1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koopjes (games)

Discussie in 'Algemeen' gestart door ID&T Rulez, 23 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ik zag het ook van die halo!
    ik zag nergens een voorwaarde ofzo. gewoon bestellen , en als ze gaan zeuren aanklagen jippieeeee8)



    tony hawk 3 30 euro

    goedkoop!!



    kan iemand me trouwens nog vertellen waarom sommige nieuwe games 60 euro zijn en sommigen 70? splinter cell kost 60 euro en die heeft een goede naam terwijl slechtere titels duurder zijn.

    niet echt een goede marketing..:{ of zit hier iets achter?
     
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ubi-soft verkoopt hun spellen allemaal voor 60 euro, dus Splinter Cell, Morrowind enzo..
     
  3. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    GunValkyrie: 39,95 ook bij free record shop :9 die lijkt me best wreed!

    zoek gewoon op titel, dan krijg je meteen de prijs te zien.
     
  4. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga maandag ff naar de free en dan zeggen dat ik hem gratis wil omdat het op internet staat. :9
    en je kan hem niet bestellen bij de free kan hem niet aanklikken:
     
  5. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    bij ons (mag ik dat zeggen?) nouja,op solmedia.nl kun je ook gewoon zoeken op prijs, dan type je ff de hoogste en de laagste in en krijg je een lijstje met prijzen, misschien wat voor op je lijstje, alleen zijn de prijzen wel inc. verzenden al.
    mzzls
    Tim
     
  6. masterape

    masterape Guest

    Bij ons in de winkel is oddworld 40 euro en bloodwake was al snel 30/40 euro
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de freerecordshop :D
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    en oddworld heerst dus echt. k heb em gekregen van mn vriendin voor kerst. dat was cool :D maareh jah mooi spel en leuke gameplay. bloodwake moet je uiteraard laten liggen.
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    heeft iemand dat trouwens al geconfirmed? burnout voor 30 euro bij de FRS gewoon in de winkel zeg maar. want burnout wilde ik nog wel hebben opzich. en gunvalkyrie ook.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548

    Heb pas Oddworld gekregen, vriendin speelde em, 3 uur aan 1 stuk. Heeft laatst ook een Xbox gekocht, alle games aan mij gegeven, en Oddworld gekocht.
    Go figure.
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    dat komt gewoon omdat et een beetje cartoony is en de hoofdpersonen zijn "schattig" dat vinden meisjes leuk eraan denk ik. halo trekken ze over et algemeen een stuk minder goed. maar dat hoeft nog niet te betekenen dat oddworld een spel voor meisjes is :) of wel?
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oddworld is zwaar cool.
    Halo probeert ze vanmiddag. ;)
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    hehe, k moet wel zeggen dat mn vriendin 1 keer halo tegen me heeft gespeeld. alleen daarna durfde ze niet meer omdat ze d8 dat ze stom was omdat ze niet kon mikken :). ze geloofde me niet dat iedereen aan die besturing moet wennen. oddworld vond ze dan ook een stuk leuker.

    maar met een paar vrienden van me heb ik een keer op xboxconnect gespeeld. en toen moesten we tegen een gast, redeyejedi, samen met zn vriendin. die waren echt ziekelijk goed. dus et bestaat wel :)

    maar ff ontopic. op de site van FRS staat idd burnout voor 30 euro. is dat geen foutje? er staat wel bij dat ie niet leverbaar is. (tijdelijk). k ga morgen wel ff kijken in leiden. want dat s wel een goeie deal. evenals gunvalkyrie. waar was die ook alweer het goedkoopste?
     
  14. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zal ff kijken en als ik wat interessants vind dan zet ik het in het lijstje..

    @ Fallout: je moet gewoon ff de pagina van de site uitprinten en die meenemen naar de FRS als bewijs of je zegt gewoon dat het op de site staat en dat ze dan maar ff moeten kijken.. als het goed is krijg je 'm dan gewoon mee voor 30 euro! had ik namelijk ook met een cd (Trance Energy 2002 vol. 1 ) die was op de site 10 euro en in de winkel 20, dus ik had ff de pagina van die site uitgeprind en toen belden ze ff ergens naar toe en kreeg ik 'm gewoon mee voor 10 euro :D
     
  15. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Titel Championship Manager 2002/2003
    Genre sport
    Label 3do Console
    Adviesprijs € 64,99
    Onze Prijs ---,00
    Solmedia.nl

    Best wel goedkoop jah

    Dit zal wel een typfout zijn maar de andere prijzen zijn trouwens ook wel voordelig ;)
     
  16. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, d'r zit wel wat bij.. die voeg ik nog wel toe..

    weet er iemand een site waar alle Xbox-titels op staan die op dit moment in de winkels liggen?
     
  17. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik gebruik de lijst van xbox.com en je wil niet weten hoeveel goedkope games ik tegenkom! :D post ze in de loop van de dag nog wel!! :cool:

    Edit: ik heb nu een kleine 30 budget-games gevonden bij FRS..
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2002
  18. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze daarmee bedoelen dat hun prijs even veel is als de adviesprijs.. :confused:
     
  19. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook, zag er alleen best wel vaag uit. Had er niet aan gedacht dat het evenveel als de adviesprijs kon zijn :+ LOL maja jij bracht me op het goede spoor :D
     
  20. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    lijkt idd misschien wel zo, is gelukkig niet zo, helaas komen deze fouten nu nog voor in de database, prijzen liggen namelijk stukken lager van die spellen:), gelukkig, want die zijn anders belachelijk hoog
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina