Same here, ik R6: Vegas heb ik er heel erg last van. Daar moet ik gewoon echt dicht bij het scherm gaan zitten wil ik lezen wat er staat. Maar dat niet alleen, de crosshair kan ik ook haast niet zien.
ik heb op een pc beeldscherm met zon vga kabel bij somige spellen wel alst van die lijntjes die naar benede valle ze zijn onzichtbaar maar beetje bol achtig
Ik kon eerst ook geen hol lezen van de kleine frut letters in oa pga07 en topspin.. totdat we een LCD tv gekocht hadden.. upscalen naar 720p en huppa alles is ineens leesbaar, maar t blijft idd klein..
RSV, namen van spelers in pregame lobby op live soms lastig te lezen, vooral het verschil tussen een hoofdletter D en een O. Texas Hold'em, namen en geld, maar dit komt denk ik ook door de kleur
die wou ik net noemen.. daar zie je echt nix.. je moet helemaal strak tegen de tv zitten om iets te kunne lezen daar hadden ze wel een patch voor mogen uitbrengen ofzo
Ik heb wel een breedbeeld tv maar geen HDtv..maar heb nergens last van. Enige wat ik niet kon lezen was de Lost Planet MP Demo (hoeveel iedereen stond)