Komt Battlefield 1942 nou voor de XBOX of niet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door DEKO, 3 mei 2003.

1. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het niet hoor. Waarom wil EA dat in hemelsnaam zelf doen?! Maar B'field hoef je cht niet meer te verwachten. Ik las een tijd geleden nog dat het anders een uitgebreide singleplayer game zou gaan worden omdat 'ie niet Live ging. Maar daar zit ik ook niet echt op te wachten. Nou ja, dan moeten we Battlefield maar op de pc spelen...

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    omdat EA dan de controle heeft over het online gedeelte....waaronder dus geld vragen voor online service, MMO RPG's etc.

3. Craven

Craven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sja,
    Naja mensen dan gaan jullie toch gewoon battlefield op de pc spelen:p:p:p
    hahaha

4. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Als BF zou komen op de xbox moest het XBL hebben...maar EA is zo gierig omdat ze daar geen winst mee maken

5. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Gierig. Ik vindt het eerder dom. Zo'n spel als battlefield had niet misstaan op live. Maar ach EA sucks anyway

6. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dat betreft wel ja :+
    Maar ze hebben we geweldige spellen gemaakt

7. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ehh (bijna) iedereen zit hier wel te zeuren dat EA een kloten bedrijf is, maar wat maakt M$ nou beter dan EA.

M$ wil precies zelfde als EA en dat is alles onder controle ZELF hebben, als ze EA nou nog gewoon hun gang lieten gaan op Live netwerk dan zatten we nu waarschijnlijk allemal Fifa, NBA, Battlefield enz te spelen.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Geld vragen voor MMORPG's wordt sowieso gedaan en is helemaal niet MS' noch EA's probleem. Probleem van EA is dat ze idd graag hun eigen servers willen draaien en dus, zoals Angelfire al in een ander topic correct aanduidde, mensen bijna kan opdringen een nieuwe game te kopen (bv je speelt lekker Fifa 2004 online maar omdat EA zo nodig '05 wil uitbrengen moet je die ook kopen omdat men '04 schrapt uit de server lijst). EA beticht MS van het niet zorgvuldig omgaan met de persoons-informatie though :{

Daarnaast kost het EA alleen maar geld en verdient men er niks op; Er zijn geen fee's vanuit MS, naast louche dealtjes ;), voor het uitbrengen van Live games.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dan mis je dus de eenheid, de kracht van Live.

10. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje aan stellers daar ik begrijp echt niet waarom ea niet mee zouden doen aan het live gebeuren als ze dan echt live topper zo als BF uitbreggen komen ze zwaar binnu

11. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Laat dit spel maar lekker op de PC want binnenkort komt er nog een uitbreidingspakket voor Battlefield, genaamd:

SECRET WEAPONS

_O_

Bron *)

Laatst bewerkt: 3 mei 2003
  12. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en zo mis je een paar toppers die Live wel kan gebruiken. En dan, ze kunnen makkelijk iets in de richting van een EA ruimte maken, waar EA alles zelf controleert, maar wel op een Live netwerk, maar dat wil MS niet.

13. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4

Daar kan Bart Smit helemaal niets aan doen (geen enkele zaak overigens).

Zij krijgen te horen van de software producenten wanneer bepaalde titels uit zullen komen, en op basis daarvan stellen ze dus hun folder samen. Mocht EA of een andere software product daarna beslissen om het toch niet door te gaan (of misschien uit te stellen), dan gaat een Bart Smit echt geen gloednieuwe folder laten drukken, want dat kost een hoop (in hun ogen onnodige) eurootjes. Er staat ook niet voor niets altijd op een folder "onder voorbehoud van spel-, druk- en zetfouten"...

Hoe ik dit weet? Ik moet het helaas zowat elke zaterdag aan klanten uitleggen bij m'n werk (zie m'n Profile waar dat is), omdat software producten bijna nooit de vooraf gestelde deadline halen, omdat er problemen de productie en/of transport enz. enz. enz. :mad:

Deel Deze Pagina