1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Klacht xbw pre-ordershop.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door woolyonline, 10 jun 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    euh waarom post je dan niet onder je nick?

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo: Oeps, ik had een account voor me neef gemaakt en die was nog ingelogd

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ... ik dacht al .. je bent toch niet gebanned ;)

4. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik, tijdje geleden, maar nu gelukkig niet!

edit:// zeker niet nu gta bijna uit is, ik wil nog gebruik maken van de helptread :9

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  5. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    wat valt er beter te regelen? ook al geven ze het met lichtsnelheid aan TPG dan kom je op hetzelfde resultaat als TPG hetzelfde blijft.....

6. mars15

mars15 Guest

als ze hem woensdag al hadden konden ze hem toen al verzenden

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We snappen de problemen we hebben ze vele malen eerder meegemaakt. Op een grote bestelling zijn er altijd mensen die hun post niet op tijd krijgen van KPN en ons daar op aanspreken. Maar goed, we kunnen het moeilijk zelf rond gaan brengen. :)

Games liggen vaak niet al weken van te voren te wachten in het magazijn om opgestuurd te worden, sterker nog, meestal krijgen winkels ze pas op, of een klein aantal dagen voor, de verkoopdatum geleverd.

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Worden de spellen door de KPN verstuurd? :+ En zijn ze dan nog niet op tijd? :eek:

Ik denk dat je TPG bedoelt:D

9. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    versturen duurt 2 dagen en als je geluk hebt 1 dag.

als ze een dag eerder gaan versturen kan het zijn dat je het spel al een dag voor de release hebt en dat mag ook weer niet.

je weet dit van te voren. dus of je doet het en zeurt niet als hij dag later komt. of je gaat zelf naar de winkel.

ik snap dat je baalt als het spel er niet is, maar ik vind het kinderachtig om nu hier te gaan lopen zeiken op XBW

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je eigenlijk een mailtje van xbw? Als het spel is verzonden, als het geld binnen is, of bij alletwee?

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je krijgt een mailtje van GCshop als je je bestelling geplatst hebt met de details. Daarna niet meer. Verder kun je op de preorder site of bij GCshop.nl kijken met je factuur nr. wat de status is.

Als je geen mailtje hebt gehad, dan moet je even kijken of je wel de juiste e-mail hebt ingevuld, denk ik, of GCshop mailen voor alsnog een bevestigin met de details.

12. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    precies, ik heb nog nooit problemen gehad met die site _o_

Deel Deze Pagina