1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ion Canon is toch alleen effectief tegen droids etc?

    Owww...die gevechten....ja, daar zou ik een paar advanced medpacks voor inslaan....en zorgen dat je een redelijk (ik zou echt niet meer weten hoe hoog) level hebt....is wel leuk geld verdienen dat :D

    Off: PM box is leeg...maar daar krijg ik al een mailtje van, hoef je niet hier te zetten joh ;)
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb nu juist swoop race gewonnen & zo'n dubble bladed lightsaber denk ik gewonnen, maar het staat nog in het rood. Stomme vraag waarschijnlijk:) maar dat betekent toch dat je het nog niet kan gebruiken neem ik aan? |:- :+ En hoe gaat dat dan wel ? gewoon level-up of moet je daarvoor bepaalde feat leren of skill hoog hebben ofzo? plz help want lightsaber lijkt me zalig relaxed:cool:
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan em pas gebruiken als je een Jedi bent....don't worry, je bent er bijna ;) (je kan natuurlijk ook altijd een andere Jedi in je groep nemen, dan kan je via die de lightsaber gebruiken)
     
  4. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook jedi zijn boehoe.

    ben nu wel in de sewers en ben dat tering gropte beest tegen gekomen.

    (zat niet op te letten en opeens voelde ik mijn controller tekeer gaan, was echt cool)

    kan em alleen niet verslaan, wel wat nades naar em toegegooid,maar het was niet genoeg.Er moet toch ook een andere weg zijn omdat beest te vermoorden
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles over dat grote beest ;) staat al bescheven hierboven, ik zou 't nog even rustig doorlezen als je hulp zoekt :+
     
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    ?! Ik kan me niet herinneren dat ik een double bladed lightsaber na de swoop race op Taris heb gekregen, klopt dat wel?
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja, na die swoop race gewonnen te hebben moet je (misschien enkel als je light side bent?) vechten tegen die vulkar baas die Bastila gevangen heeft. Hij laat die saber vallen.
     
  8. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben light side, maar had de Vulkars gejoined en de Hidden Bek verslagen en daarna heb ik ook nog eens alle Black Vulkars gekilled
    Vulkar baas bedoel je Davik Kang van The Exchange of bedoel je Brejik?
     
  9. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lightsaber krijg je toch echt na de swooprace :eek:
    misschien ligt het eraan dat je eerst vulkars hebt gejoined ofzo, want ik kreeg hem geloof ik van een van hun, meende dat het brejik was :)
     
  10. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je ontvangt er een als je samen met bastila iedereen daar hebt gekilled. als het goed is ligt er dan een gele double-lightsaber op de grond. je kan hem dan zelf nog nietgebruiken omdat jij geen jedi bent....
     
  11. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    HELP

    Hoi

    Ik zit een beetje vast.

    Ik heb, misschien een beetje dom, het aanbod van de Vulkar aangenomen om de baas van de Hidden Beks te vermoorden, Gadon ofzo heet die.
    Ik ben nu met me party bij hem en zijn lijfwacht aangekomen maar ik zie geen mogelijkheid om ze te verslaan. Hoe hebben jullie dat in godsnaam gedaan?
    Ik heb al zwaarden geprobeerd, al grenaden (maar je staat er te dicht op) en ook de gewone guns en het lukt echt niet.

    Help me aub
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Sorry kan je niet helpen. Heb dat aanbod niet aangenomen. Maar neem aan dat het niet zo onoverkomelijk moeilijk zal zijn? Gewoon genoeg medpacs gebruiken waarschijnlijk.

    Vraag ik heb dandooine uitgespeeld, ik kan nu naar alle andere planeten reizen, neem aan dat de volgorde niet uitmaakt, maar ik kan niet meer naar taris. Logisch want dat was vernield na m'n ontsnapping, maar kan je echt niet terug meer geraken voor de rest van het spel? Naar ruines van planeet ofzo? (Had daar nog een sidequest niet opgelost die ik eerst wou doen)
     
  13. ini

    ini Carpe Diem

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de race gewonnen en de droid opgehaald, nu moet ik de sit base vinden??? Waar zit die, ik kan em nergens vinden :confused:?
     
  14. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst door de military base heen
     
  15. ini

    ini Carpe Diem

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik, waar zit die militairy base?
    uppercity, lowercity of undercity?
     
  16. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    in de uppercity, maar om er binnen te komen heb je wel de droid nodig uit die droid winkel
     
  17. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    In de uppercity....als je naar de lift gaat( naar de lowercity) dan moet je nog stukje verder lopen...

    tip: je kunt ook op je map kijken
     
  18. Yada_Yada

    Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje ik zit nu in de onderwereld daar moet ik papieren hebben om door te gaan hoe kom ik aan die papieren ?
     
  19. ini

    ini Carpe Diem

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je vinden in de "hidden bek base", moet je ruilen bij iemand
     
  20. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad naar de Hidden Beks base gaan en hun leider (Gadeon?) aanspreken. Hij zal op een gegeven moment je bijna dwingen om Sith Armor te verruilen voor de papieren. Heeft Carth echter het Armor aan voor je het gesprek begint dan zul je het echter behouden (is te lezen op de bioware.com secrets/easter eggs page) :)
     

Deel Deze Pagina