1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee je moet eerst davik verslaan en dan hoef je carlo niet meer te verslaan omdat davik dood is want carlo komt verder op in het spel nog een keer
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    leuk dat je het even zegt, gebruik even de spoiler tag, nou weet hij het al. En dat is nou ook niet echt leuk:{
    dus dit krijg je dan
    blablabla
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2003
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een domme vraag maar wat is je journal?
    Er komt soms journal updated maar wtf is dat???
    Ik heb spel ook en vind het een HEEL goed spel:)
    Zit nu op taris, heb een sith pak en da's ongeveer alles.

    Edit: ik heb nu een heirloom gekregen van dia maar wat kan je daar mee doen???Ik zie dat zelfs nergens staan bij m'n items ofzo...
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  4. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    oftewel je bent ook net begonnen? ik ben sinds vanmiddag bezig en zit nu in de underworld bij de sewers. ik ben al bij de life pod geweest en moet nu dat harige beest zoeken. maarja in die sewers wordt ik wel steeds afgeslagen.
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit ondertussen al bij dat grote beest!
    Normaal moet ik hierna bij die basis komen van die gang en dan een accelerator vinden waarmee ik een swoop race zou kunnen winnen.
    Ik heb die grote beer al in m'n team:)
    Die underworld & sewers zijn wel beetje irritant ivm met graphics, altijd datzelfde...maarja, tis underworld voor iets hé:)
    Ik ga nu wat granaten en medpacs kopen om tegen die big guy te vechten want ik heb er gene meer.
    Ook heb ik dat serum gevonden maar ik ga het aan die goeie apotheker geven hoor:)
    (nog een dual winnen voor geld eerst)
    Maar enfin, m'n nutteloze praat zal wel niemand geinteresseerd hebben dus zal ik maar stoppen & naar m'n bedje gaan.

    Wat is journal nu??? Is dat dat menutje waar je je quests kan zien?

    En king of XBOX die ventjes die da harig beest bewaken zijn idd sterk! Maar na een paar keer lukte het me wel.

    Nog een vraag: zijn twee zwaarden/pistolen zowieso beter dan een? SChiet/slaat je ventje dan dubbel of gewoon afwisselend?
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    weet je wat je bij dat grote beest moet doen, alleen kijken als je een gemakkelijker manier wil.
    ergens waar dat beest is ligt een rugtas ofzo, nou vind je ergens anders een soort vergif, moet je erin doen, hij komt eraan en gaat dood, en jij kan er voorbij met veel exp.
    en ik vind twee zwaarden beter, maar dat kun je zelf ook zien. En die journal, ik wist het, maar ik ben het weer vergeten.
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt, ik ga eerst nog ff gewoon proberen en dan zie ik het wel. Die wookie slaat gewoon met z'n vuisten, is het beter hem een rifle te geven of is hij gewoon sterk met z'n handen?
    PS: duurt het nog lang voordat ik die swoop race kan doen en eer ik een Jedi word?:)
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je wordt pas een jedi op de volgende planneet, en als het goed is heeft die wookie een rifle, volgens mij was dat: zaalbars blowcaster ofzo, maar met twee zwaarden is hij ook heel sterk.
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar zit jij ondertussen al?
    Ik zit nu in die ''villa'' van die meneer met het ruimteschip.
    Vanmiddag nog maar ff spelen.
    Het is trouwens wel heel handig als je die bastilla in je groep hebt en je haar laat vechten met die lighsabre van die gast die je vermoord hebt na de swoop race.
     
  10. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt ik heb haar ook in m'n team zitten. samen met die ene gast van de dark-side met wie je van taris moet ontsnappen. ik zit nu ook in die villa maar ik heb nog niks verkend daar. maar ik moet zeggen dat het echt een super vet spel is ookal vind heel dat star wars maar niks.
    kan niet wachten tot ik vanmiddag thuis ben. helaas moet ik ook nog een keer een betoog nederlands schrijven :confused: vrijwilligers? :p
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van taris en zit nu in dantooine.
    Dus zal ik hier ook stoppen met posten:)
    Het is trouwens wel een relatief makkelijk spel vind ik, ivg met morrowind...
     
  12. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook vast. Misschien dat het antwoord al is gegeven maar ik had geen zin om die 10 page's door te lezen.

    Mijn vraag dus:
    Ik ben langs zo'n rare gozer geweest (weet de naam niet) en dan kon je een gevescht doen en dan kreeg je 10 % van de opbrengst (of hoeveel % dan ook). Hij vroeg dus na de overwinning of ik verder wou gaan. Ik zei nee om later terug te komen. Is het nodig om iedereen te verslaan of is het meer voor de fun??

    Mijn 2e vraag:
    Ik ben met een ander pak door een deur gegaan waar je met je gewone pak niet door mocht/kon, de bewaker hield je dan tegen. Dus ik ben daar naar beneden gegaan en dan kom je op de kruising een groep mensen tegen. Die heb ik verslagen en me mensjes genezen. Nu moet ik een kant op gaan. Maar welke kant is de beste kant?? Of maakt dat niks uit??

    Ik hoop dat ik duidelijk was, zo niet? zeg het.
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet die dual ring niet uitspelen, ik heb dat gedaan maar nog niet tegen die oude nr 1.
    En die tweede vraag snap ik echt niet. Underworld/undercity ofzo?
    Welk paK?
     
  14. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het Underworld/City is idd.
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je hoeft die gevechten niet te doen, maar je krijgt er wel veel credits voor. En de tweede, je kunt het beste rechtdoor gaan, is een appartementecomplex, alles halen en dan naar de cantina.
     
  16. MoBsTa

    MoBsTa Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Tips voor in de sith base? vaak zijn ze met z'n 3n. verlam de zwakkere en ga met je hele party op de sterkste raggen. werkt bijna altijd. :)
     
  17. MoBsTa

    MoBsTa Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag. ik heb het spel nu 2 keer uitgespeeld. Bastila word dus slecht en dan weer goed aan t eind. als je Bastila nou nooit in je party doet, blijft ze dan zwak zodat je d'r makkelijker kan verslaan?
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan jij uitzoeken in je derde keer:)
     
  19. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    (Late reactie maar goed)

    Bastila heeft als ze dark is ook dark force powers (light powers is ze kwijt) dus de statistieken zullen ook wel aangepast zijn. En anders heeft ze op de Star Forge nog genoeg kans om te levellen (al die dark jedi's/droids) :)
     
  20. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar is de Cantina?? In die Underworld City
     

Deel Deze Pagina