Koninginnedag 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 30 apr 2006.

1. mars15

mars15 Guest

Hoe was het ?

Rotterdam echt wel !

Om kwart over 9 kwam me maat langs om naar dord te gaan. maar de groep was daar we verzamelde was niet leuk dus dat feest ging niet door.

Toen besloten om ook niet naar amsterdam te gaan gister morgen. Rond 1 uur nam ik met hem een maat de bus naar Lombardijen. Vanaf daar met de trein naar Blaak. Toen eerst nog stuk door de stad gelopen en gingen we even kijken wat er te doen was. Toen kwamen we bij het Stadshuisplein en daar was het al afgezet. Alleen daar mocht je bier drinken. Paar keer heen en weer gelopen en wat bier genomen. Maar het echte hoogtepunt waren al die mooie vrouwen zeg. Echt niet normaal. En dan nog die meisjes die tegen je aan rijden echt leuk. Nog veel bekenden gezien daar

Nog in het fust en de skihut geweest overdag. Muziek was wel leuk ( alleen veel amsterdamse nummers ) Daarna was het al gauw half 6/6 uur. Toen heeft die maat gebeld of we bij zijn zus mochten eten in een studentenhuis. Dit was echt mooi. 6 van die dames van 23 wat is het leven dan toch mooi. Daar chinees gegeten en vervolgens om half 9 weer naar het stadshuisplein gegaan. En tot half 11 bij cafe plein geweest. En toen was het wel weer leuk geweest en zijn we weer naar huis gegaan.

2. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het was zeker erg vet!

Hier in Amsterdam was het onzettend druk, vooral op het museumplein waar Tiesto later op de avond ging spelen! Dat was echt super-geweldig!

Ik heb van 12 uur tot 24.00 rondgelopen in de stad. Ik was helemaal kapot haha.
    De hele tijd raakte we mensen kwijt, maar er kwamen ook steeds weer mensen bij.
    Ik heb eigenlijk elk groot plein in amsterdam wel 2 of 3 keer bezocht, maar dat was het zeker waard.
    Overal was muziek, en natuurlijk Tiesto aan het eind van de dag , wat de dag helemaal goed maakte.

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  3. mars15

mars15 Guest

10 juni optreden van tiesto in rotterdam gratis
    en 12 aug danceparade 2006

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het was hier koud en nat.
    Maar het was behoorlijk gezellig.

Op de rommelmarkt (Borne) heb ik nog een hele goede aankoop gedaan.
    Philips Matchline Cdi-220 speler voor maar € 5.

Van mijn eigen speler was de display helaas defect , de speler lag nu al behoorlijk wat jaren op zolder.
    Displays omgeruild en mijn speler werkt weer perfect.
    De speler staat nu vrolijk tussen de Yamaha 6.1 reciever , Sony SACD speler , Xbox360 en PS2.

5. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik was ook naar Amsterdam gewoon ontiegelijk vet!!!!!!!! Zoals elk jaar;)

*van 10 tot 23 uur ongeveer rond gelopen:9

6. mars15

mars15 Guest

heb zoveel gedronken haha, was gister avond toen ik bij die vrouwen binnen zat al helemaal lam. echt me ogen uitgekeken :D

7. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Adam had echt geluk met het weer idd, zonnetje van tijd tot tijd. Rembrandt was druk maar supergezellig! jammer dat het plein zo klein is , slam tent was weer als vanouds ged bezig met heerlijke muziek.
    Als ze de 538 stand met hun ali b gezeik nou omwissele met die van de slam stand, dan heb je echt een wereldse k-dag :cool:..

8. Amsterdam, was wel geinig maar niet zo vet als vorige jaren.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2006
  9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    je was zo lam dat je niet eens door had dat het travestieten waren in plaats van vrouwen:p

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    koninginnenach in den haag was vrijdag echt briljant :D
    We zijn eigenlijk de hele tijd bij het AD podium geweest, daar was matt schofield, die is echt briljant.. Daarna kwam susan tedeschi, was wel aardig maar niet meer. Ach ja, zo lang er maar bier is ;)

Gisteren koninginnedag in voorschoten gevierd (plaatsje hier dichtbij), overdag en 's avonds.. Véél gedronken dit weekend, geen kater *)

11. mars15

mars15 Guest

Sean Paul - Temperature
    zit lekkere bass in zeg als je in zo tent goede boxen heb :D

12. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    kheb gewerkt.

Deel Deze Pagina