ik weet niet wat ik moet doen, de situatie is als volgd. ik ben neergestort en moet een commadant vinden, die kan ik na een lang verhaal winnen door een sloepen race te winnen, daarvoor heb ik ''Mission'' nodig (voor de toegang naar een bases waar iets ligt). ''Mission'' heb ik gevonden,maar dr vriend is gevangen genomen ( wordt door haar Big Z genoemd, heet Zalbaar). die zal verkocht worden als slaaf, ik ben toen in een lift gegaan, en in die ruimtes heb ik gezocht, maar kan Big Z niet vinden, wat moet ik doen?
In de Undercity (waar je Mission bent tegengekomen en ze je party heeft gejoined) moet je de Sewers in gaan. Het beste kun je de meest noordelijke ingang nemen (zie je map). Nadat je binnen bent moet je zo'n beetje de hele tijd in de (west)zuidelijke richting lopen. Als je een groep Gamorean Elites tegenkomt weet je dat je goed zit, in die ruimte zit namelijk een deur die Mission voor je opent.
Als je de Undercity bedoelt moet je nu naar de Sewers gaan en daar zal je Big Z ongetwijfelt aantreffen.
Er zijn 2 liften de ligt van de Upper City ---> Lower City en andersom natuurlijk en in de Lower City ---> Undercity.. Moek je ook vertellen hoe je door beide heen komt?
Als je al in de Undercity zit moet je naar de sewers. Op die gronden waar de Rakghouls zijn daar zijn 2 ingangen naar de sewers.
Ik snap het niet helemaal maar het zal allemaal wel... Die 3 dronken gaasten die als je ze laat leven daar in de Upper City staan te staren daar kan je toch niks meer mee doen of zo he een nieuwe missie... vroeg ik me zo es af...
ik had toen mn sith uniform aan, toen renden ze weg, maar toen ik nog gewwon was heb ik met ze gevochten
haaha, ik doe de light site maar dat uniform had ik nofig om langs een wacht te komen, en die had ik alvast aan
Die "corpse pile" selecteren, alles wat erin zit pakken, opnieuw "corpse pile" selecteren, X indrukken, granaat selecteren en dan gaat de rest vanzelf als het goed is
maak je hem af, ik had gewoon een frag granade gegooit, en hij kwam en ik rende weg en ik had geen last meer van dat beest, zo is het veel makkelijker, ik snap ook niet hoe je hem ooit kan afmaken, had ik veel geprobeerd
Met veel granaten en/of fragmines kun je hem blijkbaar wel uitschakelen. Je schijnt er meer experience voor te krijgen dan dan de corpse pile-granaat manier, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?