1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"kosten van games"

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 2 jun 2003.

1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je uit ervaring zeggen dat inderdaad gcshop lage prijzen heeft, alleen hou er rekening mee dat dit niet hun hoofd inkomen is maar bij "hobby".

Voor giganten als freer. is dit niet belangrijk hun verkopen hun spellen toch wel, en geloof me hun hebben ECHT andere inkoop prijzen dan gcshop dus hun winst marge is zowiezo al hoger.

Voor de speciaal zaak ligt dit weer anders, spellen, accessoires en consoles zijn de belangrijkste inkomsten (bij freerecordshop zijn dit cd en dvd :)) dus als hun hun prijzen naar beneden gooien heeft dit meer gevolgen.

En geloof me spellen verkoop je toch wel, als ik kijk naar onze winkel dan is het gewoon zo dat spellen ALTIJD verkocht worden.

2. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Andere zijde van het verhaal is dat wij hier een (te) hoog BTW gehalte hanteren, en dat de prijzen voor cd's dvd's en games hier ook nog eens kunstmatig hoog gehouden worden!!, maar dat kan ook alleen maar in dit Land. Games liggen over het algemeen redelijk op een lijn qua prijs, maar €70 voor sommige titels is toch wel wat overdreven vind je niet!!! Gelukkig zijn er zaken die er wat aan doen door de games goedkoper aan te bieden!! Ikzelf bestel bij Play.com, en dat bevalt goed moet ik zeggen, scheelt toch wel wat!!!

Greetz;)

3. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je:)

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    dat van dat btw gedoe is hier in nl dus wel heel erg ofnie...

Deel Deze Pagina