wat is nou eigenlijk de bedoeling op deze planeet. Verdwaal iedere keer en ik word ook iedere keer gekilled door die soort koeien. Kan die grotten ook maar niet vinden voor die kristallen.
Koeien, gwahahaha Doed, kennelijk kijk je niet goed. Je heb meerdere doelen op de plains van Dantooine: 1) Het verlossen van de Dark Taint in de Grove. Zoek naar de Grove ergens op de plains, en je zult vinden wat je daar moet doen (verder verklap ik niks). 2) Het bestrijden van de Mandalorians. Deze zijn in groepen verspreid, je zult ze moeten uitroeien. Uiteindelijk zul je de leider van deze bendes moeten uitschakelen. 3.) Het zoeken van een droid. Als je net van de Enclave komt, zul je een vrouw tegenkomen die haar droid kwijt is. Zoek die droid en bepaal zelf maar wat je ermee gaat doen 4) Crystals vinden... er is een geheime crystal cave op Dantooine, waarin je allerlei nuttige crystals kunt vinden voor in je lightsaber. Eén hint: de cave vind je in het zuidelijkste deel van de plains. 5) Het oplossen van de Sandral vs. Matale vete. Deze twee boerenfamilies hebben nogal wat problemen met elkaar, en jij dient deze problemen op een goede manier op te lossen. Hoe? Dat is helemaal aan jou.... 6) Het oplossen van een moordzaak. Op een gegeven moment kom je een Twi'lek Jedi tegen, die jou de opdracht geeft een moordzaak op te lossen. Doe je dit goed, dan kun je een hoop extra experience points verdienen. 7) Het onderzoeken van de ancient ruins. De Jedi Order heeft jou de opdracht gegeven de ancient ruins op Dantooine nader te onderzoeken. Betreed deze ruïnes en ga op onderzoek uit. Je ziet het al, er is nogal wat te doen op die grasvelden van Dantooine. Het gaat niet om het killen van die "koeien" (Kath Hounds in het echt ), als je goed genoeg rondkijkt zul je genoeg tegenkomen om je nog wel ff bezig te houden
ok thanks, hier ga ik gelijk mee aan de slag als ik thuis kom. Ik heb nogal moeite met doe Kath Hounds, wat is de beste strategie? Heb ook helemaal geen granaten meer
Ligt eraan welke Powers je hebt. Ik heb ze allemaal verslagen met Ganderous en zijn Heavy blaster achteraan, en ik en Bastila vooraan, alle kath hounds neermaaien met onze light sabres.
hmm...met carth en canderous moet het ook wel lukken hoor? Gewoon telkens eerst wat force er tegenaan, met canderous en carth als backup lekker schieten.... Daarnaast kun je natuurlijk ook langs de meesten lopen maar dan mis je wel wat exp points en blijven de upgrades uit... mx
ok ik heb paar vraagje 1. hoe kan ik die jedi overhalen bij me te komen juhani dinges als het goed is 2. waar ligt die ruins 3. ik heb die crystals gevonden zal ik ze nu gebruiken of niet?
1. Zorgen dat ze erin vertrouwt dat de council haar zal vergeven 2. Goed zoeken 3. Ja kunt ze in de WorkBench in je schip monteren
Ruins zijn vanuit de jedi counsil, 3de afslag rechts. Wordt gekemerkt door weirde stenen. Juhanni joint je party als je alles hebt gedaan op Dantooine en je volgende opdracht krijgt van de counsil (moet je haar wel redden van de dark side)
waar kan ik die ruzieende familie vinden. Heb alles gedaan behalve deze quest? Kan ik nu eigenlijk ook al weg van deze planeet, zoja hoe doe ik dat dan
Die ruziende of hoe je ruziende ook schrijft... Kun je natuurlijk vinden op de Matale Grounds en "hoe heet die andere familie" Grounds. Die 2 grote villas waar die schrale droids staan. Ik had btw een bug daar, bij mij bleef de familie op het einde staan en kon ik het gesprek steeds opnieuw doen en dus weer xp en light of dark side points krijgen. Dat had ik wel vaker... Maar ik gebruik het nooit dah vink zwak...
Als je die missies al gekregen hebt moet je met de droids praten van 1 van die gebouwen. Misschien ben je ook wel het slachtoffer van een kutbug of zo. Dat de event niet getriggered is weet ik het...
ik zit vast bij die ruine met die 2 robotten hoe kan ik ze verslaan? Trouwens is er ergens een winkel zodat ik wat spullen kan kopen zoals fraggranedes
Die Rodian naast een speeder buiten het Jedi Counsil gebouw (tegenover de vrouw die haar droid kwijt is) verkoopt verschillende spullen. Als je Bastila of jezelf niet de force power Stun Droid hebt gegeven kun je het beste vertrouwen op Ion/Disruptor blasters, rifles of granaten. Die doen namelijk meer schade tegen droids dan normale wapens.
carth moet die ion rifle of pistol hebben en als het goed is heeft bastila stun droids of disable droid force power je zelf heb natuurlijk 2 light saber of dual blade light saber nadat je de robot heb verslagen moet je ff de antwoorden in toetsen in de computer
Throw Lightsaber werkt ook best goed. Bij mij dan ik deed dat heel de tijd en hij bleef maar aanvallen op mijn droid en hun stonden vanaf een afstandje te schieten en te gooien
ben nu opzoek naar die Ruins om dat visoen met Bastilla te bespeken, kan iemand mij uitelggen waar ik die kan vinden Ik dacht dat het die plek was waar ik die Jedi overtuigde terug te keren. Klopt het dat daar ook een grot is trouwens, op mijn map staat van wel maar weet alleen nietr waar ik er in moet