Dat event in Korea is echt Gruwelijk met capital G. Zag die vette simulators van Mechassault dan!! wreed.
Shit that's bigger then the village were I living in. Korea is not only better in football their also have better café's!! Hohoho Allé Korea !! Ps: We are still having prettier woman!!
Nou nou, wat is alles geweldig in Korea zeg! Hier heb je tenminste GEEN buurlanden met kernbommen en weet ik veel wat nog meer.
Damn wat een foto's zeg.... Als iedereen nu ff stopt in europa met het kopen van een xbox dan gaan ze hier ook cafe's bouwen om aandacht te trekken
waarom doen ze dat nooit by ons mischien gewoon inde grote zalen van Amsterdam Rai als ik dit zie wordt ik egt hebberig
kom op zeg wat een lekkere vrouwen, volgens mij is er nog niemand van jullie in korea geweest of wel???????/???//
W00T!!! Alleen daar lopen lijkt me al tof. Krijg je ook nog door een lekker wijf een segapack aangeboden niet verkeerd al zeg ik het zelf
,,,,,,, wow!! all thx!! letsbee very happy!!! all xboxmembers very nice!! my best friends!! true!! thx! thx all topic! and The Messenjah! perpect! korea language!! Yi-Long very nice!! her name jun ji hyun korea best cinema actor Nilamo! xbox game zone very nice! i get free game cd!(jsrf) very happy! another pics(present! download, save!! soon del!) 2M. VERY BIG SCREEN(make poster! slow loading!!) giordano http://www.giordano.co.kr/ <-- Nilamo this pics get!!!!!!!!