1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Manaan

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je die "tanks" laten ontploffen bij die grote haai?!
     
  2. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga er bij mijn uitleg even van uit dat de Linkertank die is waar 3nogwat inpast en Rechtertank die van 5.

    rechts vullen (L=0/R=5), inhoud rechts overzetten naar links (L=3/R=2)
    links leeghalen (L=0/R=2), rechts overzetten naar links (L=2/R=0)
    rechts vullen (L=2/R=5), rechts overzetten naar links (L=3/R=4)

    Et voilĂ ! :)
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Bwaaah! :'-( :'-( :'-(
    Ik heb die ene grote vis vergiftigt, en al dat toxic in de zee gespoten. Nou kom ik later boven, wil ik ff naar de swoop track, Staan er van die haringen op me te wachten! Dus ik ga mee naar de rechtbank.. Eenmaal aangekomen.. [bla-die-bla-bla]''..endus bent u verbannen van Manaan.'' ..NOOO!!:eek::'-( Ik heb nou al meerdere pogingen gewaagt om de rechtbank te overtuigen dat ik omschuldig ben, maar geen 1 lukte.. :'-(
    Wat moet ik zeggen om ervoor te zorgen dat ik niet wordt verbannen van Manaan? Ik ban hier nog lang niet klaar, ik moet nog meedoen aan die swoop-races, heb nog niet alle bouties gedaan voor die geheime Habalabab club ofzo..
    Help..:'-(

    Edit: Als eerst zou ik willen zeggen.. Dank jullie allen voor jullie geweldige hulp!:+
    Maargoed, ik heb, door die vissen van de rechtbank een zitten te bedreigen, mezelf eruit gelult. Helemaal in me eentje:cool:
    Maar nogmaals, bedankt voor al julie hulp, ik zou niet weten wat ik zonder jullie moest beginnen..:)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  4. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha mja ik had ook dat gif erin gespoten...toch maar een andere game geload en andere optie gevolgt want ik was ook nog laaaaaaaaaaaaang neit klaar :p en voor dat gif krijg je ook nog eens dark points :eek:

    edit: ik ben voor de lol eens terug gegaan naar de sith base... nu zit ik bij een water flow ding...ik snap er niet echt veel van ( ben geen puzzelaar ) kan iemand me helpen ?

    edit: :cool: laatmaar }:]
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  5. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraag:

    Ik heb de Sunry vrijgesproken, maar nu is de zaak gesloten. De gevangenis is echter tevens gesloten, maar hoe kom ik nu bij die prisoner? Of is die mogelijkheid nu direct voorbij? If so, dan moet ik dus weer terug naar Dantooine?

    thanks

    mx


    hmm..enne ik wil nu voor die 'secte' die opdracht uitvoeren. Ik mag kiezen tussen of de prisoner of die slaven drijven op dantooine? Dus ik ben maar naar Dantooine gevlogen maar als ik hem kill krijg ik dark side points (en veel ook). Nu vraag ik me af dat wanneer ik weer helemaal terug vlieg naar de opdrachtgever of hij mij wel toelaat? Ik wil niet honderden darkside klussen doen...raad?


    edit:
    Hmm..damn, heb beiden nu gevonden en beiden gekilled, maar begin helaas het idee te krijgen dat dit geen light side quests zijn... Ik stop hier nu ff mee, want voor elke kill een dikke daling...

    daarnaast kom ik niet in dat trainings gedeelte terecht van die sith base. Ik doe denk ik iets fout ofzo, want de deuren waren allen gesloten. Ik zag wel wat nieuwe ruimtes via de computercamera's, maar het leek erop dat ik daar niet kon komen..?

    any ideas?
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  6. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de quest van "the young selkath"eerst ff aannemen, dan kom je er wel in
     
  7. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel handig om te zeggen waar hij dan heen moet denk je ook niet:confused:
    check de mercenary place maar op manaan, dan krijg je meer te weten
     
  8. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    waarom wil die bitch van een sith negotiator niet met me praten, ze zegt dat ik links heb met de republic maar ik heb de sith acadamy afgemaakt , nou ja ik heb bij de final test dat wijf en die man afgemaakt maar ik ben ook compleet dark side??? why wont she talk to me

    Edit: laat maar
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2003
  9. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor heb jij haar nodig dan ? :confused:
     
  10. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook verbannen van Manaan ondanks dat ik de harvester vernietigd had. Maar ik kan helemaal niet bij die mercenary place komen en ook niet bij die rechters om ze te overtuigen???? Kan ik nog Manaan in?
     
  11. XForce1

    XForce1 Guest

    ik vind dus de minst leuke planeet.
    Kan iemand me vertellen hoe ik hier het snelst door heen kom
    Is wel mijn laatste planeet, ben voor de rest al overal geweest.
    Want hoe kan ik het snelst die moordzaak oplossen, moety ik echt iedereen ondervragen????
     
  12. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je hoeft die moordzaak niet op te lossen. En anders kun je gewoon het proces starten, Sunry belabberd verdedigen zodat hij de bak indraait en klaar is Kees (dark side points?). Wil je hem vrijspreken (light side points) dan moet je echter iedereen wel ondervragen. Voor een zeer vage uitleg hoe je hem vrijspreekt zie een post van mij op pagina 3.

    Hoe je het snelst door Manaan heen komt zonder allemaal sidequests te doen:
    - naar republic base gaan en met leider voor de deur spreken
    - gevangene ondervragen, puzzel oplossen om pascode te krijgen OF gewoon de hangar van de Sith binnen lopen (niet de ruimte naast de Ebon Hawk maar daar weer naast)
    - in Sith basis voorwerp in kapotte droid terugvinden (westen), Sith leider verslaan (noorden)
    - jezelf verdedigen tegenover rechtbank door bewijs te laten zien dat je _op/in de buurt van_ die Sith leider vond
    - terug naar republic basis gaan, voorwerp afgeven, de onderzeeer in die basis nemen
    - onderwater Star Map vinden, puzzel met machinery oplossen voor light side points, gas verspreiden voor dark side points (en om waarschijnlijk verbannen te worden van Manaan)

    Dat is het wel zo'n beetje :)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  13. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent nog vergeten de rechtzaak om nog een keer vrij te spreken :)
     
  14. XForce1

    XForce1 Guest

    thanks, ziet er wel naar uit dat ik nog wel ff zoet ben op deze planneet.
    Denk dat het komt dat ik hem niet zo leuk vind, is denk ik ook omdat ik niet kan vechten hier, of ik heb het gewoon te veel gespeeld
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan wel vechten als je in de onderwaterbasis bent dus ff doorspelen dan kom je er wel
     
  16. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    waar kan ik die harvester vinden nadat ik dat verhaal over het gif en de harvester heb aangehoord?
     
  17. The Forest

    The Forest Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar buiten gaan en naar rechts afdraaien, je zult daar een computerpaneel zien staan.
     
  18. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    buiten is toch in het water of niet? Ik zie daar iig geen panelen staan.

    edit: laat maar heb het volgens mij al gevonden, had de verkeerde deur te pakken.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  19. thagamer4life

    thagamer4life kill to survive

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe win je die trial van die vriend van jolee???
     
  20. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem weten vrij te spreken maar geen light side punten gekregen alleen maar Exp. Pionts :confused:

    Iemand een idee hoe ik dit oplos?

    _0/
     

Deel Deze Pagina