[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie. Vervloekte ME armor! :+ Zo een bonus armor wat gelijk ervoor zorgt dat een groot gedeelte van de fun weg is. ...hebben ze goed over nagedacht! Hadden ze er beter een beginner armor van kunnen maken wat je na een uurtje of 2 moet dumpen. :cool:

Geen idee hoe ik eraan kom eigenlijk. Nooit de ME games gespeeld op de PS3. :p

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo goed is dat armor ook weer niet....kwam gewoon heel lang niks beters tegen.:+

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je hebt helemaal geen guides nodig. Doe gewoon alle quests, ook voor alle factions. En experimenteer naar hartelust, daar is de game en de combat ook naar. Comat vond ik erg leuk aan de game. En lekker veel loot en exploren :)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Combat is tot nu toe ook leuk. Het ziet er leuk uit en is leuk om te doen. Ook al is het (nog) niet meer dan (X)(X)(X) of (Y)(Y)(Y).
    Ik loop nu rond met een staff + daggers. Bow deed me wat te weinig damage om nuttig te zijn. :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die Fae blades of hoe ze ook heten vond ik qua melee wapens het handigst

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, fae blades en chakrams =_O_

Bow doet inderdaad in het begin niet veel damage, maar wordt dat al snel als je er wat punten instopt.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar nu wil ik er geen punten in stoppen omdat ie zo waardeloos is. Dan zou ie alleen wat minder waardeloos worden. :+ Daarom had ik ervoor gekozen om de krachtige dingen nog krachtiger te maken. :p

Er is gewoon te veel keus! Daggers krachtiger? Of je Bow? Staff? Scepter? Hammer? Longsword?
    Daar sta je dan in het begin met je 3 puntjes om te verdelen. Nog geen tijd gehad om te beslissen wat het leukste is. :'-(

Bow is nu niet leuk, maar om het leuker te maken moet ik er punten in stoppen. Maar waarom niet punten stoppen in de skill die nu wél al leuk is?

IK BEN SLECHT IN RPG'S! :mad:

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, dat had ik ook in het begin hoor, maar gelukkig kun je altijd resetten.:thumbs:

Effe 'vooruit' kijken in de skilltrees of bepaalde dingen je cool lijken, en dan van daaruit speccen kan natuurlijk ook.

Ik zag die filmpjes van de chakrams en feablades, en dacht meteen die wil ik!
    Dat ziet er echt zo vet uit.:cool:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zijn chakrams en feablades nieuwe wapens die ik nog moet tegenkomen, of zijn het gewoon een fancy versie van daggers en...staffs?

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, zijn andere soort wapens.

Google chakrams maar eens, écht toffe wapens die je niet wilt missen.:thumbs:

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou... ik laat me verassen. :+ Zodra ik er tegenkom zal ik ze equippen, en eens zien of het wat is. :cool:

Hoe groot is de kans dat je een greater healing potion als loot tegenkomt? Anders moet ik toch maar gaan sparen, na mijn blunder van gisteren, om het maar gewoon te kopen.

edit: Ik weet het, ik stel veel vragen, haha :p

Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Laat die armor gewoon liggen dan en gebruik 'm niet. :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je weet dat je in je inventory goede armor hebt zitten, hoe kun je het dan niet gebruiken? :+

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dan ga je 70% van de game spelen met een armor die je krijgt bij een DLC en de rest ga je niet gebruiken. Dat is toch zonde! Al is het ook zonde om de DLC armor níet te gebruiken natuurlijk

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, 35% volgens MAD! :+
    Als de game echt zo gemakkelijk is als wordt gezegd dan kan ik op een gegeven moment ook mijn armor downgraden, als ik genoeg heb van Shepard. :p

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Fair enough. ;)

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou ja, voor zover ik het me kan herinneren...tis wel lang geleden dat ik de game gespeeld heb....kan ook 30-25 % zijn.:+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    heh, ik heb mijn Shepard armor al. Dat was sneller dan verwacht. :+

Wat niet sneller dan verwacht is, is het levellen. Dat gaat eigenlijk trager dan verwacht. Pff! :+

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ga je toch gelijk een moeilijker gebied in? ;)
    Op de kaart is dat wel een beetje uit te vogelen.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik begin me ook steeds meer te verwijderen van het startgebied. Even de main quest volgen, die zal me wel goed op weg sturen. :p Maar toch opvallend dat zelfs zo helemaal in het begin het levellen vrij traag gaat. Dat is meestal de periode dat het vrij snel gaat om je een goed op weg te brengen qua stats etc. :+

Wel jammer dat er geen manier is om te zien tegen welk level mannetjes je aan het vechten bent.

Deel Deze Pagina