1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

komt er ooit een blu-ray speler in de Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alex Ali, 18 jun 2010.

1. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de volgende generatie zal er wel zoiets moeten komen. Al is het alleen maar omdat sommige games nu meerdere dvds hebben en dat is onhandig. En ik wil ze gewoon fysiek in handen hebben en niet digitaal moeten downloaden (na betaling)

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sja, het digitaal hebben van games heeft zo z'n voordelen.
    Alleen ik ben er (ook) nog één van de oude stempel die graag een rekje vol fysieke doosjes en spellen heeft staan.

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De markt is er nog niet op voorbereid (gamewinkels zullen gewoon failliet gaan), maar als ik een game via download een stuk goedkoper kan krijgen tov een game met hoesje, dan doe ik toch de digi download.

De Games On Demand zijn nu natuurlijk lachwekkend duur. (net als de games in de winkels. Persoonlijk is het mij een raadsel waarom mensen €64 voor een game betalen, terwijl je m voor €35 kan bestellen in het buitenland.

4. Alex Ali

Alex Ali Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Ik heb inderdaad de PS3 gehaald. Een blu-ray speler moest er sowieso komen.. dus waarom geen PS3?!

Toch denk ik dat ik voor de decembermaand een Xbox aanschaf voor de kids, aangezien mijn broer een gigantische collectie aan xbox-spellen heeft en ongebruikt liggen in zijn 'boeken'-kast.

Tevens ken ik Mirik persoonlijk, durf mijn gezicht voorlopig niet aan hem te laten zien nu ik een ps3 heb gekocht...

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk ook niet dat er een Blu-Ray voor de Xbox 360 komt, maar wel één voor de volgende Xbox. Ik denk niet dat Microsoft over vijf jaar de volledige overstap maakt naar het digitaal verkopen van games. En als de volgende Xbox op alle gebieden net zo'n grote stap voorwaarts maakt als de 360 op de Xbox deed, kom je gewoon niet toe met een DVD!

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Geloof nog steeds niet dat er in de volgende Xbox een BluRay komt, het zou wel een dream come true zijn..
    Al kijk ik al mijn BluRays al digitaal via de tv maar toch :p.

Deel Deze Pagina