koop een xbox kan ik geen dvd bekijken

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door berend25, 14 jan 2005.

  1. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ja natuurlijk, maar een xbox haal je toch niet zomaar uit de rekken en hup de winkelkar in :p
    Je vraagt toch aan een kassier om een xbox te kopen en die haalt je er een endan vraagt de kassier of je informatie wilt over de console of niet :p
    Natuurlijk is het geen criminele actie wanneer ze je niet informeren over een console, een xbox in deze kwestie :p Dat weet iedereen denkik wel :p;)
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, dat bedoel ik juist, dat deed Berend25 juist niet, hij vroeg juist om informatie en die hebben ze hem juist niet goed gegeven.

    Dat van die criminele actie bedoel ik ook niet tegen jou, maar ik vind in deze thread reacties, die net doen als het een criminele actie is. Zover is het nog net niet:+
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je eens voor:

    Je ziet een surroundset in de winkel en vraagt de verkoper om informatie. Hij verteld je dat hij hem zelf ook heeft en dat hij goed bevalt: "je kan er zelfs dvd's mee afspelen!!!". Je bent helemaal overtuigd en koopt de set, thuis blijkt dat hij niet eens een lade heeft om dvd's in te doen! Je gaat natuurlijk meteen terug naar de winkel, maar wat blijkt: het was een actie, en bij acties kan je niets meer terugbrengen. De verkoper wil ook niet toegeven: "tja, ik heb helemaal niets gezegd over een dvd-lade".

    Dat ben je behoorlijk machteloos en bedrogen. Het is welliswaar geen criminele actie, maar normaal is het in ieder geval zéker niét!
     
  4. Ruud

    Ruud Guest

    Een beetje bedrijfsleider beseft maar al te goed dat jij de klant van de toekomst voor ze bent. Ik denk niet dat hij voor die 30 Euro het gevaar wil lopen dat de klant a. nooit meer weer komt en b. vervelende verhalen over de winkel de wereld in helpt.
    Aan de andere kant merk je snel genoeg wat voor een type klant je tegenover je hebt. Er zijn standaard-bij-alles-klagen klanten en die worden toch minder snel serieus genomen. Gezien de post-kwaliteit van de TX vraag ik me ook af in hoeverre dit verhaal helemaal klopt en of er niet een paar subtiele draaitjes aan gegeven zijn.
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet elke bedrijfleider is zo slim als jij bent hoor, Ruud:+
     
  6. Ruud

    Ruud Guest

    Oi, bij een zeurende klant denk ik ook snel van 'fuck off ik wil je niets eens als klant', maar ik ben dan ook geen bedrijfsleider ;)
    Het mooiste is om te blijven lachen, hoe kwaad ze ook zijn. En ze gelijk geven en er vervolgens niets mee doen, ook ge-wel-dig :D

    Maargoed, back on topic :p

    //edit: Memorable 100e post! Hoeveel zou ik er hebben als je de GM ook mee zou tellen :p
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    "Jij bent een eikel" oke, een prettige dag nog meneer *big smile*

    dagelijkse shit hier :cool:
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Werk jij ook in een supermarkt of andere winkel ofzo? Ik heb wel eens gigantisch boze klanten voor me staan in de supermarkt waar ik werk. Gewoon altijd een lulverhaal ophangen, zodat ze vaak weer blij naar huis gaan. Maar ik zeg bijvoorbeeld nooit tegen klanten die vragen of je ook dvd's kan afspelen met een doos eieren, dan beweer ik nooit dat dat kan:+ .

    Ruud net een mijlpaal, Ik ook. Vandaag een jaar lang lid van XBW._O_
     
  9. Ruud

    Ruud Guest

    Neu, bouwmarkt. Ik doe geen informatiebalie, maar daar krijg je de mooiste mensen altijd. Lui die willen ruilen na 4 maand zonder bonnetje met gebruikte goederen, dat soort shit. Mensen die het raar vinden dat ze extra moeten betalen als gehuurt spul nog helemaal goor is, dat soort geouwehoer.

    Anyway, stennis schoppen als er andere klanten bij zijn KAN werken, ligt er ook erg aan of je wel in je recht bent en of je 't een beetje overtuigend en netjes kan doen.
     

Deel Deze Pagina