1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koopjes (games)

Discussie in 'Algemeen' gestart door ID&T Rulez, 23 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Verse aanbiedingen bij replay.nl

    - panzer dragoon, indiana jones, etc 29,95
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn al genoemd! Is het nou zo moeilijk een tread door te lezen?!?|:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-[​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Chaos,

    damn is dat je levenswerk ofzo om elke keer te zeiken op anderen. ik ga niet eerst 14 pagina's doorlezen om te kijken of iemand het al gemeld heeft.

    oh oh wat lees ik hier:

    wees blij dat iemand een ander ergens op wilt wijzen. wat is jouw bijdrage in deze thread eigenlijk.

    nuff said
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt er iig niet duidelijker op als jij nog meer rotzooi gaat posten. |:- Het is gewoon handiger als er een sticky komt, zolang die er niet is, zullen we het met deze tread moeten doen. En als dan stomme newbies hier maar lukraak gaan posten (jij dus), wordt het alleen maar onduidelijker. Dus post alleen als je wat nieuws te melden hebt. |:- Ow ja, als je de tread door zou hebben gelezen (ik ga er voor het gemak ff vanuit dat je zover komt) zou je ook zien dat ik WEL nuttige posts heb gemaakt (over het id van een sticky) en over de actie bij replay. |:- |:- |:- En nee, ik houd er niet van mensen af te zeiken ofzo, maar jij vraagt er gewoon om. [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik post rotzooi? ik heb de thread alsnog eens doorgelezen en ik heb even gekeken wat jij allemaal niet gepost hebt.

    Wil je nou echt zeggen dat daar wat zinnigs bij zat? Ik daag je uit om je eigen reacties na te lezen. Ik kan wel wat quotes plaatsen hoor.

    daar heb je een andere "kamer"voor die heet: Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen

    Look who's talking!

    Als jij dit een duidelijke thread wilt houden, dan moet je mij een PM sturen.

    ps. newbie? leer eerst eens wat dat betekent.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo, je kunt het dus wel. Tenminste... Maaar goed, ik heb dus wel degelijk nuttige posts gemaakt: review van een afgeprijsd spel, bevestiging van de actie bij replay, etc. Mss zaten er ook minder belangrijke posts tussen, maar ik maak tenminste geen dubbelposts (mijn opmerkingen waren reacties op een eerdere opmerking). En op je laatste domme opmerking zal ik maar niet reageren, dat slaat namelijk helemaal nergens op.
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    zie dat van mij dan ook maar als een bevestiging en niet als een dubbelpost.

    omdat je het waarschijnlijk niet begrijpt.

    als je het duidelijk wilt houden, dan moet je deze discussie niet hier voeren maar via PM bijvoorbeeld.

    dit is het laatste wat ik erover zeg.
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Om hier nog ff op terug te komen; als je goed gelezen zou hebben, zou je hebben gelezen dat ik het er met een moderator (Darkwingduck geloof ik) over gehad heb via een pm en dat ze er over aan het nadenken waren. Als je nou gewoon toegeeft dat je de tread eerst ff door had moeten lezen, is het wat mij bestreft over. Ik heb het namelijk al eerder gezegd, dat iets al eerder genoemd is en daar werd normaal op gereageerd. En als ik dat dan moet blijven zeggen, ben ik de 3e keer niet meer zo vriendelijk...dan heb je namelijk helemaal niks gelezen, want dat is er vlak voor gepost.
     
  9. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    KIDS!!! Shut up :mad:
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, maar ik wordt nogal pissig als iemand heel moeilijk gaat doen over niks, dan wil ik dat ff gezegd hebben (uitgepraat als et ff kan). :{ Maar goed, back on topic...:cool:
     
  11. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Om weer f ontopic te komen: Iemand vroeg of MX Superfly "Live" was. Ja je kunt tracks en motoren downloaden maar geen competitie online spelen.
     
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik kom net van de makro in Best af, en ik zag dat ze daar heel wat spellen aan het opruimen waren.... Echt spotprijzen.
    Ik vond toch dat ik dit even met jullie moest delen..
    Het volgende hadden ze:

    - Buffy the vampire slayer = 10 euro
    - Crazy taxi 3 = 19 euro
    - Sega soccer slam = 10 euro
    - TD overdrive = 10 euro

    Dit is alles wat ik me herinner (het kan dus goed zijn dat er dus meer lag, ik had haast dus heb niet alles bekeken). Ik hoop voor jullie dat dit bij alle makro's zo is en niet alleen in Best.
    Kijk maar wat jullie met mijn 'waardevolle' informatie doen..

    Edit:
    Ik herinner me nu ook dat deze game er ook bij lag:
    - Genma omnusha = 10 euro
     
  13. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders willen hebben gewoon geen zin om even met hun favoriete zoon een half uurtje heen en terug te rijden naar de Makro in Breda :mad:
     
  14. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    MOcht er iemand naar die makro gaan stuur mij dan ff een pm ik wil wel wat van die spellen heb alleen geen Makro hier in de buurt.
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens geldt het voor alle Makro's of alleen die in Best.:D
     
  16. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil wel de moeite nemen. Ik ga er toch redelijk vaak heen....
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er ook wel een paar, als ze toch maar 10 euro zijn. :+ Weet iemand toevallig de complete lijst?
     
  18. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is de complete lijst. Maar er moet vermeld worden dat er niet al te veel meer lagen...
     
  19. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeduur is hitman 2 nu eigelijk ?
     
  20. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em niet lager als 60 euro gezien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina