Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Kledingvoorschriften, uitingen via kleding enz. bijft een veel besproken onderwerp.
    hoewel velen zeggen dat kleding niet kan bepalen wie je bent weet iedereen natuurlijk dondersgoed dat je er iets mee zegt. Zelfs als je juist niet aan de laatste mode/trend houdt vertel je iets.

Iedereen weet natuurlijk vanalles te vertellen over merken als lonsdale, maar ik zou in deze discussie ook graag merken als Gsus willen hebben omdat deze, zeker nu het SIND(zonde)ustries wordt genoemt, zich steeds meer anti-christelijk uit.
    Ik ben zelf niet christelijk en veel doet het mij ook niet, maar vraag me toch af of dit soort kledingstromen wel zo goed is.

Wat jullie _0/ ?

2. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klootzakken die zich afzetten tegen de nederlanders, en dan heb ik het geeneens over karl kani

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    tis kleding, for crying out loud :/

kan het nog idioter tegenwoordig?

4. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.056
    ik draag wel veel gsus.. mooie kleding .. net zoals g-star, bikkembergs, burberry _O_

5. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hierbij wel veel om vooroordelen maar zelf mag ik karl kani niet echt omdat de meeste mensen die dat draagt meteen zon houding hebben van: 'Dont fuck with me of je hebt al mn vrienden achter je aan'.
    Tenminste dat zie ik vaak bij mij op school en in de omgeving

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal maar nutteloos. Woow dan heb je g-star om nou nu ben je stoer |:- Ik heb dus ook zo'n paar in me klas die gaan dan precies een klein stukje van hun g-sus shirt ofzo in hun broek doen dat je ziet dat ze een bekend merk riem dragen *kotst* :mad:.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    merk boeit me niet zo.Ik zit er qua broeken en schoenen aleen een beetje aan vast.Mijn postuur is lastig broeken kopen en je komt algouw uit op de duurdere merken.Maar goed wat er achter kleren gezocht boeit me niet zoveel.Het is jmmr dat er bij bepaalde merken iets achter word gezocht (Terecht of onterecht daar laat ik me niet over uit) en veel meer dan dat voel ik er ook niet bij.Mensen zouden is meer moeten dragen wat ze lekker vinden zitten en minder letten op merk of wat er achter dat merk zit

8. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb thuis van alles hangen. Vooral G-Star draag ik omdat het fijne broeken zijn. Als ik eerlijk moet zijn koop ik het ook voor de naam. Burberry is ook een fijn merk. Draag het vaak als ik naar Nac ga.

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij zit je al lang genoeg op dit forum om te weten waar die [search]zoekfunctie[/search] zit. Er gaat hier namelijk al een thread over.
    Die is hier te vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina