omdat ik niks vond met de zoekfunctie....die dacht natuurlijk dat ik ups in de zin van ups en downs bedoelde....ik bedoel dus UPS dat transportbedrijf in bruine auto's... Ik heb dus zon nummer, 1Z591727685656xxxx ingevuld op hun (nederlandse) site, en dan wordt mij gewoon vrolijk verteld dat het nummer niet te traceren is?? Echt weer zoiets tering raars wat nergens op slaat, want dat nummer heb ik vanmorgen gekregen en moet dus allang werken. Weet iemand dus wat er fout is. Hoe ik het nummer anders moet invullen?
:{ ... Ik zou gewoon nog even wachten..., misschien is het wel "tering" raar dat zoiets een tijdje kan duren? Bij tpg, of fed ex staat het er ook pas na een × aantal uren op.
gewoon wachten de laatste keer dat ik bij ups wat verzonden had moest ik ook een half dag wachten eer de site geupdate werd!
Als een bedrijf een pakket willen versturen via UPS , moeten eerst inloggen in het computersysteem van UPS. De computer geeft dan de eerst volgende beschikbare nummer vrij. Het bedrijf kan deze dan vermelden op het pakket. De klant krijg vervolgens een email van het bedrijf waarin het trackingnummer staat. Maar het nummer wordt pas geactiveerd als de koerier het pakket heeft ingescand. Dit kan soms nog wel een behoorlijk aantal uren duren.
Jup dit kan soms wel tot een dag duren voor dat jou nummer traceerbaar word. Gewoon even geduld hebben dus.