[KOTOR] Helpthread Dantooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx
     
  2. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel op, Dantooine wordt nadat je voor de derde keer een Star Map vindt onbeschikbaar dus wacht niet té lang met die droid te zoeken of die familie-ruzie oplossen :)
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    kan je die dark jedi (jumanji ofzo) die je moet zoeken en overhalen om weer naar de lightside te komen ook op een "dark" manier je party laten joinen of hoor je bij de "darkside" gewoon 1 ventje minder in je party te hebben?
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je Dark Side bent moet je ze vermoorden. (tenminste als je dark points wil halen.) Je kan ze desnoods overhalen (1x light side points is geen ramp. Nog genoeg kans om dark te worden:) )
     
  5. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met een probleem..ik he allebei de 2 opdrachten gedaan van de jedi councel ( vragen + light saber maken )

    nu moet ik in een gebied en grot of gebouw in...

    ik ben al in een grot geweest met spinnen en heb een zootje kristallen...heb ook die witte kath hound dood gemaakt.
    maar waar is die grot..ben trouwens ook al een vrouwlijke dark jedi tegen gekomen..die maakte me dood!

    volgens mij haal ik een aantal zaken door elkaar...wat moet ik nou eerst doen?
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je moet naar die juhani (vrouw die in de buurt van enkele rotsen zit), ze zal je sowieso aanvallen na een tijd. Maar na een tijd stopt ze:
    Light side: je moet ze overhalen om mee te gaan naar de Jedi council en haar leven te beteren.
    Dark side: je vermoordt haar gewoon.

    Eenmaal je dit gedaan hebt ben je padawan bij de Jedi order.
     
  7. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een neutrale optie voor als je haar in je party wilt hebben maar geen lightside points. Gewoon antwoorden geven zoals "misschien kun je terug naar de Jedi Order, ik weet het echter niet zeker". Niet antwoorden geven zoals "denk je nou echt dat je terug kunt naar de Order....loooooooser!", die overtuigen haar niet bepaald ;)
     
  8. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon niet eens met haar praten!!!

    ze zei iets en trok meteen haar lightsaber..ik kwam in battle mode ( zo noem ik het ) en ze maakte al mijn party members af..en toen game over
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mja, je moet ook eerst met haar vechten, en dan als ze bijna dood is zegt ze van: ow je bent veel sterker.. etc.. en dan kan je met haar praten..

    /edit ik ben op zoek naar de ruins waar ik met bastilla heen moet, iemand weet of het in het noorden of zuiden ligt?
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  10. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    In het zuiden dacht ik, maar weet ik niet zeker :)

    Is wel interessant stuk trouwens in die ruins, zal het niet spoilen ;) (en verrekte moeilijk ook :mad:)
     
  11. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    De ruins zitten in het noorden, het gedeelte als je dus het gebouw van de Jedi Council uitloopt (helemaal rechts). Belangrijke locaties staan altijd aangegeven op de map als je er eenmaal langs gelopen bent dus ik vindt het nogal raar dat sommige mensen de ruins, crystal cave en latere lokaties in het spel over het hoofd zien :/
     
  12. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het andwoord wat hier boven gegeven is
    het andwoord op mijn vraag, maar hier is toch mijn vraag.

    ik ben in de ruins geweest ( das met die oude droid toch,die een rare taal spreekt???? )

    nu moet ik opdtrachten doen in een gebied,ben overal geweest maar gebeurt niks..zal telkens wel net de verkeerde weg zijn in geslaan
     
  13. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, de opdrachten die je moet doen zitten in de kamertjes ernaast :cool:
     
  14. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- voelt zich dom..heb je he al wil je opletten,maar je moeder staat te telefoneren! |:-
     
  15. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta voor een deur en kmoet met lightsabel de deur inslaan, hoe moet dat??
     
  16. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je 'm nu flamed of niet, want ik kan er niet echt wijs uit worden uit die zin:confused:

    maar hij heeft wel gelijk, je moet niks in een gebied doen, gewoon in die kamers ernaast|:-
     
  17. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    A button drukken?als hhet niet lukt ben je nog geen padawan en moet je eerst de quests van de jedi council doen.
     
  18. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een panawan, maar als ik op A druk kijktie alleen of de deur open is of niet.
     
  19. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet als je ervoor staat in je menu-tje beneden kijken en dan zie je bij "open door" een pijltje naar boven, als je dan naar boven gaat komt er bash te staan.
    Selecteer dit en je character slaat de deur open:+
     
  20. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    panawan, lightsabel en marilimidorians :):):) Leuk te lezen hoe mensen alles noemen :), ik lach me soms suf..

    Wat ik me overigens afvraag is of er op dantooine geen healer is? Bij taris heb je die doktor en die medicine woman bij de underground, maar heb je ook niet zoiets bij dantooine? Mijn medpacks vliegen erdoorheen en had er zo'n 37 bij vetrek uit de academy, maar nu nog maar 9 ofzo... Heb eigenlijk niet zoveel trek om telkens weer helemaal terug naar de winkel bij de academy te gaan, maar er zit denk ik niks anders meer op helaas..

    Verder ben ik scout en baal ik soms wanneer ik mag upgraden dat bij de recommended settings het soms echt feats zijn waar ik niks om geef. Kan het heel veel kwaad dat ik bepaalde feats weiger en gewoon lekker zelf wat aanklooi? Of geeft dit later weer problemen??

    thanks

    mx
     

Deel Deze Pagina