1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. JLuke

JLuke D&D Rules Edgemaster

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens een gast kun je ook al verder met alleen de uniform maar dat is gewoon bullshit volgens mij hoor.

2. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad bullshit. Als je namelijk naar die lift toeloopt en je alleen dat Sith kostuum hebt zal de Sith die bij die lift naar de Undercity staat je erop aanspreken dat alleen mensen met de juiste papieren erdoor mogen.

3. JLuke

JLuke D&D Rules Edgemaster

Leuk Bevonden:
    0
    yup.
    met jou kan je praten Boo_O_

4. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb big-Z eidenlijk bevrijd (eidenlijk omdat ik tijdje niet gespeeld heb*)).
    en nu?
    ze praten oerv een beest ofzo? maar die kan ik niet vinden, wie helpt?

5. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in dezelfde Sewers richting het noorden lopen, als het goed is kom je een forcefield tegen dat Mission voor je kan disablen. Vervolgens kom je in een andere verdieping van de Sewers alvorens je de Black Vulkars basis binnendringt. Hier kom je een Rancor tegen, wat je ermee moet doen kom je waarschijnlijk zelf wel achter :)

6. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij het volgende:
    Als je in de garage bij brejik komt kies ik voor de lightside om niet gaedon te vermoorden. Maar met het vechte kom ik niet eens in de buurt van verslaan ik laat 1scout enkelhandigzwaardvechten, 1scoundrel met een disruptor en een heavy blasterpistol vechten en 1scout met de bowcaster. Alle zijn lvl 5 en heb maar 2 medpacks over. hoe doe ik dit?

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    probeer in het begin iedereen al shields en stimulants te geven enzo. Verder gewoon een zootje grenaatjes naar binnen gooien. Laat anders eventueel nog eentje zwaardvechten

8. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je energie-schilden/stimulants? Ook is het slim om de achterste bodyguards het eerste uit te schakelen, eventueel met granaten. Disruptors zijn geloof ik niet zo effectief tegen mensachtigen, "gewone" blasters werken waarschijnlijk beter waarschijnlijk.
    Ik weet niet precies wie er in je party zit, maar Zaalbar opstellen en hem een zwaard geven is een must als je problemen hebt. Beide scouts met zwaarden laten vechten kan ook helpen.
    Via de map naar je hideout en meteen weer terug reizen is ook geen schande (moet je waarschijnlijk wel buiten de basis zijn maar er is een uitgang naar de Lower City zodat je niet door de Sewers terugmoet).

edit: d'oh, niet op F5 gedrukt. Maar ja, nu heb je tenminste een second opinion ;)

Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je schild iedereen in je groep moet 2 dingen hebben zwaarden of pistolen pas op dat je niet te veel penalty heb gebruik paar frag grenades dan lukt het wel

pak zelf 2 long swords

10. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu dus op deze planeet.... DUH!!:+

Maar goed, ik kom maar niet verder in Taris.
    Ik hou nu een gevecht met ene ''2 fingers'' nog wat. Maar ik kan niet van hem winnen, je vecht met z'n 2en in een arena. Maar dit wil maar niet lukken.

Ook snap ik niet wat ik verder moet doen, ik loop alleen een beetje stom rond. Ik wil graag opdrachten uitvoeren!

Alvast bedankt!

11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    pak 2 long swords en activeer je schild. daarna val je hem aan en loop weg en val hem weer aan. als dit niet lukt pak je granaten als dat echt niet lukt moet je maar ff trainen zijn nog wat missies. dus je kunt na die missies dit weer doen

Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  12. Hehe, sorry dat ik dit topic weer omhoog schop maar ik zit vast.

Als je uiteindelijk naar die hangar mag om te vluchten van de aanval van de Sith komen er 2 mannen, Calo Nord en die andere ben ik zijn naam van kwijt :p, maarja, ik neem dan mijn poppetje en word stealth (we zijn met zijn 2en). Ik loop dan naar de ingang van dat schip zonder gezien te worden, ik krijg ook het beeldje 'board ship' maar als ik op use druk gebeurt er niks :confused:. Me andere mannetje staat trouwens achter zodat ie niet geraakt kan worden

Kan iemand helpen?

13. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon zonder stealth naar die poppetjes lopen en dan moet je tegen ze vechten en daarna kan je pas in het schip

14. Ja, maar ze zijn te sterk :confused:

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    je moet eigenlijk met zijn drieen zijn, een grannaat gooien, dan moet je bastila met haar laserzwaard aanvallen, jij gaat mee, en moet je die andere gast moet je mee schieten. veel geluk.

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    laat een mannetje achterblijven om alvast granaten te gooien, en mijnen te leggen. Mochten je 2 teamgenoten doodgaan, kun je ze lokken in je mijnenveld, en nemen ze veel damage...

17. Maar kijk: ik zit in die basis, en er is geen plaats waar ik meerdere team members op kan roepen, want je zit op een soort schip.

18. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Canderous is sowieso bij je, maar geen ander teamlid meegenomen? Dat is op zich geen probleem hoor, dat had ik de eerste keer ook. Maar goed je hoeft ze niet allebei te verslaan, concentreer je op Davik aangezien Calo een stuk lastiger is. Gebruik granaten/energy shields/stimulants en ben bewust dat Canderous' statistieken zich in het begin meer lenen voor zwaarden dan geweren.

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  19. Wat gebeurt er dan als je Calo Nord niet verslaat?

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ¨Hij bedoelt dat je eerst Davik moet verslaan en dan Calo. :)

Deel Deze Pagina