Ja ik zal morgen ofzo nog wel een keer proberen. En hoe kan je trouwens tekst in een spoiler zetten want ik zeg wat ik nu wil zeggen verklap ik misschien iets van het verhaal
Owke thanks^^, zal ik is ff uitproberen Spoiler Er is zo`n optie dat je aardig dingen zegt en over het weer wat praat enzo, alleen ik kom steeds uit op dat ze zegt, oow wat aardig vind je me leuk ofzo, als je zo`n complimentje hebt gegeven, en dan zeg ik zo van, nee bla bla maar die ring is wel heel mooi mag ik hem hebben dan krijg jij een andere van mij, zegt zij: Ja is goed, alleen als ik een nieuwe krijg. Alleen die heb je dan niet bij je.
Spoiler Aha, dus dat wil zeggen dat jij al een ring bij je moet dragen! Pak het anders aan: Als je nou eens suggereert dat je in jouw huwelijk de jouwe bent kwijtgeraakt en dat die veel op die van haar lijkt. Daarna suggereer je dat je daardoor heel treurig bent en dat je om de dag de hare wilt dragen. Dan zijn jullie allebei vrolijk! Zo heb ik het in ieder geval gespeeld, dus ik weet zeker dat deze dialoog opties erbij zitten. Daarmee krijg je in ieder geval haar ring mee. EDIT: Het sleutelwoord is dus om de dag lenen, niet voorgoed meenemen.
Spoiler Ik weet niet hoe jij het hebt gedaan maar bij mij is er geen 1 optie om die ring te krijgen, ik kom of uit of, ik geef je 100g voor de ring, of, geef het aan mij lelijke zombie, of dat ik een andere ring moet geven. Bij de quest staat ook, find a way to remove the curse from rina. Dus misschien moet ik een spell ofzo gebruiken.
Ik heb ook de demo gedownload en alles gedaan wat ik kon doen daarin nu, alle packs doodgemaakt op de map met mijn mage hero. Altijd fan geweest van Heroes of Might and Magic, nu heb ik King's Bounty noiot eerder gespeeld, maar ik vind het nu al goed . Ook Age of Wonder heb ik mij altijd goed mee vermaakt. Spoiler Zifnap heeft toch echt gelijk, wat hij in zijn laatste post heeft gezegd is precies hoe het bij mij ook ging, het kan er dus niet aan liggen dat het de demo versie is, want dan zou het bij mij ook niet moeten lukken .
Ik snap wel wat jij duidelijk wilt maken daar niet van maar op de een of andere manier lukt het gewoon niet om die ring van haar te krijden^^ Zal wel aan mij liggen
Megatoom, misschien heb je wel gelijk! Check this: http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=4670 Ik heb die quest met een Paladin gedaan. Ik hoop dat jij het met een andere held hebt geprobeerd, want dat zou verklaren dat jij andere opties bij die quest te zien krijgt. EDIT: Ehh, nee laat toch maar zitten. Als ik het goed lees werkt "sweet talk" alleen de eerste keer dat je haar aanspreekt. Misschien dat dat de verklaring is...
Ik heb hem nu een kleine 2 weken (digitale download vanaf de Atari site) en ik moet zeggen hij is vet! In het begin is het wel wat inkomen, maar begint nu al redelijk verslavend te worden Ben begonnen met een mage, maar vanaf Island of Freedom bleek toch dat ik wat verkeerde keuzes had gemaakt. Ik ben nu bezig met een paladin (lvl 10) en die is toch al stukken beter
@Zifnap: Dat verklaard dus dat dat sweet talk niet werkt bij mij. Ik ben btw een warrior, iig, hoe moet je nou die ring krijgen, hoe kom ik aan een andere ring?