1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Klacht Microsoft Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door Hacktor, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen flippo's kopen een xbox live card voor meer dan 40 euro psss stel mafkezen koop die gewoon op www.gamehubs.com

2. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is de vader deze website vergeten jongens of hij weet de reden al.
    hij reageert namelijk niet

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zat mensen die ze nog gewoon voor €60,- in de winkel kopen.. Is hetzelfde met games. Ik heb voor €39,- een pre-order staan op Fifa 11, terwijl zat mensen die game voor €60,- in de winkel gaan kopen

4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies ik ook eerst 60 euro hoor. maar ik doe het voortaan wel via xbox360gold.nl daar heb je voor 36 euro al een jaar kaart , yeah!:D

5. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geldverspilling de meeste games zijn dat geld niet waard. ik heb er dan 1 die iets van 65 koste gow 2 maar dat was toen ik de xbox kocht en geen lego indiana jones wou spelen.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kinderen van 10 jaar horen ook niet op XBL thuis...daarnaast gaat het over een ban van 1dag!! Laat hem lekker offline spelen die dag en ga niet mierenneuken. Een ban krijg je niet zomaar dus er zal wel iets verkeerd gezegd zijn.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daarom gaat deze thread nu ook op slot.

Vind net als Gforce dat iemand van 10 jaar niets te zoeken heeft op XBL/PSN.
    Iemand zal wel hebben geklaagd bij M$ dat een jong ventje zit te gamen met Halo of GOW.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina