1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Dantooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    gewoon bij het equipmenu toch?

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    mijn mening is tantooine de kortse planeet. ( zonder swoop racenm)

3. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik had die ene darkjedie ook prongelijk gedood , omdat ik niet wist dat ik haar ook mee kon nemen, maar ben nu een paar planeten verder en heb nog geen last gehad datik haar nodig heb ofzo. dus zo erg is het ook weer niet.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die Dark Jedi moet gewoon net als iedereen eigenlijk zo snel mogelijk dood :)

Ikzelf heb net een zooi crystals uit die cave gejat en ben op zoek naar die Sandal familie ofzo.

5. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik vind het wel jammer dat die laghtsabers/chrytallen vrij makkelijk te vinden zijn. het zou veel uitdagender zijn geweest als die chrystallen niet gewoon in een grot met wat slappe beestjes zouden zitten

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    LoL! Je bent zeker gelijk door naar de krayt dragon gegaan zonder side quests te doen. Ik heb er namelijk zo'n 10 uurtjes inzitten bij Tatooine. En dat is niet door het Swoopracen. :D

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zit denk ik vast helemaal in het begin. Heb juist m'n lightsaber gemaakt en moet nu grot gaan cleanen ofzo in het ZO. Heb al heel wat cathounds verslagen en nu zie ik zo'n ruine deur, de grot die ik moet cleanen denk ik?! Maar ik krijg ze niet open met unlock of met lightsaber... Weet iemand hoe je die openkrijgt? Of moet ik eerst nog iets anders doen...

ps: is lightsaber alleen slechter dan bv je lightsaber & vibroblade, of gebruikt hij bij het 2e ze gewoon om de buurt ipv samen?

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ruines moet je later pas in, je moet gewoon zuidelijk gaan tot je een keer ergens mije en Crystal Grot komt(je komt ook nog ergens Jihani(ofzo tegen)

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ben die jihuhani ofzo tegengekomen maar halverwege het gevecht stop je met vechten. Ik dacht dat de quest nu gedaan was maar blijkbaar heb ik nog altijd niet de grove gecleanded... De enige grot die ik vind is die van de ancient ruines maar daar geraak ik niet in, of moet je voor die quest gewoon jihuani doden? Maar hoe begin je dan terug met haar te vechten? Als je zegt "I should kill you" ofzo verlies je toch light points?

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je d'r terug naar de Light side halen? ;)

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dacht al zoiets toen ik vragen zag staan maar heb denk ik alle antwoorden geprobeerd. Ze reageert altijd negatief... misschien toch nog eens proberen.

edit: Vergeet altijd dat je dikwijls ook nog vragen/antwoorden hebt waarvoor je naar beneden moet drukken, omg. Naja heb ze overtuigd, thx:)

Laatst bewerkt: 26 sep 2003
  12. Vieken

Vieken BE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe geraak je nu juist voorbij die twee robots in die ruins.
    Moet je die aanvallen of vallen die stil als je die vragen goed beantwoordt?
    Plz help me!?

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Eerst robot verslagen dan vragen oplossen. Naar de andere kamer, weer eerst robot en dan weer vragen. Dan kan je door naar de star forge room.

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik kilde er eerst 1dan ging ik de vragen doen ,maar misschien ken je die vragen ook wel eerst goed doen, en dat hij dan stil valt

15. pzonic

pzonic gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik medkits kopen op Dantooine ? Ik schuim de velden af maar moet iedere keer terug keren naar ebon hawk om mezelf te healen ... thx bij voorbaat ... :+

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bij dat winkeltje in het gebied van de Ebon Hawk.

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    als je de ebonhawk uit komt, aan de rechterhand:9

18. pzonic

pzonic gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt, niet eens door dat er daar een deur was, liep iedere keer rechtdoor |:-

19. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik als ik van Taris af kom, daarna nog de side quests doen?
    En ik ben nu bij die Ruin en ik heb al die gastjes in de weide omgeving gekilled...

20. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van Taris afbent kan je de sidequests niet meer doen, maar bij dantooine nog wel

Deel Deze Pagina