Hallo, Ik moet met 2 andere klasgenoten een enquete maken voor school. Het gaat over downloaden. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie een minuutje de tijd nemen om hem in te vullen. Bij voorbaat dank. www.thesistools.com/web/?id=159231
Ik zou je vragen eens herzien, ze zijn niet allemaal even duidelijk geformuleerd. Scheid downloaden van het downloaden van onder copyright beschermd materiaal. Denk ook goed na over wat je wil weten. Ik denk dat je nu alleen wat ruwe cijfers krijgt over het percentage downloaders (van internetgebruikers hier, welicht niet de meest representatieve doelgroep). Wel ingevuld.
Done, er staan wel echt ongelooflijk veel spelfouten in. Daarnaast is zijn open vragen ook niet echt ontzettend handig in een enquête, imo.
Ook ingevuld, maar denk inderdaad dat je met deze vragenlijst, en de verspreiding hier een zeer beperkt beeld krijgt. Succes iig! (Denk aan de dt's!)
Open vragen nooit in een enquete. Anders heb je straks 20 meetbare antwoorden. Ik vul hem in zodra je dat heb veranderd omdat het anders in mijn ogen geen zin heeft.
Op zich zijn open vragen geen probleem hoor, maar dan alleen als aanvulling (of bij 'anders, namelijk...). Maar deze vragen kun je allemaal via gesloten antwoorden verkrijgen. Oftewel meer gesloten vragen want dit kun je niet verwerken.