@ scoutmaster hahaahahahh fucked up puzzel maar pak gewoon een blaadje met pen schrijf gewoon alles overzichtelijk op van top system kan wel bij dit en niet bij dit blabla dan moet het zeker lukken
Die 2 monsters heb ik heel simpel verslagen: Je komt die kamer binnen en dan leg je voor de deur allemaal Plasma en Frag mines neer. Dan gooi je een Frag Grenade naar die beesten en dan komen ze op je afrennen. Dan loop jij naar achter en gaan hun dood door al die mijnen
heb ook ff een ik heb dustil gevonden de zoon van carth maar je moet bewijs vinden dat de Sith slecht is maar ik kan het niet vinden wie kan me helpen......
In de kamer van die leider van de enclave ligt een datapad, je moet hoge security hebben of bashen of je moet tegen de leider zegen dat die vrouw hem wilt vermoorden, dan geeft hij jouw gif, dat moet je dan weer zeggen tegen die vrouw en dan geeft ze je een acces card tot zijn kamer. Edit: Me g knop doet het slecht
hoe krijg ik die tombstone uit de weg? Bij de 1e tomb aan de rechterzijde (de sidequest met dat zwaard) kom je bij een soort brug met wat markiV droids en een steen in het midden van het pad. Ik heb wat datapads doorgelezen, en die geven aan dat ik iets met vuur moet doen en met een soort zwarte steen dat vlambaar is ? iemand? thanks mx
als ik goed doorheb waar je bent moet je die brug oplopen, dan kan je die pilaar midden op de brug open maken en er iets explosiefs in doen....
ik zit nu vast bij die leerling van malak (bandon dacht ik dat hij heette) wanneer je richting die ruins gaat lopen , ik kan hem maar niet verslaan omdat hij de hele tijd drain life enzo doet
Dit is gewoon een random gebeuren, dit kan op elke planeet gebeuren Wat ik heb gedaan is..: -Laat iedereen Bandon aanvallen (hoewel ik hem in me eentje heb afgeslacht) Gebruik ook sterke teampartners, zoals Zaalbar met Becca's Blade. Ownage! Blasters zullen niet al te veel effect hebbeb gezien ze de helft weerkaatsen met hun lightsabers. Ik zou het je ook aanraden die shots te gebruiken op je characters. Ik vond het gevecht met bandon vrij makkelijk
Heej ik heb een vraagje. Ik wil sith worden maar is dit eigenlijk wel mogelijk?? Want die vrouw vraagt je die leider te verraden dus dat doe ik dan, maar nadat ik hem vermoord heb wil verraad ze mij weer!!! Dus probeer ik maar een andere optie. Dat ik tegen haar keer en haar vermoord. De leider is blij dat het me gelukt is, maar is boos dat ik hem niet heb gewaarschuwd en valt mij aan. Ook hem vermoord ik dn maar weer ben ik geen sith. Wat is de beste oplossing?? Moet ik tegen hem zeg dat die vrouw hem wil verraden?? Of kan je gewoon geen Sith worden?? Het probleem is dat ik geen save game heb voordat we die cave in gaan. Dus ik moet eerst weer de hele acedemie doorlopen en al die prestige oefeningen doen. Maar dat wil ik alleen doen als je daawerkelijk een sith kan worden. Dus wie heeft het antwoord. Alvast bedankt.
Het lijkt mij sterk (en volgens is 't nog niemand gelukt ) als 't kan aangezien je dan eigenlijk niet meer verder kan met het spel....toch?
Dus jij wilt zeggen dat je helemaal geen sith kan worden?? Jammer want ik ben echt heel evil!! Die andere opdrachten waren trouwens best wel simpel. Lord Bandon was echty een eitje. Maar Ik had echt graag een sith willen worden. Weer je het echt zeker?? Of denk je het gewoon??
Ik weet 't niet zeker, maar ik weet wel dat er meer mensen hier zijn die 't geprobeert hebben en die zijn 't niet gelukt....(ik heb KotoR zelf niet meer, dus kan het niet gaan proberen, maar toen ik uber dark door de academie ging heb ik geen opties gezien om een echte sith te worden...en zoals ik al zei, je zou dan niet verder kunnen met het spel toch?)
Je kunt Uthar (Sith leider) wel op de hoogte van het verraad brengen en dan zal hij je verzoeken een andere Sith te vragen die verraadster te vergiftigen. Als je verder niets eraan doet denkt hij misschien dat je niet in het complot zit en hoef je niet met hem te vechten. Echter, ik denk dat je dan als "beloning" officieel Sith wordt en de naar een andere planeet wordt gestuurd om werk te verrichten ofzo.
Ik denk ook dat dit de manier is. Ik ga het straks na mijn werk wel ff proberen, Hoop dat het lukt en dat ik dan eht sith wordt!! Maar heeft niemand anders het eigenlijk geprobeerd??
ik kan er geen thread vinden maar dat is na korriban, ik kom op die strand en moet me fix repareren hoe moet dat?en ik moet van die gastjes op die planeet de elders boek terug halen hoe moet ik dat doen
Ik ben tot nu toe steeds lightsider gebleven... af en toe wat dark points gescoord... Ja, af en toe scheelt t gewoon MEGA veel credits. Ik vind de darkside tot nu toe erg slap eigenlijk. Ik heb iedereen in 1 of 2 x verslagen, Darth Malak was ook een beetje een pussy... hoop dat ie nog wat sterker wordt. Wel bizar, alle verhalen die ik hier lees zeg. Dat je idd een sith kan worden. Heerlijk Deze game ga ik dus 2 x spelen