1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Dantooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruins = noordelijkste gedeelte van Dantooine, buiten het Jedi Council gebouw, helemaal rechts op de map
    Grot (waar je lightsaber crystals in vind)= zuidelijkste gedeelte van Dantooine, ook helemaal rechts op de map
     
  2. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan een map kopen van een alien buiten in die courtyard ofzo tegen over die vrouw die z'n droid is verloren
     
  3. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Af te bevelen als je een map koopt weet je nooit precies wat je wel en niet hebt verkent.
    Die zwarte vlekken gaan heel seccuur weg in kotor dus dan kan je precies zien als je tenminste zo perfectionisch bent dat je alles wil ontdekken waar je al wel en niet bent geweest.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik zit nu ook vast waar ik de antwoorden moet geven ; identify the three primary death giving seed world types. Hetzelfde word ook gevraagt bij de andere computer maar dan live ipv death. Ik heb hopeloos alles een beetje geprobeerd maar als ik het fout beantwoord worden die droids gelijk geactiveerd, ARGH !!

    wat zijn de antwoorden op die vragen ?

    Alvast bedankt :)
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Die zijn niet zo moeilijk... je hebt 2 categorieën, 3 antwoorden per categorie, 6 antwoorden in totaal.

    Je hebt dus levensvatbare planeten en dodelijke planeten. Als je logisch nadenkt weet je wel wat levensvatbaar is en wat dodelijk is.

    Voor de duidelijkheid nog even de vertalingen (uit m'n hoofd, weet ook zo de goeie volgorde niet):

    Oceanic - Oceaan
    Volcanic - Vulkaan
    Desert - Woestijn
    Grassland - Grasland
    Arboreal - Bos
    Barren - Onvruchtbaar

    Met een klein beetje common sense moet je wel kunnen bedenken wat positief is voor een planeet en wat niet :)
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik kan het niet helpen dat mijn engels zo slecht is, maar toch bedankt :)
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Jippie de Droids heb ik eindelijk verslagen, gewoon een kwestie van strategiesch opstellen. nu op weg naar de geheime kamer.

    O-) _O_
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    nah die droids waren het probleem niet, je moest je wapens er op aanpassen...
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik heb he werk op Dantooine gedaan ik heb nu 3 light sabers.

    Hoe kan ik een dubbele light saber maken. En welke planeet kan ik nu het beste naar toe?
     
  10. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    een dubbele lightsaber kan je niet maken, deze moet je vinden van een andere jedi. Een beste volgorde van de planeten is er niet echt. Wel worden op sommige sites korriban en manaan aangeraden als laatste planeten omdat die iets moeilijker zijn. Maar veel scheelt het niet
     
  11. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog een extra Jedi erbij wilt moet je naar Kashyyk gaan en als je nog een vette droid wil Tatooine.
     
  12. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich is de volgorde die je krijgt op het planeet selectie-scherm door naar rechts te bewegen, Tatooine > Kashyyk > Manaan > Korriban, goed te doen. Je krijgt de 2 overige leden van je party achter elkaar, kan meteen de sidequests van Mission en Bastila doen op Tatooine (tenzij je niet genoeg met ze gesproken) en door Korriban als laatste planeet te hebben krijg je een paar leuke gespreksopties en een nadeel heb je niet (heeft te maken met een van de leden in je party, maar daar kom je vanzelf wel achter).
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga nu naar Tatoonie en er zit een klein meisje op mijn schip wat moet ik doen?
     
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    crossposten he ;) zie mijn antwoord maar bij tatooine
     
  15. halo_fan

    halo_fan Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in de ruins ik heb die twee robots al verslagen maar wat moet ik nu doen ik begrijp er niks meer van
     
  16. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Computers selecteren, ermee praten, datapad invoegen, nogmaals ermee praten. Nu krijg je een soort van puzzel, snap je niet wat je moet doen lees dan de post van DarkwingDuck onderaan op de vorige pagina.
     
  17. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    wat je moet doen is de goede antwoorden geven en klaar ben je... gebruik je engels.... waarschijnlijk krijg je er ook nog les in ook ... geintje ... kijk toch maar even een pagina terug ;)
     
  18. halo_fan

    halo_fan Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt
     
  19. shumi

    shumi Guest

    wat moet je doen bij die mandalorian quest? zo'n man zegt dat z'n dochter gekillt is en vraagt om de mandeloreans te killen, nu heb ik er al 3 groepjes tegengekomen en geslacht, maar er staat in mijn journal dat er misschien nog sterkere mandalorians zijn? waar zijn die?
     
  20. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 groepjes Mandelorians verslagen te hebben vind je de leider in de "Grove", hetzelfde gebied waar je Juhani bent tegengekomen. Hij staat daar met een aantal handlangers bij een paar speeders (weg naar het zuiden aan de rechterkant van de map).
     

Deel Deze Pagina