haha ja sorry wilde ff bijdehad doen
Maar echte koopjes sterven uit hoor
Bedoel laatst 3 folders in de bus van E-plaza, intertoys en geloof bart smit en alle 3 de zaken hadden precies dezelfde games in de folder staan voor precies dezelfde prijzen beetje opvallend vind ik dat eigenlijk. Dus aanbiedingen in folders zijn bijna overal geldig tegenwoordig. Beetje jammer dit. Ze moeten concureren zodat wij der beetje voordeel van hebben.
Vroeger was een nieuw spel echt veel goedkoper in de ene zaak dan een andere en ging ik echt helemaal daarheen om hem te halen. Nu is dat niet echt meer zo. En als een spel vanwege ouderdom in prijs daalt op een gegeven moment gebeurt dat bijna in alle winkels tegelijk en ook nogeens voor dezelfde prijs.
Weet niet of ik hiervoor een nieuwe thread moet openen voor een discussie en waar ik die dan moet zetten dus doe ik het maar hier.
Hmmz heb verder ff geen koopjes te melden maar die houden jullie tegoed. Ik wist eigenlijk niet waar ik dan anders moest melden dat dit mij opgevallen was en aangezien jullie ook rondkijken in folders enzo dacht ik misschien is dat jullie ook opgevallen. Maar zal deze post wel later editten met koopjes als ik wat zie om het goed te maken
Laatst bewerkt: 22 okt 2004