Ion Canon is toch alleen effectief tegen droids etc? Owww...die gevechten....ja, daar zou ik een paar advanced medpacks voor inslaan....en zorgen dat je een redelijk (ik zou echt niet meer weten hoe hoog) level hebt....is wel leuk geld verdienen dat Off: PM box is leeg...maar daar krijg ik al een mailtje van, hoef je niet hier te zetten joh
Ik heb nu juist swoop race gewonnen & zo'n dubble bladed lightsaber denk ik gewonnen, maar het staat nog in het rood. Stomme vraag waarschijnlijk maar dat betekent toch dat je het nog niet kan gebruiken neem ik aan? En hoe gaat dat dan wel ? gewoon level-up of moet je daarvoor bepaalde feat leren of skill hoog hebben ofzo? plz help want lightsaber lijkt me zalig relaxed
Je kan em pas gebruiken als je een Jedi bent....don't worry, je bent er bijna (je kan natuurlijk ook altijd een andere Jedi in je groep nemen, dan kan je via die de lightsaber gebruiken)
ik wil ook jedi zijn boehoe. ben nu wel in de sewers en ben dat tering gropte beest tegen gekomen. (zat niet op te letten en opeens voelde ik mijn controller tekeer gaan, was echt cool) kan em alleen niet verslaan, wel wat nades naar em toegegooid,maar het was niet genoeg.Er moet toch ook een andere weg zijn omdat beest te vermoorden
Alles over dat grote beest staat al bescheven hierboven, ik zou 't nog even rustig doorlezen als je hulp zoekt
?! Ik kan me niet herinneren dat ik een double bladed lightsaber na de swoop race op Taris heb gekregen, klopt dat wel?
Ja, na die swoop race gewonnen te hebben moet je (misschien enkel als je light side bent?) vechten tegen die vulkar baas die Bastila gevangen heeft. Hij laat die saber vallen.
Ben light side, maar had de Vulkars gejoined en de Hidden Bek verslagen en daarna heb ik ook nog eens alle Black Vulkars gekilled Vulkar baas bedoel je Davik Kang van The Exchange of bedoel je Brejik?
Die lightsaber krijg je toch echt na de swooprace misschien ligt het eraan dat je eerst vulkars hebt gejoined ofzo, want ik kreeg hem geloof ik van een van hun, meende dat het brejik was
je ontvangt er een als je samen met bastila iedereen daar hebt gekilled. als het goed is ligt er dan een gele double-lightsaber op de grond. je kan hem dan zelf nog nietgebruiken omdat jij geen jedi bent....
HELP Hoi Ik zit een beetje vast. Ik heb, misschien een beetje dom, het aanbod van de Vulkar aangenomen om de baas van de Hidden Beks te vermoorden, Gadon ofzo heet die. Ik ben nu met me party bij hem en zijn lijfwacht aangekomen maar ik zie geen mogelijkheid om ze te verslaan. Hoe hebben jullie dat in godsnaam gedaan? Ik heb al zwaarden geprobeerd, al grenaden (maar je staat er te dicht op) en ook de gewone guns en het lukt echt niet. Help me aub
Sorry kan je niet helpen. Heb dat aanbod niet aangenomen. Maar neem aan dat het niet zo onoverkomelijk moeilijk zal zijn? Gewoon genoeg medpacs gebruiken waarschijnlijk. Vraag ik heb dandooine uitgespeeld, ik kan nu naar alle andere planeten reizen, neem aan dat de volgorde niet uitmaakt, maar ik kan niet meer naar taris. Logisch want dat was vernield na m'n ontsnapping, maar kan je echt niet terug meer geraken voor de rest van het spel? Naar ruines van planeet ofzo? (Had daar nog een sidequest niet opgelost die ik eerst wou doen)
Ik heb de race gewonnen en de droid opgehaald, nu moet ik de sit base vinden??? Waar zit die, ik kan em nergens vinden ?
In de uppercity....als je naar de lift gaat( naar de lowercity) dan moet je nog stukje verder lopen... tip: je kunt ook op je map kijken
ik heb een vraagje ik zit nu in de onderwereld daar moet ik papieren hebben om door te gaan hoe kom ik aan die papieren ?
Je moet inderdaad naar de Hidden Beks base gaan en hun leider (Gadeon?) aanspreken. Hij zal op een gegeven moment je bijna dwingen om Sith Armor te verruilen voor de papieren. Heeft Carth echter het Armor aan voor je het gesprek begint dan zul je het echter behouden (is te lezen op de bioware.com secrets/easter eggs page)