[KOTOR] Galaxy Driod Bug/Shit/Whatever :P (wellicht Spoiler)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 29 sep 2003.

1. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zaalbar heeft een vriendin 8)

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Wattafak!? Link plz :)

3. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Whoa! :eek: Vet!:eek:

'k Ga probeeren om dat geval te krijgen. Ik heb toch al 2 Zaalbar's dus what te heck?!:)

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de nu ook de Galaxy droid! :eek: OMG! En het was niet eens m'n bedoeling op dat moment :p

w000tafak :eek:

EDIT: Bwaha, dikke lol, ben nu alle opdrachten op taris overnieuw aan het doen :p

Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat 't waarschijnlijk was voor de pers, dat als zij bv. nog wat screens willen nemen van Taris maar hier al voorbij zijn ze dit toch kunnen doen, etc.

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Kan ook zijn dat dit het vervoersmiddel moest worden tussen de verschillende werelden, maar dat ze later toch voor die ene galaxy map hebben gekozen.. :)

8. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder dat het bedoeld was voor de beta-testers zodat ze niet elke keer overnieuw hoefden te beginnen als ze een quest of zoiets op de Unknown World bijvoorbeeld moesten testen.

Wel jammer dat je niet hoger dan level 20 kan worden, anders zou je op deze manier een überjedi kunnen worden :)

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    misschien klopt het check de screenshot op pages maar. dan zie je lighstaber gevechten van jouw op taris ( ik niet gezien hebbe)
    en je ziet sith troopers op dantooine rennen dus check die dingen na miscchien is het wel een easter egg

10. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Och, zulke "fouten" zie je wel vaker in screenshots. Op de hoes van KOTOR staat zelfs een plaatje met HK47 in gebouw op Taris terwijl je hem pas op Tatooine krijgt. Om maar niet over het plaatje met de Banshee in The Silent Cartographer op de hoes van Halo te beginnen...

Het Sith Armor kun je trouwens houden, gewoon Carth ermee equippen als je het tegen de Sith Papers ruilt (staat op de Bioware.com easter eggs page) :)

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    cool die mot ik houden
    ziet er cool uit, coolste armor vind ik

Deel Deze Pagina