1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koopjes (games) [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    neej maar voor 8 euro meer heb ik liever TLC :)
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Counter Strike voor 5,95 bij Bart Smit (zag het via www.budgetgaming.nl)

    Voor mij trouwens nog een koopje morgen; Ninja Gaiden; Black voor 5 euro, net cadeaubon van 25 bij de dixons gehad. Twijfel tussen Fable TLC en Ninja Gaiden Black. Ga denk voor de Ninja :D. Sorry, moest het even mededelen.
     
  3. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    toch maar eens bij de bart smit kijken:p
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die speelt denk ik lekkerder op de pc, en als je die pc versie wilt hebben, kun je dan niet beter op zoek gaan naar Half Life in de budgetbakken ofzo? Daar zit ie toch ook bij? Dan ben je misschien een paar euro meer kwijt, maar dan heb je ook meteen een aantal goede games, niet 1.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  5. mars15

    mars15 Guest

    15 euro op de pc die collectors item die ga ik morgen kopen denk
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    Hij is best vermakelijk op de Xbox hoor. Heb hem wel vaker op de PC gespeeld (ook nog maar weinig, deed vooral DoD) maar op de Xbox is ie best te doen. Houd er alleen wel rekening mee dat iedereen online echt zwaar goed zijn (meestal iig, of je moet beetje geluk hebben dat er meerdere noobs tussen zitten) dus dat je wel ff veel moet oefenen en dat de single player natuurlijk geen ruk voorsteld. Maar wel hij is dus wel aardig :)

    //heb hem een keer gewoon half life gehaald op de PC voor 10 euro, gewoon normaal half life en geen speciale editie waar de andere spellen (zoals bijv Blueshift) bijzitten want die kan je toch allemaal gratis en legaal downloaden bij steam als je gewoon alleen al Half Life hebt//
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2005
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Waar is de normale versie nog te koop eigenlijk? Want als ik mooi rond de 8 a 10 euro kan blijven is het mooi meegenomen. Die special Edition kan me dan gestolen worden. Ik speel eigenlijk helemaal nooit op mn pc games, alleen dan heel soms Starcraft. Maar laatst speelde ik voor het eerst sof 2 via system link, en dat was toch wel erg leuk. Nu weet ik wel dat CS een heel ander soort shooter is, maar voor dat geld kun je hem haast niet laten liggen denk ik. Bol.com heeft me toch genaaid nu door een cd te annuleren die ineens niet meer leverbaar is, dus dan kan ik mooi dat geld in HL steken.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dead or alive ULTIMATE; 20 euro bij Dixons Bogaard, Rijswijk
    Ghost Recon 2; zelfde als hierboven
    Mercenaries; zelfde als hierboven
    Splintercell 3; 22 euro bij zelfde winkel
    Brothers in arms; 29 euro (normale BiA bij zelfde winkel)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Was toevallig vanmiddag ook bij de Dixons en zag dat Mercenaries er nog 40 euro was (rest van de games weet ik niet).Dat was me net nog wat te duur maar voor 20 euro ga ik hem wel halen denk ik :)
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Far Cry: Instincts en Darkwatch voor 27 euro per stuk bij www.play.com (creditcard only)

    Reken hiervoor wel af in ponden ipv euro's om zo te profiteren van een gunstigere wisselkoers.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt groningen:

    Doom 3 LE: 28
    Forza LE: 28
    Midnight Club 3: 22
    Jade Empire LE: 22
    Chron of Riddick: 13

    Forza ben ik niet helemaal zeker van, kan ook de gewone versie geweest zijn.
     
  12. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen vandaag 4 november bij Bart Smit en EPlaza,familie koopavond 15% korting op software en hardware.
     
  13. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    thx ga effe wat inslaan!!

    Is het op allles ?????????
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Software en Hardware ga zelf een DS pack halen scheelt 22,50 euro niet slecht.
     
  15. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe duur 'The Elde Scrolls 3: Morrowind' is in de winkel?

    En is er ook een speciale versie van op de xbox? LE, Game of the Year, of weet ik veel..?
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Morrowind is 10 euro, GOTY 20. Je kunt ze volgens mij goedkoper bestellen.


    Denk ik.
     
  17. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook in Mediamarkt Breda, gelden deze prijzen . vandaag nav je tip jad Empire LE voor 22 euro gekocht (ik moest wel verwijzen naar MM Groningen, anders kreeg ik 'm voor die prijs niet mee. thanx voor je tip
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051

    Vreemd dat ze er niet van op de hoogte waren, want de aanbieding stond geloof ik in de landelijke MM folder, dus eigenlijk zou ie dus gewoon bij iedere MM zowiezo voor die prijs moeten liggen deze week...
    Deze week zelf dus zowel Forza en Fable gehaald...

    edit: Vandaag (zondag) trouwens Panzer Dragoon gehaald voor 5 euro bij Dixons Alkmaar.
    Crazy taxi 3 lag er ook voor 5 euro...
    Verder lagen Syberia 2 en Second Sight er voor 10 euro...
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  19. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel ,de gewone jade empire was 22 euris geen probleem ivm de folder, maar 't ging mij om de limited edition, die ik heel graag wilde hebben voor 22 euris. eerste instantie deden ze daar wel moeilijk om, totdat ik MM groningen nav je tip erbij haalden :p
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Far Cry Instincts voor 3 tientjes bij play.com
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina