Kooigevechten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door X Heer, 17 feb 2004.

1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Nal van het topic over k begin ik er een over kooivechten.
    Wat vinden jullie ervan?
    Vinden jullie het bruut of juist geweldig?
    Welke toernooien vind je leuk welke vechters enz.

Een aantal links
    www.mixfight.ru
    www.ufc.tv
    www.kingofthecage.com

2. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    zie liever naakte vrouwen modderworstelen verder vind ik aan heel da kooi vechten geen ene reet aan beetje mekaar kapot rammen das alles

3. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

nou joepie een stelletje ongeschoren acteurs die het publiek vermaken...

4. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    acteurs?dacht t niet,cagefighting is niet t zelfde als american wrestling.vallen dooien en gewonden.als fan van gevechtssporten en allround neanderthaler vind k het wel cool.

5. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    UFC en Pride FC vind ik wel c00l :D

6. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou het liever bij muay thai dat is vetter maar kooi gevechten zijn bruut heb je die van Rodney Faverus gezien?? Echt een killer en oude Muay thai champ.

7. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Kooivechten is gewoon een vorm van vermaak. Ik kijk er zelf niet graag naar, maargenoeg mensen kunnen er entertainmant uit halen. Van mij mogen ze...

8. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er niets op tegen, op V8 was een tijdje om 20.00 een programma er over, dat was opzich wel vermakelijk, als mensen uit het publiek er zich mee gingen bemoeien, maar ik vindt het verkeerd dat er mensen aan meedoen die zich niet kunnen beheersen.
    Ik herinder me een vecht scene waar de Favoriet bijna K-O op de grond lag, de ex-wereld kampioen, die voor de favo was, zich er mee bemoeien, de scheids die hem probeerde tegen te houden werd de tribune opgegooid, en de man zelf pakje een ijzeren klapstoeltje en begon die bijna winnaar te slaan.
    dat was echt supergrof, die man laag bijna bewusteloos op ede grond, en de ''ex'' sloeg met een ijzeren stoel op zn rug.
    vreselijk, dat is geen vermaak

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Is kooivechten niet verboden in Nederland ?
    Ikzelf vind het trouwens echt helemaal niks, elkaar een beetje half dood schoppen voor vermaak, YaY can't wait :{

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook gewoon neit kunnen, elkaar een beetje afmaken omdat een stelletje mensen het vermakelijk vinden.....Gewoon weg dom!!

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    op v8 was d8 ik alleen maar american wrestling en dat is wel nep.. maar kooi gevechten zijn heb ik eigenlijk nog nooit gezien..

12. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een niet onderbouwde reacties allemaal. Het is ook niet mijn sport. Maar de sporters die daar in de ring stappen blinken allen uit in een vechtsport, en om te bewijzen dat ze een van de sterksten zijn, proberen ze dat te bewijzen in een full contact ring. Van mij mag die sport blijven bestaan en ik kijk er graag naar, net als de K1 competitie.

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat klinkt heel erg naar dat WWF/NWO gedoe, en dat is één grote show. Oftewel; in scene gezet.

Mannen met makeup op hoef je 9 van de 10 keer sowieso niet serieus te nemen!

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haat gaat die jongens of simpelweg de sterkste en de beste te zijn.

Het zijn gewoon sporters die willen presteren, anderen vinden dat weer leuk maar ik denk dat de meeste dat een zorg zal zijn.

15. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    idd,die mensen doen dat heus niet om anderen te entertainen

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee die doen dat om geld...

17. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    tegen die "sporters" zeg ik : doe wat je niet laten kunt, als je maar f*cking goed weet waar je mee bezig bent en wat de risico's zijn. toeschouwers die er entertainment in zien moeten er gewoon naar toegaan, of een keertje meedoen voor de lol }:]

Ikzelf zou er nooit aan meedoen of kijken, hou het wel bij taekwondo _O_

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb vroeger heel wat discussies gehad of dat WWF nou echt was of niet, ik was van mening dat het nep was, een vriend van mij zei dat het echt was. Maar toen was er eens een documentaire geweest op sbs6 ofzo (toen kwam het nog om een uur of 6 's middags ofzo), en toen zeiden ze ook dat het een show is.
    Als je goed oplet (lees: een videoband ofzo hebt), dan kan je het ook wel zien, ze slaan elkaar zeker wel hard, maar weten waar ze elkaar vast moeten pakken, en hoe ze moeten gooien. Onder de vloer van de arena zitten allemaal veren, dus je valt niet zó hard op de grond.

Maar dit gaat over kooigevechten, alhoewel hier ook heel wat van in scene zijn gezet, gaat dit volgens mij om de "echte" kooigevechten..die van leven en dood.
    Vind het wel leuk om te zien, maar kom haast nooit op tv, of veel te laat. Maar heb wel betere dingen te doen met m'n tijd dan naar 2 stumpers te kijken die mekaar klappen geven :+

19. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Komt het op tv? Op welk kanaal dan? en hoe laat.
    Zeker via sateliet of zo.

20. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    niks is mooier dan 2 manne die elkaar kapot meppen en schoppen

hoe meer bloed hoe beter
    Heerlijk !

Deel Deze Pagina