Ik wil ook wel een filmpie maken van het 20 meter lange kabeltje dat erbij zit hoor Of alle bladzijdes van de HEEEELO handleiding duidelijk en lang voor je in beeld houden zodat al jullie dislectie ventjes het kunnen lezen
Als je dit al zo leuk vind moet je aan wouter vragen of hij je die mislukte filmpjes wil laten zien. Die zijn ook heel mooi .Want die zag ik wel ff toevallig bij wouter toen ik zelf ff persoonlijk de controller ging bekijken Hij is idd heel erg lekker je komt over leker bij en het voelt veel lekkerde dan ps2 of de DC
*lacht zich helemaal te pletter om de opmerkingen in deze post* cool man, ik maak ook een filmpje, van de xbox zelf ok?! moment....
KUT! heb ik de iksdoos en mijn tv helemaal naar mijn kamer gesleept zijn er geen XP driver voor mijn creative webcam 3 USB!!!! KUTTO ik heb een onwijs mooi beeldje voor mevan de marine in de jeep en de halo o pde achtergron en ik kan het ZO opnemen, maar die kutto van een kutto creative laat geen XP drivers los iemand een idee hoe ik mijn wepkem aan het werk krijg?
Je zult nog even moeten wachten. Misschien dat je dit al gezien hebt, maar toch..... Available early-December staat er bij creative.com. Om precies te zijn bij http://webcam.creative.com/support/drivers/ (whahahahahahhhhaahaahahahoheoheeheiehoeieho hioehei hsiohii sheoiehe 7766 666 666 666 hoiehioeiheoeiheoiehoeiheoeiheoiehei )
jah opkay maar ik HEB NU een xbox en een tv staan hier, kan ik spelen opnemen! voor paula ofzow dus das jammer
Kan je die xbox niet aansluiten op je video recorder en dan van je video het beeld doorsluizen naar je tv. op je video zit namelijk een in-put en een out-put in-put xbox out-put snoer naar je tv en beeld zoeken volgensmij???? en opnemen maar