1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

koop een xbox kan ik geen dvd bekijken

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door berend25, 14 jan 2005.

  1. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    De ps2 Hoef je niet een remote voor te halen, een ps2 kan zoiezo al dvd's afspelen.
    en dan kies je de menus met je controler, maar dat afstandsbedieninkje is gewoon om geknoei met je controler te voorkomen.
     
  2. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei oei zeker mooi..ik haat dat als er mensen in een gamewinkel werken die geen ene ruk van games afweten..
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis eigenlijk best lollig om is n keer naar de bart smit ofzo te gaan en te gaan luisteren wat de verkopers allemaal vertellen over bijv de xbox. Laatst hoorde ik ook iemand zeggen dat er alleen maar schietspellen op de xbox zaten en dat je de interne harde schijf eigenlijk toch bijna nooit gebruikte omdat je bijna nooit een game hoeft op te slaan dus dat het eigenlijk geen nut had...

    Dus nooit luisteren naar verkoperspraatjes maar trek het zelf altijd ff na voordat je ze gelooft.
     
  4. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik denk dat het toch meer aan de kwaliteit ligt van het beeld en geluid. Als de DVD nou eenmaal draait, dan draait ie, dus zou je het menu ook net zo goed met bijvoorbeeld een controller kunnen 'besturen'. Verder zou ik ook terug gegaan zijn naar die tent om zo'n kitje 'te eisen'. Maar ik denk niet dat je die er nu helemaal gratis bij krijgt, ligt ook een beetje aan de zaak waar je je Xbox hebt gekocht.
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je een beetje lef hebt, kun je in gewone Nederlandse winkels redelijk makkelijk onderhandelen, zonder dat veel mensen dat weten. voor maximaal €10 moet je zo'n remote toch kunnen krijgen, maar als je een beetje lef hebt en een beetje brutaal bent, gewoon de manager erbij roepen en als je slim bent, neem je je vader of je oudere broer of neef of wie dan ook mee, dat werkt ook weer beter.
     
  6. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon eisen wat van jou behoort te zijn :+.
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb ff een zooi off-topic reacties verwijderd. Deze thread gaat niet over of je de afstandsbediening van de xbox lelijk vindt of dat een third party afstandsbediening snel kapot gaat.

    Laten we weer on-topic gaan. Zoals ik al zei, en zoals Cygnum al aanvulde, kun je als je er je best voor doet best voor elkaar krijgen dat je een afstandsbediening voor de helft van het geld of zelfs nog goedkoper kan meekrijgen. Je moet natuurlijk wel een beetje schappelijk zijn, als je gaat lopen schelden en tieren in die winkel zul je dat nooit bereiken. Maar leg je verhaal eens uit aan de filiaalmanager, zeg dat je die xbox gekocht hebt omdat je graag dvd's wilt bekijken en dat dat dus niet zomaar kan. Als je het normaal brengt - en in het achterhoofd houdt dat je in je recht staat, laat je dus niet afpoeieren - krijg je het wel voor elkaar.
     
  8. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Die mafkees vergist zich vast met de PS2. Daar kun je wel gewoon dvd's kijken met een normale controller. Bij de xbox heb je echter een afstandsbediening nodig. Kun je gewoon in de winkel kopen.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    De verkopers van tegenwoordig :mad:
    Er zijn toch ook kitjes nu van een euro of 17 ofzo? Van Piranha ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had hij ook al door :D
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die zullen er vast wel zijn, maar iets van Piranha gaat al kapot doordat je hem vastpakt...(ik spreek uit ervaring)
     
  12. Casperge

    Casperge Guest

    Helaas dat je het niet zwart-wit hebt staan,want dit is namelijke pure oplichterij(geen overdrijving).Pirahnja kitjes zijn waardeloos,infra maakt geen enkele contact(spreek uit ervaring).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2005
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    jezus, pure oplichterij, stel je niet aan, die man was gewoon even in de war met een ps2, kan iedereen overkomen.
     
  14. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel zo zijn. Maar dan nog heeft ie berend25 valse informatie gegeven.
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee opmerkingen: je overdrijft toch wel aardig wat, en als ook al heb je iets niet zwart op wit staan, je bent misleidt. Ik weet het niet zeker, maar het is zo dat als je een mondelinge overeenkomst sluit, hij rechtsgeldig is. Waarschijnlijk gaat dat ook op voor dit. Probleem met mondelingen afspraken is dat ze heel moeilijk te bevestigen zijn. Het wordt een kwestie van jouw woord tegen het zijne.
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch egt proberen een vergoeding te krijgen voor die valse info. Ik vind dat die verkoper het dan maar goed heeft moeten uitleggen. Een DVD Kit zal je niet krijgen, een vergoeding denk k wel. Ga anders gwn een korting vragen op de DVD Kit. Veel succes.
     
  17. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lees je toch op voorhand, ik had direct mijn DVD-kit, want ik had uitleg gevraagd over de consoles XBOX en PS2. De verkoopster had mij zelfs aangeraden de xbox te kopen (weeral een bewijs dat de xbox beter is dan de ps2 :p) Zo ben ik dus bij de xbox aangekomen en de verkoopster had mij dat wel gezegd hoor, van dat je een dvd-kit moet kopen om dvd's te bekijken :p
     
  18. Ruud

    Ruud Guest

    Ik heb wel het vage vermoeden dat de TS niet de capaciteiten beschikt om zo'n ding gratis los te peuteren. Komt een flinke portie tact bij kijken en vooral NIET schelden...
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer dat hij niets meer van zich laat horen (berend25), ik zou graag willen weten wat hij wil ondernemen of wat hij al heeft ondernomen
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, jou hebben ze het wel goed gezegd, zoals het hoort, maar deze thread is er voor het feit dat ze Berend25 dit niet hebben verteld, terwijl dat wel had gemoeten. Mij hadden ze dat, ook niet voor mijn koop van de xbox, wijgemaakt, maar het is helemaal geen schande om helemaal niks van ee Xbox af te weten en dat had Berend25 blijkbaar niet.

    Hij had zich misschien helemaal verheugt om in één keer én een Xbox én een DVD-speler te kunnen kopen. Misschien is de aanwezigheid van de DVD-speler wel dé doorslaggevende reden geweest om de Xbox te kopen. Dan baal je gewoon behoorlijk en vind je het misschien zelfs wel zonde van je aankoop.

    Vergissen is nog steeds menselijk en wat de verkopers hebben gedaan is geen criminele actie, maar toch vind ik het een foutje dat behoorlijk belangrijk is en waar toch een vergoeding tegenover moet staan, in mijn ogen.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2005

Deel Deze Pagina