1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Dantooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    MariaXi: Als je de optie gebruikt om naar de Ebon Hawk terug te keren(via je map)dan bespaar je je med-packs(je healt dan automatisch).
    De feats wat recommended zijn gebruik ik bijna nooit,je kan beter pakken wat jou het beste ligt.Zo maak je ook een character die je persoonlijk het beste ligt.
     
  2. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe...goede tip JediWizz...eerst mijn xbox dan maar even weg laten brengen denk ik, want ik kan namelijk niet meer zomaar ff swappen naar de home base zonder dat mijn xbox (of kotor) vastloopt.

    mx
     
  3. pujol

    pujol Almost Xbox Live!

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu naar een grot waar Revan en Malak zijn geweest die je in een vision gezien heb, maar ik zou niet weten waar ik die kan vinden :|
     
  4. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    goed kijken op je kaartje, daar staat het wel op.
    Het zit trouwens in het westen, in de oude ruines
    Kaartje kan je dacht ik krijgen bij zo'n verkoper net buiten dat 'stadje'. Hij zit tegenover die vrouw waarvan de droid is weggelopen.
     
  5. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik zit te fucken in de ruins, los ik die puzzel op met leven en dood, blijven die droids leven en om nou te zeggen dat ik daar effectief tegen kan knokken, neen :). Iemand TIPS?
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ten eerste moet je je lightsabers niet tegen die droids gebruiken, die hebben weinig tot niks geen effect, gebruik gewoon zwaarden. :)(serieus)
    En probeer de vragen goed te beantwoorden, dan komen ze ook niet meer tot leven ;)

    Das trouwens een strakke avatar :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  7. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    over die droids in de ruins.. Ik heb carth met 2 ion rifles ge-equiped. Daarvoor bij die verkoper een zooi ion grenades gekocht. Verder mijzelf en bastila gewoon met de lightsabers. En beide droids waren binnen 10 seconden dood.

    Voor die ion rifles deden de trick, die zijn enorm effectief tegen droids en ander robotachtig gespuis.

    mx
     
  8. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    w00t vibrosword ownage :) thnx voor de tips. Die vragen waren het probleem niet echt hoor ;)
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat mag ik toch hopen voor jou ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  10. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had em op dark uitgespeeld, zonder die Juhani want die had ik geklilled.. Maar nu doe ik light side en ik heb haar overgehaald, maar joined ze mij nog? Want met dark side had ik 1 personage niet aan het eind.
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    ja hoor. Ikzelf speel ook dark, maar ik heb gehoord dat ze je heeft gejoint voordat je van van Dantooine afbent, voordat je naar de volgende planeet gaat iig :)
     
  12. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: d'oh, had de pagina niet gerefreshed
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  13. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je als jedi van de planeet af gaat zegt de council dat ze met je mee gaat.
     
  14. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik kan de mallorian leider niet vinden :mad:
    Heb volgens mij alle (sub)quests gedaan

    - aantal mallorian-parties gekilled
    - familie ruzie
    - crystal cave
    - verloren sexbot
    - moordmysterie (erg leuk gedaan trouwens)
    - alle jedi training-opdrachten

    En volgens mij ben ik overal op de kaart geweest. Mis ik iets?

    Trouwens, die dark jedi tijgerchick is niet zo moeilijk om te overtuigen terug te keren naar de jedi-council. Stel gewoon de vragen die het meest met de jedi-code te doen hebben die je eerder had geleerd.
     
  15. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 keer een groepje Mandelorians verslagen te hebben moet je naar The Grove gaan, het gebied waarin je Juhani vindt en tussen de huizen van de 2 families inzit. Vlak bij de ingang naar het Zuiden aan de rechterkant op je map staat de leider met een aantal handlangers.
     
  16. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    ah, mooi. Thanx, ga zo gelijk proberen. Wat een geweldig spel is het toch :)

    Mandelorians, dat was het. Hoe kom ik nu bij mallorians :p
     
  17. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Die staan op vrijveel plekken...gewoon wat rondlopen :) vlak bij de plek waar je juhani aantreft zit ergens de leider van hun :)
     
  18. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    die leider vindt je op de plek waar je al eens eerder een groep in elkaar hebt gehakt.

    mx
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Die leider staat er alleen als je al die andere kleine groepjes hebt vermoordt :)
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Bwahahaha dit viel me nu pas op:

    Als je op een gegeven moment in de ancient ruins bent, kom je bij zo'n antieke computer. Je kunt dan kiezen voor: press a butten, talk to the computer, kick the computer en nog meer.

    Als je kiest voor Kick the computer krijg je zoiets droogs te zien:

    You kick the computer. Your foot hurts.


    bwahaha, gewoon zulke droge humor 8) :D
     

Deel Deze Pagina