die ringen (epic) en zelf gemaakte uncommon daggers en alles ligt in no time... Had gehoopt op iets meer uitdaging op Hard, maar wellicht komt dat nog?

Het speelt wel erg lekker weg moet ik zeggen! Zin om vanavond weer verder te gaan!

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het wordt idd wel iets uitdagender straks, tegen bepaalde vijanden (en bossbattles), maar echt pittig zal het niet worden.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo, na het topic zelf aan hebben te gemaakt en toch best ernaar te hebben uitgekeken EINDELIJK maar eens begonnen aan de game. Dank je PS+! :+

Aanschouw...ehm... wacht, ik weet niet meer hoe ik haar heb genoemd. Nou ja, aanschouw mijn dame.
    In 9/10 gevallen maak ik de laatste tijd met character creation dames. Ik speel al in genoeg games met gozerts.

itt de demo deze keer geen 'Emma'! :p

Nog dingetjes die ik moet weten? (er is toch geen difficulty achievement hoop ik :p)

Deel Deze Pagina