1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook nogal vast. Ik ben aan het duelleren in zo'n arena, de 1e twee gingen prima, maar van Marl kan ik niet winnen. Hij heeft een dubbelzwaard en 1 klap en het spel is over. Verder heb ik ook niks meer open...

    Ik kom die military base niet in
    Ik weet niet waar underground te vinden is voor dat virus

    Hellup :)

    mx
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    gooi eerst een granaat, adhesive(zodat hij ff stil staat, en ga dan schieten met je guns, of val aan met je zwaarden, zo moet het wel lukken, en ook genoeg medkits meenemen.

    suc6
     
  3. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas als je een hoger level bent verder gaan duelleren kan ook heel handig zijn (hoewel die gozer met dat zwaard sowieso lastig is). De Sith military base kun je pas in nadat je Bastila hebt gered als je dat bedoeld. Het serum voor het virus vind je underground ergens in het zuiden vlak bij een sewer entrance (moet je die dode Sith soldaat onderzoeken).
     
  4. Yada_Yada

    Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje man ik moet nu bij de vulkans of hoe heten ze die moter jatten maar daar w8 de leider me op en wil dat ik hem join ik doe het en moet die gast met bionische ogen vermoorden iemand tips hoe ik dit doe het is erg moeilijk ga altijd meteen dood
     
  5. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dueleren als je in een hoger level bent wordt moeilijk.......... Ik ben dat pas gaan doen nadat ik uit de vulkar base terug was gekomen en won de eerste 3, toen daagde iemand me uit voor een deathmatch. Ik verloor steeds en wilde verder gaan en later naar de planeet terug vliegen als ik in een hoger level zou zijn, maar (de meeste van) jullie weten wat er gebeurt :confused:
     
  6. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kon hem wel verslaan, heb ik ook voor de gein een keer gedaan maar daar krijg je darkpoints voor dus toen heb ik me vorige savegame maar geladen:cool:
     
  7. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    uuh zit nu vast bij die aanbod in de vulkar base om gadon te doden of gewoon die vulkars. Als ik tegen die vulkars wil vechten kan ik niet die baas van dat groepje verslaan. Ik gooi een grenade op hem gaat er geen leven vanaf.

    en ook nog iets als je bijna dood bent en je gaat terug naar je base moet je dan weer helemaal naar de lower city gaan en door de sewer heen om weer bij je plaats te komen waar je bent gebleven? Of ga je gewoon terug naar je base en je drukt op x en komt weer terug waar je bent gebleven?(srry beetje vaag uitgelegd8) )
     
  8. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: RTFM. Er worden hier echt te veel onnodige vragen gesteld als het aan mij ligt. Vragen over quests ed oke, maar vragen over de interface/controls kun je ook gewoon terug vinden in je manual.

    En die baas van de Vulkars is gewoon dood te krijgen hoor. Je moet misschien als je geen fighter bent wel je attacks goed plannen voor elk caracter (gebruik dus de X knop ipv de A knop).
     
  9. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    srry heb een gekopieerde versie van sw kotor kheb dus geen manual
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tsja, dan ben ik heel erg geneigd om te zeggen: zoek het lekker zelf maar uit :cool:
     
  11. Yada_Yada

    Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al verder moet nu indringen in de sith base :p
     
  12. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    He lui, dit is erg beschamend, maar ik ben nu op taris en zo'n Sith guard bewaakt de lift en kan er niet door..ik heb papieren nodig ofzo...weet iemand iets te doen?

    Alvast bedankt
     
  13. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan volgende keer beter de hele thread lezen:

     
  14. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook op taris bezig en heb er wel wat vragen over:

    1) Ik wil uiteindelijk de light-side 'side' op. Maar bij Zax kan ik wat bounties claimen. Nu had ik daar toch niet zo'n trek in, maar in de appartments in de underground kom ik ineens een vrouw tegen die schijnbaar zo'n hele familie heeft uitgemoord. Ik wil weten in hoeverre die bounties nu al groot effect hebben op de keuze voor dark of light, of maakt dat in dit stadium nog niet zoveel uit? Ik kan het geld namelijk goed gebruiken.

    2) Over healen in de sewers. Je kunt je ook laten healen door zo'n healing lady in dat ondergrondse dorp (mocht je teveel power verliezen in de sewers. Zij staat guard bij die ruimte waar die besmette villagers zijn opgesloten.

    :cool: Ik wil ook graag weten of ik het beste met een zwaard kan vechten of met 2 guns. Ik heb de indruk dat iedereen zwaarden gebruikt, en dat wil ik ook. Maar ik heb de indruk dat ze nu nog minder effectief zijn dan mijn wapens.

    4) Hoe kom ik aan geld. Ik raak alles kwijt en alles is duur...dat kaartspel leren of bounty hunten??

    thanks

    mX
     
  15. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor bounties he ik zelf nooit dark points gekregen :) ik heb zelf in het begin met 2 guns gevochten, en ben overgestapt naar 2 zwaarden, omdat dat toch sterk is ;) .... waar heb je geld voor nodig dan? ik heb op taris bijna niks gekocht, en voor die droid moet je gewoon een "slecht"antwoord geven dan word dat ook geen probleem :D
     
  16. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, nou ik heb helemaal niks meer, geen medpacks, geen granaten. Mijn party heeft ook niks meer. (Gewoon dom begonnen in het begin).

    Verder wil ik over die bounties kwijt :) dat ik telkens bij het killen van iemand bang ben dat ik er enorm veel spijt van ga hebben in een latere fase van de game..
     
  17. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Spoiler verwijderd...

    Gewijzigd door DarkwingDuck
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek: uhm waar moet je op taris zijn om de blackvulkars te kennen joinen:eek:?
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    undercity; daar kan je ofwel black vulvar's ofwel als je light bent normaal de eum, hoe noeme ze ook weer, naja die andere joine, (edit: Hidden Beks)waarvan galdon ofzo leider is. Dan moet je voor hen die swoop accelarator terug gaan halen.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx, ga gelijk al doen, ik heb hem trouwes al een ker uitgespeeld kotos, maar nu ga ik de darksite doen }:]
     

Deel Deze Pagina