Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel hier je mening over dit onderwerp, geen fan of wel fan van Ajax maakt niet uit. Wat vinden jullie? Ik vind het echt belachelijk hoe er vanavond is gevoetbald. Ik als een hardcore Ajacied vond het huilen met de pet op. Soms was het gewoon lachwekkend. T zijn toch allemaal gewoon zielige spelers. Wie stelde vanavond niet teleur :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
    KOEMAN ROT OP OLE OLE, KOEMAN ROT OP OLE OLE, KOEMAN ROT OP, KOEMAN ROT OP, KOEMAN ROT OP OLE OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (WAAROM DIE NUMMER 1 NOG STEEDS OP DIE DAS VAN KOEMAN?!?!??!)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  2. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens.. misschien iets liever bewoorden anders komt het zo aggresief over :)
     
  3. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte kapiteinen verlaten een zinkend schip niet Ofzo :p

    Maar die nummer 1 op die stropdas irriteert me mateloos
     
  4. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    slaat nergens op

    hoeso krijgt de trainer altijd de schuld, die gasten moeten gewoon beter spelen....ze krijgen er genoeg voor 8)
     
  5. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    verwende arrogante miljonairs, kijk maar eens naar die arrogante *** terug speelbal van die Heitinga
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, wie speelt er? wie scoort er niet? de spelers.. niet koeman.
    Maar als je als verdediger een stom rotballetje niet even iets strakker kan spelen dan kun je niet de trainer de schuld geven, neem aan dat Heidinga wel weet hoe hij moet trappen.
    Mwa, volgend jaar gaat het wel weer goed.
     
  7. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    man die ajacieden moeten weer met hun hart gaan spelen ... weer geen inzet ! hun krijgen hun geld tog wel ... gdv ! er moet heel wat omgegooid worden .. als ze maar punten gaan pakken.. mooi voetbal komt nu echt op de 2de plek maar jammur heb je ook supporterss die hun witte zakdoek alvast pakken... jammur want nu heb ajax de supporters het hardst nodig ! ! :D ik sta nog steeds achter AJAX!
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    eigenlijk zouden ze gewoon met prestatieloon moeten gaan werken... wedden dat ze dan wel goed voetballen.
     
  9. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten denk nou eens verder dan "De verwende voetballertjes die niet willen voetballen omdat ze bakken met geld krijgen"..... té cliché |:-
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  10. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    kerel, koeman doet zijn best, maar als hij een klote selectie heeft wat niet goed samenwerkt en vooral geen goeie spits en een verdediging die fouten maakt, dan kan hij er niks aan doen, andere schaapjes daar moeten voor goeie spelers zoeken, koeman doet echt wel zijn best hoor, maar als die gasten die overbetaald worden nog slecht presteren, nou dan moeten ze zich schamen, als ik voor dat geld moest werken zou ik een stuk harder als die gasten doen lopen :p, dan ben je toch echt wel gemotiveert :D
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    WHAHAHA lekker voor ajax ze kunnen ook echt niet meer voetballen.

    _O_ FEYENOORD _O_
     
  12. B-man

    B-man I am Sancho

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    1
    precies, ajax is helemaal niks meer sinds ibrahimovic weg is en dat is niet koeman z'n schuld.
     
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet de schuld van koeman. zijn idd altijd de spelers die niet presteren. wel is het denk ik zo dat de magie tussen spelers en koeman is uitgewerkt. spelers als sneijder en vd vaart zien hem niet meer als leider. en dat ligt dus aan de spelers, die dus arrogant zijn. spelers als sneijder, vd vaart, sonck (wat een mongool) en een tijd geleden ook ibrahimovic voelen zich denk ik te goed ofzo. maar aangezien deze wel bij de beste spelers van ajax horen (behalve sonck) kan je ze ook niet zomaar ontslaan ofzo. dus misschien zou het idd goed zijn voor koeman om weg te gaan. wil niet zeggen dat koeman slecht is, tegendeel zelfs, vind koeman een heel goede coach.

    daarentegen moet je je wel bedenken dat dit gewoon een dip is. heeft elke club last van en daar komt ajax heus wel weer uit. duurt misschien wel een tijdje, en dus vind ik niet dat ze koeman moeten ontslaan. vind wel dat dat arie van eijden moet optieffe, want die gast zorgt ook voor veel onrust. ze moeten eengoede spits aantrekken (koller bijv.) zodat ze aanvallend weer een vuist kunnen maken.

    en ohja, ajax speelde vanavond idd dramatisch slecht. echt ongelovelijk hoe je van de nummer 3 van israel kunt verliezen... zou me nickname er graag voor willen veranderen :p
     
  14. armageddon

    armageddon Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hardcore ajacied ben zat je nu in israel popi jopi
     
  15. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je als je hardcore fan bent helemaal naar israel moeten? slaat natuulijk nergens op..
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  16. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Koeman moet blijven, Van Eijden en Jaakke moeten weg, dat zijn de echte waardeloze figuren!
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, Koeman moet je (nog) niet ontslaan. Laat 'm ff zitten, zodat Feyenoord het karwei kan afmaken in de ArenA. _O_
    Daarna mag je met hem doen wat je wilt. Kan je weer aan het orakel kruif vragen op hij ideën heeft voor de toekomst. En kan je in de winterstop ipv een spits, een trainer halen. *)
     
  18. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zal blijken of Koeman een toptrainer is, ik zelf denk van niet.
    Kan nog steeds niet geloven dat hij Bob Peeters toen naar vitesse haalde.
    Was toch met voorsprong de slechtste spits van Nederland op dat moment.
    En wie haalt hem voor heel veel geld?
    juist Koeman.
    Dus Koeman lijkt mij meer een trainer voor de Graafschap ofzo.
     
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Grow up...

    Waarom zou AJAX altijd bovenaan moeten staan? Ze kunnen toch ook eens in een dip zitten? Ik vind die voetballers allemaal al vaag. Daarnaast is Real Madrid nu ook waardeloos en FC Barcelona weer top. Was vorig jaar wel anders.

    Het komt vast wel goed met Ajax.
     
  20. armageddon

    armageddon Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    ruik het sarcasme.

    Ik vind juist dat als een je zo'n enorme fan bent van ajax, dat je in moet zien dat ze zo enorm talentvol zijn, maar echt een dip doormaken. Je moet je club dan juist steunen.
     

Deel Deze Pagina