1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat Dispellen van Wards zuigt! :+ Het is me volgens mij nog geen enkele keer gelukt. :mad:

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, klopt, is kut.
    Gaat wat makkelijker als je punten daarin stopt, maar is het IMo echt niet waard; zit vaak niets speciaals in.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm. Is verder ook niet nodig voor een achievement? Anders laat ik die dingen gewoon steeds ontploffen. :+ De loot krijg je toch wel.

Over loot gesproken... ik moet toch echt eens een grotere rugzak. Ik weet dat ik er een heb gezien in het begin, maar ik ben vergeten bij welke verkoper, haha. :p

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    effe googlen; zitten er een paar van in het spel, en idd, die zijn verdomde handig....een must eigenlijk.

En ja, je moet er een aantal openen voor een achievement, maar dat is simpel op te lossen:
    Saven, dan reset je character bij een fate-weaver, zet die skill op max, open er genoeg voor de chievo, quit, load laatste save, voila.:b:
    (of je gaat gewoon weer naar zo'n gast en reset je weer, zoveel kost het niet, en je kunt ondertussen verder gaan met je game)

Laatst bewerkt: 30 jun 2013
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had geen problemen met dat dispellen. Ik open altijd alles ;)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Pah, na een tijdje heb je zoveel Gold en koop je die shit. Gewoon. Ik loop vooral met Greens en Blues, met een enkele Purple Epic. En damage dat die combo doet, ben nog niet eens level 10 in mijn 2e PT. _O_

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat is de truc?! Zelfs bij die easy dingen faal ik nog, haha. :+

Dan moeten er wel heel erg veel naast elkaar staan, anders gaat dat enorm tijdrovend worden. :p

edit: Ik stop gewoon mijn punten in Persuasion én Dispelling. De rest, ach... Blacksmithing, sagecraft. Who needs those! ;)

Vervelende blijft wel dat ook al wil ik me focussen op Sorcery, ik moet toch punten stoppen in bv Finesse om alle armor te kunnen dragen. Maar dat is verspilling, want die skills gebruik ik toch niet!
    Zo heb ik heel goede gloves (paars) maar omdat ik geen 10 punten in finesse heb zijn ze onbruikbaar :mad:

Laatst bewerkt: 30 jun 2013
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mijn Chakrams gingen kapot. Goed moment om gelijk mijn hele speelstijl aan te passen! :+
    ipv snelle Chakrams nu dan:

En ipv een staff een Bow.

Ben benieuwd. :p Al mijn punten zitten tot nu toe in Sorcery. Maar de gameplay even opfrissen door het anders aan te pakken kan ook leuk zijn.

Ik moet echt stoppen met het nemen van foto's met de Vita. Volgende keer pak ik wel een iets betere camera. 8)

Ik voel met wel zo... naakt, zo zonder mijn ring wat mijn health laat regeneraten. Bah. Hopelijk vind ik snel een nieuwe.

Laatst bewerkt: 3 jul 2013
  9. Bozo316

Bozo316 Member

Leuk Bevonden:
    0
    pas dit forum ontdekt:lol: dus zal nog wel iets posten over Amalur....moet zeggen, één van de beste games van de laatste jaren...ben nu 32u bezig en zit nog maar in het eerste deel van de kaart_O_

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het is ook een prima game. Grootste minpunt imo is wel de camera, met name op de PC schijnt die erg te zijn. Wereld vind ik fantastisch; dat kleurrijke beviel me prima in deze game. :thumbs:

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welkom op het forum. Ik moet het spel nog steeds spelen...

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Totaal geen last van gehad op console....wat is er zo erg aan dan?:confused:

13. Bozo316

Bozo316 Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ook geen last van gehad eigenlijk....wat bedoel je juist? die wereld is idd onvoorstelbaar....

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hij staat niet goed en ik vind hem ook bepaald niet lekker draaien, maar dat laatste zal ook wel door besturing komen en de fysics.

15. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Had op de pc weinig problemen met de camera, toffe game inderdaad.

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Camera vond ik juist heerlijk. Totaal geen moeite mee itt andere RPG's waar dit soms vele malen erger is. Dit spel blijft gewoon voor mij in de top van beste games voor de 360. Hier heb ik echt heel veel tijd en plezier in gestoken _O_

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is dan denk ik toch iets wat jij persoonlijk niet lekker vind, gezien de reacties hier...:confused:

Ook hier de game met véél plezier uitgespeelt op de 360, en dankzij Plus heb ik em nu ook op de PS3 staan, maar daar wacht ik nog even mee, totdat mijn backlog wat minder is. Kan nog wel effe duren dus.:9

Eigenlijk, oorspronkelijk, had dit een MMO moeten zijn....ik hoop op dat of een vervolg, al is de kans zeer nihil natuurlijk.

Maar dit battlesysteem; heeeeeerlijk._O_
    Zou zonde zijn als dit verloren zou gaan.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De MMO had toch ook naast deze game moeten uitkomen, dus ook al was deze eerst als MMO bedoelt het is niet alsof dat concept verloren was gegaan. Maar goed, dat maakt allemaal niks meer uit gezien de devs van deze game (en de MMO) failliet zijn. :+

Zag er niet slecht uit.

19. Bozo316

Bozo316 Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Brocade: idd ook voor mij een absolute topper op de xbox360 en zit nog maar halverwege:eek:
    heb ook de guide gekocht om het verhaal eens deftig door te nemen, en alle steweten te komen over de plantjes etc etc.. een stevig boek met hardcover, echt heel mooi....een buurman (geen gamer) die het boek zag liggen vroeg of ik een boek a het lezen was a la Lord Of The Rings, kzei 'neen, 't is een game'...\o/

20. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Waar heb je de guide vandaan? :)

Deel Deze Pagina