1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Briljante game wordt dit. De game heeft alles wat ik in een RPG zoek. De WoW achtige stijl spreekt mij sowieso erg aan. Deze stijl mag wat mij betreft vaker worden toegepast. Darksiders deed dat ook al.

Hopelijk is deze game lekker lang en zal er veel te ontdekken zijn, maar dat zit wel goed denk ik.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vind alleen één ding wel jammer, hoe liniair de game kan zijn soms. Je kunt niet gewoon het water inspringen wanneer je dat wilt, je moet dan weer persé naar een plek toe waar je dan het water in kan gaan om te zwemmen. Jammer gewoon...geef gewoon die volledige vrijheid :confused:

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Graphics zijn geweldig. Dit vind ik veel toffer dan al die realitisch-neigende games. Gameplay doet me inderdaad denken aan de Fable games meets een versimpelde Witcher 2, dus gewoon lekker.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ps3 demo ook al beschikbaar? (heeft geen gold meer)

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Ik zag hem een uurtje geleden nog niet staan. Check vanavond nog een keer.

6. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Heb Fable 3 gespeelt maar dat was toch niet helemaal mijn ding. Al kan ik een RPG op z'n tijd zeker wel waarderen, hopelijk is KoA:R het voor mij wel. Ik ga iig de demo uit proberen!

7. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.040
    Aargh dat vind ik altijd zo verschrikkelijk, loos automatisch schieten met je boog :9. Ben bang dat dit geen spel voor mij gaat worden, ik wil alleen nog maar games 'zoals' Skyrim! Maar vrees dat TES6 nog wel even uitblijft, al ben ik nog niet klaar met Skyrim.

KoAR lijkt wat meer combat-gefocust, ipv exploren. Ik denk niet dat dit me ligt. Maar zal tegen die tijd nog wel wat gameplay footage bekijken.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga het spel toch halen, dus ik denk niet dat ik de demo ga proberen ...

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ook op zoek naar de PS3 demo!

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Altijd zo relaxt die demo linkjes van Dulle, enigste wat he hoeft te doen als je thuis komt is ff snel de doos aan te slingeren. Als als ik klaar ben met douchen + koken is ie meestal wel gedownload:b:!

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    voor de PC kan ik hem ook nog niet vinden precies, iemand een idee?

12. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Of even een Arcade game erbij pakken, maar ik meestal laat ik hem ook gewoon even downloaden terwijl ik iets anders doe.

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmmm....het spelen van de demo heeft me niet volledig overtuigt om hem full-price te moeten hebben.

Het speelt goed (al heb ik meteen de gevoeligheid van de camera wat lager gezet, ding vloog echt alle kanten op met de minste draai) en ziet er goed uit maar....het mist iets.....kweet niet goed wat.

Misschien is het het gebrek aan goede gezichtanimaties, maar íets houd me tegen om te gaan sprinten naar een pre-order.....

Hij komt er wel, maar later als ie voor een mooie prijs bij Zavvi ligt.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, het was geen onaardige demo maar het kwam niet op me over als een '9-game'. Voelde allemaal wat gesloten aan. iig meer dan waar ik op had gehoopt. En ik had eigenlijk liever dat ze me in de wereld hadden gedropt met een high level char waarmee ik awesome shit kon uitproberen. Nu zit je te prutsen met low-level troep. Voor een full game prima, maar bij een demo maak je daar niet echt indruk mee. :+

Hier trouwens mijn playthrough door de demo. :p

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Oja, wat ik nog vergeten was te zeggen: +1 voor Gnomes.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hebben jullie last gehad van vastlopers tijdens laadschermen of gewoon tijdens de gameplay? Ik heb het zelf 1x gehad in het buiten gebied, en een vriend van mij in de dungeon. Op de GT forum lees ik over nog veel meer gevallen van vastlopers, kwalijke zaak hoor...een fucking demo.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, demo liep hier prima. Wel even last gehad van tekst/dialogen die gewoon direct werden geskipt zonder dat ik er iets aan kon doen. Maar dat was in 1 gebiedje, daarbuiten liep het perfect.

19. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik eerlijk moet zijn ben ik niet helemaal overtuigd door de demo..
    Ik ga eerst veel reviews lezen/kijken en op jullie reacties wachten tot ik een besluit maak

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb al besloten te wachten tot die goedkoper word, of misschien helemaal niet. Ook niet echt overtuigd geraakt door de demo. Deed me net iets teveel aan een budgettitel denken.

Mass Effect 3 komt een maand later ongeveer en ik ga daar denk ik de C.E. van bestellen.

Deel Deze Pagina