Je kan zover ik weet g1 Sith worden,je kan alleen Darkside opgaan maar dan ben je nog steeds een jedi
Nah... matig. Sinds wanneer bestaan er ineens Dark jedi die geen Sith zijn....? Lekker.... 3e groep erbij.. 1 die de Jedi en de sith allebei nie willen...
kan iemand me helpen. Ben nu in de valley van die sit acadamie en ik kan die 2e van links tombs niet in, waar iedereen me voor waarschuwt om niet in te gaan.Kan iemand mij vertellen hoe ik hier in kan? Ook die 1e tomb van rechts, waar dat zwaard moet liggen zit ik vast. Er is een soort brug waar een grote steen opstaat waar ik niet door kan en rechts van me staan allemaal robbots ofzo? Wat is hier de bedoeling? Alvast bedankt
1e vraag: je moet eerst genoeg prestige hebben bij die master van de sith acedemie dan brengt hij je naar die tomb 2e vraag: je moet een mijn in die grote balk die daar staat plaatsen
en wat moet je allemaal doen om prestige te halen heb nu die driods gedaan, dat ventje in die tomb verslagen, dat beest in die grot. Volgens mij moet ik nog 1 ding doen
Ook al de Mandelorian gevangene ondervraagd/bevrijd? Gewoon als je de Sith Academy van de voorkomt binnenkomt naar rechts en bij de splitsing links. Ook is er een blonde Sith studente ergens in de Academy die inderdaad die schat zoekt. Gewoon met haar praten en haar op een gegeven moment Persuaden. Verder rest zitten een paar weggelopen Sith studenten in die grot links tussen de uitgang van de Academy en de ruines. Dood het monster op de brug om ze te laten ontsnappen (light side) of vermoord ze (dark side) voor meer prestige.
ik ben nu dus bij de Sith Academy. Ik ben Light side. ik heb al een aantal manieren geprobeert om de academy in te komen, maar iedere keer krijg ik dark sight punten. Is er een manier om geen darksight punten te krijgen??? ik heb heel deze thread gelezen en er stond niks over....
Ik geloof dat de vrouwelijk Twi'Lek die je toegang kan geven tot de Academy je in ruil voor een medaillon ook student wil laten worden. Medaillons kun je krijgen door na met haar gesproken te hebben terug te lopen naar de Ebon Hawk. Je komt vanzelf een paar Sith tegen die ruzie met je zoeken. Verder rest moet je tegen die Twi'Lek en Uthar (leider v/d Academy) gewoon neutrale/vage antwoorden geven op hun vragen (dus bijvoorbeeld "I'd want to know more about the Sith" in plaats van "Sith" of "The Sith are SO evil!". Het is in ieder geval mogelijk om geen dark side point ervoor te krijgen.
voor de ingang van de sithacademie staat een mannetje die iets kwijt is? Weet iemand waar ik dat voor hem kan vinden?? Heb geen idee meer wat tie kwijt is
iedereen met vragen over SW:KOTOR moet is kijken op /Mod SPAM ales wat je maar wilt weeten vint je daar egt
Naast de Cantina staat een mannetje (naam vergeten), die vraagt of je zijn Spice nog aan boord van de Ebon Hawk hebt. Hij geeft je een password om de geheime compardment op de Ebon Hawk te openen. Als je de Spice aan hem geeft vraagt hij of je iets naar Tantooine wil brengen voor Motta the Hut. Het is een Mysterious Box en hij vertelt je dat je hem niet moet open maken. Natuurlijk maak ik die Box wel open en er zit iemand in van een onbekend ras. Nadat ik op de Unknown Planet was geweest wist ik dat het een Rakata was, dus ik een stuk terug ivm een ouwe save game. Lever de box dus niet af bij de Hut op Tantooine, ga naar de UnKnown Planet met Box. Daar aan gekomen is de Box weg en is de Spice weer terug. Weet iemand of ik fout doe of dat dit helemaal geen queest is.
Of je nou in de box geweest bent of niet (krijg je geen experience of side points voor) je kunt de box gewoon afleveren bij Motta The Hut voor 2000 credits ofzo. Verder rest kun je er volgens mij weinig mee doen...
geld is volgens mij toch vrij nutteloos in dit spel, op tantooine (de eerste planeet waar ik heen ging) heb ik met swoop racen 10000 verdiend en nu ik bijna op het eind ben heb ik rond de 20000, heb verder eigenlijk ook nooit iets echt duurs hoeven kopen (naast die droid op tantooine dan.
Na de Leviathan komt er als het goed is een Twi'Lek na je toe die je uitnodigt om zijn zakenpartner op Korriban (de barman) op te zoeken. Deze verkoopt wat aardige spulletjes tegen flinke prijzen die de moeite waard kunnen zijn (en als je portomonnee toch begint uit te puilen...)