1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dan moet je dus idd eerst canderous zoeken en met hem gaan praten
     
  2. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik, die ben ik aan het zoek (nou ja was ik) maar ik kan hem niet vinden.

    Maar weet iemand waar hij is, hieronder op de vorige pagina staat wel bij een bar ofzow, maarja ik kan hem nog steeds nergen vinden
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  3. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Lower cantina zit hij.....als je daar binnenkomt MOET je hem wel zien :{
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Niet als je nog niet zover bent... je moet eerst een bepaalde trigger activeren, en dat doe je door andere quests te doen. Ben je bijvoorbeeld al in de undercity geweest? Heb je Zaalbar al bevrijdt? Ben je al in de Black Vulkar Base geweest? Heb je de Swoop Races al gereden? Dat soort dingen moet je eerst allemaal gedaan hebben voordat je Canderous op kunt zoeken, en voordat je dus de Sith Base inkan.
     
  5. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ohw, dat heb ik nog lang niet gedaan, ik heb het spel pas gisteren gekregen, alleen toen was ik de hele dag weg dus ben ik er pas vandaag mee begonnen. Maar hoe kom ik dan bij die dingen, ik heb met iedereen gepraat enzow, en volgens mij alle deuren uitgeprobeert??? En hoe kom je dan in de undercity, je hoeft niet alles voor te zeggen, maar 1 ding want nou kom ik niet verder.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt undercity pas in als je in lower city bent geweest. In lower city wordt op een bepaald moment wel duidelijk wat je daar in the first place doet. Misschien zou je gewoon lekker moeten spelen, want door alle tips op het board wil je misschien ietwat te snel door het spel heen.

    Dat is hetzelfde als het vragen om Darth Malak versla-technieken, terwijl je nog een scout ofzo bent op Taris :p....

    Maar het spel geeft zelf genoeg tips, gewoon gesprekken met mensen aangaan, dan komt alles snel in orde....

    voor under-en-lowercity heb je trouwens een soort legitimatie nodig .... that's all...

    succes mx
     
  7. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    oke (staat op en rent naar de xbox om te spelen)
     
  8. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel lang rondgelopen, en met heel veel mensen gepraat, maar nog steeds heb ik die papier voor de lift niet....wilt iemand please een tip ofzow geven, want ik kan het gewoon niet vinden.
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet naar volgens mij, de north appartments, daar vecht je opeens tegen drie van die (hoe heten ze nou, ze hebben zilvere pakken aan) verslaan, kun je zo'n pakkje van zo'n gast pakken, en terug naar de lift
     
  10. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thnx, ik ga het meteen proberen. verder heoft niemand meer iets te zeggen.
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    weet niet waar ik het moet stellen, maar het heeft wel een beetje met taris te maken: als je op de 2de planeet bent, kun je op een gegeven moment naar alle planeten enz. kun je ook terug naar taris, of niet?
     
  12. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer 't anders gewoon ff :+ Maar ja...dit kan
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    jah, maar ik ben er nog niet:D, alleen ik ben nou bezig met die gevechten, maar dat lukt niet echt, heb namelijk niet echt goede vecht skills, en als ik dan terug kan, ben ik een jedi, en dan lukt het waarschijnelijk wel, maar bedankt._O_
     
  14. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt niet meer terug naar Taris, tenzij je gebruik maakt van de Galaxy Droid glitch/bug. Topic over Galaxy Droid.
     
  15. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, das waar....:eek:
     
  16. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel persuade en charisma heb je nodig om Ajuur in de Duel Ring van de Upper City Cantina te persuaden voor 10% meer!!!
    Dat lukt mij nooit:'-(
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nou, ik had persuade: 8 en charisma 14, en het lukte niet, maar ik heb gewoon gevochten, en nou ben ik van het eiland af en ben ik lekker een jedi_O_
     
  18. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus het is gewoon onmogelijk in principe...
    Boeiuh dan hor...
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    het zal wel mogelijk zijn, maar dan moet je charsima en persuade heel hoog zijn denk ik
     
  20. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook al anderhalf keer uitgespeelt alleen het enige wat me niet lukte is die gast persuaden...
    GVD...
     

Deel Deze Pagina