1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Alles over Feats, Skills en Powers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar dat heeft er niks me te maken.

    Enneh.. Bedankt Bo-shem-ee :);)
     
  2. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie gebruikt er weleens de 'Lightsabertrow' je gooit je lightsaber naar je enemy, als een soort boomerang en ze raken jou niet, heheheh.
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Neh, heb ik nauwelijks gebruikt in het hele spel, hooguit 2 of 3 keer... vond het een beetje zonde van je force powers, zoveel schade doet zo'n ding niet.... Dan gebruik ik liever force wave, force storm of iets soortgelijks :)
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    advance light saber throw (raakt meerdere enemies) gebruik ik best vaak en richt volgens mij ook wel veel schade aan
    welke jedi powers heeft jullie main character trouwens?
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    -Mind domination(1 van de beste force powers voor een dark Jedi, Onmisbaar!}:])
    -Kill}:]
    -Force Storm}:]
    -Horror}:]
    -Death Field}:]
    -Burst of speed

    Voor de rest (als die er nog waren) moet ik ff kijken.:)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2003
  6. fedor

    fedor Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen*) .. mijn personage heeft voor dexerity 14 en +1 bonus.. maar die +1 is rood gekleurd.. betekent dat dat die bonus eerst hoger was, maar dat hij door een gevecht minder is geworden? Dat dacht ik.. dus heb ik geprobeerd een antidote kit te nemen maar dat hielp ook niks:'-(. Kunnen jullie mij aub vertellen wat ik moet doen om die bonus weer goed te krijgen?? Alvast bedankt!
     
  7. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt door je armor dat je aan hebt
    Kijk maar eens bij de precieze gegevens van je armor, daar zal staan dat je maximale dex bonus maar 1 is, dat houdt in dat je gewoon met dat armor aan, minder wendbaar bent en dus je dex bonus verandert
     
  8. fedor

    fedor Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooohh.. Heel erg bedankt!!_O_ Ik dacht al dat dat nooit meer goed zou komen..
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. dat wist ik ook niet :p Maakt verder ook niet uit, ik heb alleen maar Jedi robes aan :)
     
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ben nu een lvl 12 jedi en vraag me af of ik nog wat persuade shit krijg aanbevolen, want niemand uit mijn party heeft goede persuade powers (ik ben light :))...

    Kan ik deze nemen bij de volgende levelup, of gewoon lekker autoleveluppen en maar afwachten? Ik lees telkens dat personen zelf hun levelup regelen, alleen heb ik telkens het idee, dat de computer niet voor niets een bepaalde verdeling aanraadt... Of kan ik gewoon net zo lang klooien en heeft dit geen gevolgen voor later?? Ik heb bijvoorbeeld Bastila en Jolee en mezelf een sentinel/scout in de party.. Maar bij alledrie geeft ie bij de levelup als recommended telkens exact dezelfde powers en feats...is dat slim..ik zou zeggen nee...maar wat dan?

    groet,

    mx
     
  11. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    maximale level is 20, en je bent level 12 jedi, en level 8 soldier/scout/scoundrel neem ik aan

    dan heb je pech, want je kan dan niet meer een level omhoog, 12 + 8 = 20, geen levels meer omhoog dus
     
  12. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    juist,
    en daarom doe ik Taris altijd op zo'n laag lvl mogelijk zodat ik nog genoeg lvl's als jedi kan nemen
    of gewoon wachten met lvl up gaan en dan pas lvl up gaan als je een jedi class neemt
     
  13. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm..RedXIII --> ik bedoelde met level12 jedi, dat ik dus lvl4 jedi ben en dus lvl8 scout, volgens dezelfde rekensom die jij toegepast hebt :) ..

    Enne, DarkRyder --> is hier juist niet zoveel om te doen? Was er geen bug in de game die dit niet toeliet?? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben althans..Probeer ik wel bij de darkside versie :)
     
  14. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier nog niets over gehoord/ gelezen
    je moet wel een aantal lvl's omhoog omdat het anders gewoon te moeilijk is, maar ik ben meestal met lvl 5 van de planeet af zodat ik lvl 5 normale class/ lvl 15 jedi class kan zijn en dat is zeker mogelijk

    Afgelopen keer was ik een lvl 5 en kon ik al naar lvl 6, maar ik kon dit gewoon uitstellen en als jedi in lvl stijgen
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    bij force persuade staat dat het een universal force-krachtje is maar bijna altijd als je het kan gebruiken is het om in een gesprek meer geld te krijgen ofzo (de dark-side oplossing dus). Nou heb ik hier geloof ik force punten in gestoken maar ik kan er dus bijna niks mee. (of krijg je force persuade altijd als je een jedi word?)
     
  16. Ninh

    Ninh Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, een tipje voor de Light Side.
    Je doet er goed aan om je double bladed saber te equippen met een solari kristal, dit levert +8 bonus tegen dark side, en die zul je nodig hebben want er komen een hoop gemene dark jedi's op je weg ;) Mijn configuratie was een Soldier in het begin, en vervolgens Jedi Sentinal, eerst een Jedi Knight Robe, toen een jedi master robe, quel-nogwat robe (light side only), toen op de star forge een Star Forge Robe gemaakt, die pwnede! en als wapen eerst een normale lightsaber, toen een short lightsaber aangezien die wat flexibeler/sneller was te hanteren en vervolgens toch maar voor een double bladed gekozen. Ik weet niet meer precies waar de solari kristal te vinden is, maar ik raad je ten zeerste aan om deze te equippen evenals kristallen die massive damage+stun combo doen met critical strike.
    'k ga het spel nu nog een keer uitspelen dit keer dark side. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry als dit al gevraagd is maar dan heb ik er overheen gelezen.

    Ik kan bij de workbench geen blasters upgraden, welke feats heb je daarvoor nodig of hoe zorg ik ervoor dat ik dat wel kan.

    (zit trouwens op taris)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  18. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je waarschijnlijk geen upgradable blasters
    staat in de beschrijving van het wapen in het spel of er een upgradable is, als het goed is zou je Carths blaster wel kunnen upgraden,
    probeer hem eens te unequippen bij carth en em in je inventory te hebben als je op de workbench klikt
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ohh sorry, my bad.
    Je hebt helemaal gelijk, bij carths blaster kan het nog alleen.
    bedankt voor de info
     
  20. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vragen over het gegeven Persuade:

    Als je Soldier bent kost persuade 2 punten per 1 skill point, maar zodra je een Jedi Guardian wordt nog maar 1.

    Hoeveel van die skillpunten kun je dan het beste opsparen zodat je precies genoeg hebt om alles te kunnen persuaden voordat je een jedi wordt en er zoveel mogelijk overhoudt om dus in plaats van 2 per 1, 1 per 1 te besteden.

    Mijn 2e vraag is betreft die Hutt van de Duel Ring op Taris.
    Hoeveel Persuade en Charisma heb je nodig om hem over te halen voor die 10% meer.
    Dat is het enige wat mij niet lukt.

    Alvast bedankt.._O_

    (Zo beter DarkwingDuck.)
     

Deel Deze Pagina